Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Слаби задни и ръчна на Фаворит'94-та год.


plovdiv123

Recommended Posts

А сега малко помощ с превода ще има ли? :)

Клапан - регулатор на налягането, намиращ се до задния мост

 

На моделите, произведени от декември 1995г. се монтира един клапан- регулатор на налягането за спирачната система на задните колела на автомобила.

Конструкцията на този регулатор е аналогична на използваните при VW Golf.

Регулатора променя налягането на спирачната течност в спирачната система на задните колела, в зависимост от натоварването и положението на купето.

При текущо обслужване на автомобила, трябва да се обръща внимание за херметичността на съединенията на спирачните тръби към регулатора и проверява свободното движение на неговия привод.

В случай на дефект, клапан - регулатора се подменя к-т.

Проверка изправността на клапана да се извършва в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

И аз свалях моите барабани и резултата беше почти същия.

И намерих причината да нямам ръчна :)

А тя беше че като слушах всеки кво разправя и на мене ми се видя достоверно :D . Да натегна жилата...

Ето там ми беше грешката... Чехите са си измислили механизъмче за самореголиране ама не и да кара по дълго време.

С помоща на 2-ри човек и принудително (саморегулиране) проблемите изчезнаха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да доуточня въпросните кантари или регулатори на налягането на задните спирачки ги има само на моделите комби и пикап а другите са с регулатори на налягането на спирачната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня и аз,че тез кантари хич не ме кефят,проблемни са както от техническа гледна точка,така и от това,че не се намират лесно като резервна част. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня и аз,че тез кантари хич не ме кефят,проблемни са както от техническа гледна точка,така и от това,че не се намират лесно като резервна част. smile048

Да но без тях е опасно да се кара, по точно да се спира по усилено ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня и аз,че тез кантари хич не ме кефят,проблемни са както от техническа гледна точка,така и от това,че не се намират лесно като резервна част. smile048

Да но без тях е опасно да се кара, по точно да се спира по усилено ;)

 

За това си има лек колега.Тоз "кантар" на моята кола е много омаслен и съм решил да го "излекувам",по-точно "да го избавя от мъките".Просто ще бъде елиминиран.Съответно ще направя други промени по уредбата - ще монтирам регулатори на налягането на самата помпа и готово.Към задния мост ще се изпраща константно разпределено спирачно усилие.А иначе тоз прословут кантар като се скапе можеда докара 50%/50%.На ГТП в началото на годината съотношението беше 60% предни,40% задни. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Онзи ден на прегледа (приятел ми го прави) каза че са ми много слаби задните спирачки, едва ли не нямам. Излязох от сервиза и на близката права и безлюдна улица я засилих и натиснах яко спирачките. Отзад - никаква реакция, никакви следи. Отпред - перфектно. Решил съм да и сменя задните накладки, та конкретно питам при това положение може ли да не са накладки. Колата ми е на 74000км абсолютно реални защото съм и 1 - ви и единствен собственик. s_flag smile021 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... та конкретно питам при това положение може ли да не са накладки...

Може, и най- вероятно не са.

Свали задния барабан и виж. Ако си без феродо, спирачките ще стържат, като на влак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигнах тази тема преди около година, тъй като, както вече обясних на техническия преглед в един известен сервиз в Пловдив, ме изкараха, че съм карал почти без задни и ръчна. Наложи се да отворя барабаните на задните спирачки и там всичко беше наред, на накладките се виждаше дори името на производителя и разни други данни!?! След като две години подред им слушах забележките, днес реших да сменя мястото за годишен преглед, избрах друг сервиз и там всичко излезе ОК! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.