Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Икономията е майка на мизерията!!!


VALDO

Recommended Posts

Малко встрани по темата, ама редовно споря с познати от търговския бранш, че едни и същи стоки от Западна Европа са с различно качество за Източния и техния си пазар:

 

http://www.darikfinance.bg/novini/53251 ... 0%EE%EF%E0

 

То тука вече се опира до национални политики де. Т.е. проблема е у нас, че си траем и купуваме каквото ни предложат.... При това цената за боклука в БГ често е по-висока от качествения еквивалент предлаган на западняка.

 

Ако всички откажем да купуваме определена стока, вероятно много бързо пройзводителя ще влезне в час. Да ама не, Ганьо е всеядно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    11

  • tihoslav

    7

  • anikolov

    4

  • gogata

    3

Най-много писали в темата

Малко встрани по темата, ама редовно споря с познати от търговския бранш, че едни и същи стоки от Западна Европа са с различно качество за Източния и техния си пазар:

 

http://www.darikfinance.bg/novini/53251 ... 0%EE%EF%E0

 

То тука вече се опира до национални политики де. Т.е. проблема е у нас, че си траем и купуваме каквото ни предложат.... При това цената за боклука в БГ често е по-висока от качествения еквивалент предлаган на западняка.

 

Ако всички откажем да купуваме определена стока, вероятно много бързо пройзводителя ще влезне в час. Да ама не, Ганьо е всеядно.

 

 

Същата логика иде и за горивата :) Айде да не ходим всички на работа една седмица и да не пълним гориво една седмица :) И двете неща граничат, не... чакай... не граничат, а са невъзможни!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е с горивата е сложно, защото сме пряко зависими от тях. Но аз лично нямам проблем да не пия Кока Кола, а ти? По същия начин, нямам проблем да заобикалям отдалеч дилърите на определена марка автомобили в БГ, защото пройзводителя на същите тези автомобили е решил, че съм всеяден туземец.

 

Между другото то това е практика и на БГ фирмите (на повечето). Имал съм досег с БГ стоки в чужбина и съм се изненадвал от качеството им, защото в БГ същите тези стоки са били под всякаква критика.

 

Та ние сами се третираме като туземци, що се чудим, че и ония ни третират като такива....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз относно кутията и кечето при акумулаторите на мойте коли:

ФВ Пасат, 2003год.-с кече.

О2, 2005год.-с кутия.

Супърб 2,2010год.-с кече.

Преди това имах ФВ Пасат,1996год.,пак беше с кече.

Честно казано не виждам какъв е проблема?

И при двата случая,акумулатора е достатъчно добре защитен а и не виждам от какво толкова се икономисва.Една пластмасова кутия по-малко! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
валдо, на фабията ли я имаш тая кутия ? тя какво ниво на обурудване е , че аз съм сърпрайс пък я нямам

 

И аз съм с Fabia surprise и тази пластмасова кутия на акумулатора е налична при мен.Но има ли смисъл от тази кутия?Не знам.Може би е по-красиво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_ ... t_hrani_s/

 

Е сега и еврокомисията ни съобщи, че няма проблем да ни продават боклуци, като сме достатъчно прости да ги купуваме.....

 

Та следващия път, като някой ви каже, че Шкода в Германия и Шкода в БГ представителство са една и съща кола - пратете му много, ама много поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно, че не са една и съща кола. Шкодите за България се правят в петък с части 2-ро качество и полудефектни модули. Факт. Как се получава иначе разлика при кола тук за 25 000 лв и същата кола в Германия за 15 000 евро... по-голяма търговска отстъпка? Хе хе хе!

 

Купувайте Хюндай, там поне качеството е константно добро за всички държави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно разбра, че се правят в Петък и с полу-дефектни модули?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт. Как се получава иначе разлика при кола тук за 25 000 лв и същата кола в Германия за 15 000 евро... по-голяма търговска отстъпка? Хе хе хе!

 

От оборудването се получава въпросната разлика. Направи си труда да погледнеш екстрите в, например немския сайт на Шкода и в този на ЕТ за едно и също ниво на оборудване. Факт. smile049

 

offtopic

Много ми е интересно защо е станало тенденция в този форум с лека ръка да се определят Шкодите като некачествени, калпаво сглобени и тн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка - говорим за шкодите, купени от ЕТ. Моята е немска принцеса и по-добрата сглобка си личи smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Последният ми допир по темата е следния: При почистване на стелките зад седалкато до шофиора забелязах,че е пукната капачката на релсата на седалката.Става въпрос за пласмасова тапа,поставена в края на релсата,вероятно с цел някой от седящите на задната седалка да не си нарани пръстите на краката в релсата.Установих,че никой нов автомобил в ЕТ няма такива тапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро ми дойде на гости един приятел от Русия, също с Октавия. Там напоследък Октавиите са станали доста масови возила - нали ги сглобяват в Калуга.

Ами разгледах неговата кола, а и човекът казва, че много от така сглобените Октавии са същите - няма пластмасовата кутия за акумулатора, няма изолация на моторното отделение, дето е от вътрешната страна на капака, няма и пълноразмерна резервна гума - а само някакъв тесен боклук, с който едва ли на човек ще му стиска да развие повече от 60 км в час, ако му се наложи да го сложи..... И я гледаше човекът моята кола, сякаш е извънземна летяща чиния - като се има предвид, че моята е най-ниското ниво, и няма никакви екстри.

Иначе какво ми хареса в неговата - има як метален щит отдолу под мотора и под скоростите - който е от дебел стоманен лист! Със вдлъбнатини, та да е по-здрав. И си има и отворчета за смяна на маслото - закрити с нещо като щитчета, с якички болтове. Ето това ме изкефи в неговата кола. .

Само че е с една вдигната стойка, и с по-голям клиренс де - и седи някак неестествено, а и вози по-твърдо. По-дълги пружини, и май някакви вставки има между тях и купето....

А пък уплътненията на колата му какви бяха боклучиви - нямам думи! Май са руски.... Но жигулските навремето бяха много по-добри от сегашните.

Тъй че има и по-лоши случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че разликата в цената идва от разликите в оборудването. Всеки, който не вярва може да погледне какво предлага ниво елеганс в БГ стандартно и какво има в повече елеганса за D примерно.

При мен тия тапи си ги има навсякъде и нямам забележки относно качеството на сглобката за БГ. А много се кефя като возя някой и ми каже, че вътре в колата още мирише на ново, нищо че е почти на 4,5г. Просто в нея не се пуши, не е слаган досега ароматизатор и вътре се подържа чисто. Тези, които карат второкачествените шкоди от ЕТ знаят. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е 2005г. и тия тапи си ги има,както и кутия за акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.