Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Икономията е майка на мизерията!!!


VALDO

Recommended Posts

Ако говорите за пластмасовата кутия на акумулатора, тя не е точно кутия. Отделни парчета пластмаса са, защипани и отгоре с капак. А за двойките Октавия и т.н. наистина е едно като кече, което според мен не е по-лошо.
Не знам кое му е хубавото!!!Освен,че изглежда адски грозно и евтино,никаква друга функция не откривам в него!На 3месеца автомобил и акумулатора е адски мръсен!

 

П>С>Вероятно бега4ката може да си сложи такова с цел олекотяване! smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    11

  • tihoslav

    7

  • anikolov

    4

  • ID A

    3

Най-много писали в темата

Мен пък супер много ме дразни това, че малката жабка на Румстър и Фабия 2 не е тапицирана. И, съответно, дрънчи ужасно ако си сложиш ключовете, телефоните или някакви дреболии вътре. Видях се принуден сам да си я тапицирам с парче филц smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Дано не съм прав,но накъдето се е запътила марката аз няма да ходя!Вероятно ще ми е последната Skoda! :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тръгнем да правим дребни корекции на чисто нови автомобили било то само някакво тапициране или добавяне на разни неща, в най-скоро време ще запонем направо сами да си сглобяваме целите автомобили.

Някъде по форума бях писал, че последните свестни коли бяха произведени в периода 1997 - 2002 година, от тогава какво им стана на всички, започна масово "покитайчване" на продукцията. Влагат се евтини материали дори и в реномирани марки. И като цяло качеството на изработката достигна такова ниво, че ако караш една новозакупена кола повече от 10 години и искаш тя да е в добър външен вид, определено трябва да се грижиш много за нея, и най-малкото да я държиш в гараж. А тук сме седнали да умуваме, че нямало кече на капака на бензиновие фабии. На 1,2 НТР цял цилиндър не ми бяха сложили, а да взема да се притеснявам, че нямам дръжки на задните врати и нямам кутия на акумулатора.

Щем не щем това е положението, производителя е сметнал колата да се кара 3-5 години и после да се купи нова. В германия 2006 година на ретропарадите вече се срещаше, голф 1ца, а тук местните гъзета още единичката си я карат като ежедневна кола ( а в Перник, дори и на сватба ходят с нея).

Няма ги такива легенди като Волво 133, Волгата, Москвич дванайсетак, фиат 126р, все коли които имаха поне минимум 30 години експлоатация без да мръднат отчитайки, че стояха на улицата с всички следващи от това негативи.

Може би последната легенда в автомобилостроенето беше DAEWOO Tico. Просто няма друг такъв чук, на по милион километра и все още в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с казаното от филипкаролев напълно. Ето шкодите са красиви коли като дизайн но ако погледнем този форум е видно че абсолютно всичко им се чупи и дефектира - и тук във форума октавия и фабия говорим за коли, най старите от които са на 10 -11 години, капризни са като поддръжка и реално за една 8 годишна фабия цените за цялостно сервизно обслужване са прекомерни и в много случаи възлизат почти колото да си купиш 10 годишна фабия джуниър. но така е измислени се да се карат по 5 години , после хвърляш и взимаш нова. За германеца това може да не е проблем но за българина в масовата част е непосилно да си купи нова кола, за тези за които е посилно си е живо набутване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги съжалявам искрено, ама като прочетох, че на някои от вас колата им е ниво на оборудване "сърпраиз" и ме напуши лек смях! Еми нормално е при ниво сърпраиз на един да му има кече примерно, пък на друг да няма - нали затова е сърпраиз! smile091

 

За новите коли - аз съм напълно отчаян, гледам и не вярвам на ушите си, както казваше един професор. В потребителския сектор положението е отчайващо - тук някой каза 5 години - ама има такива коли дето 5 години НЕ могат да изкарат! Не дай боже да е гаранционна колата - за тези 5 години (в гаранциония сервиз )ще сменят двигател, скорости, турбо и електроника 2-3 пъти...Нали гледам служебните, дето се взимат нови и се продават след 3 години - то е нещо страшно...

 

А по темата - в началото някой каза нещо за Нисан примера 96 та година - тц, нямам небоядисан грунд в моторния отсег... smile049 Осебено за Германия ми се струва абсурдно да продадат такава кола - за там някои производители даже слагат допълнително антикорозионна защита, защото е влажно...

 

А иначе да- икономията е майка на мизерията, но понякога ражда гениални идеи - примерно онзи ден видях как е реализирано регулирането на фаровете на Дачия Логан - гениално просто - с жила! Няма моторчета, управление, тоци, моци...Гениално просто и ефективно, лесно за употреба и експлоатация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал липса на цвят в коша и от вътрешната страна на капака на БМВ 320 от 2001г. Обяснението беше, че така по-лесно се сменя цвета на колата. Това беше изказване на един приемчик от ДАРУ КАР преди време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

post-1803-13845329102_thumb.jpg

 

smile175 Егати подигравката - това е кола купена от Англия и правена за там - с десен волан. Кола за 50к лв - и да не сложат една кутия на акумулатора. Срамота.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и ще бъдат, масовите нови коли! Посредствени, все пак слизат от конвейра...Няма и помен от персонализация, смехотворното и унизително избиране на екстри се маркетира като "персонализация"...Смях, смях...

 

Нашата работа започва след като пристигне колата ;-) Всеки да си я настрой по свой вкус, да я накичи с ICE, или съответно да я опоска... smile049 smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

smile175 Егати подигравката - това е кола купена от Англия и правена за там - с десен волан. Кола за 50к лв - и да не сложат една кутия на акумулатора. Срамота.....

Брадъре,за съжаление и твойта ще е така!Даже сигурно и няма да е боядисана, както е тази!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно обръщането на внимание на това, че производителите ги виждат нещата така... като си купи човек нова кола, да й се радва първите 3-5 години, докато все още е свежа и няма сериозни проблеми възникнали и след това да си купи нова.

Познайте след тези 3-5 години, къде отива колата... примерно в БГ и тук си купуваш едно О2 от 2006г. за 12000 марки и си викаш "Бааааго карам кола за 35000 марки пък съм дал само 12000" ... и така се започва ходенето по мъките.

От около 2000г. насам... коли, които след като са станали на над 5г. да са останали все още надеждни... не знам дали има :( да не говорим за днешния ден, в който тези коли са вече на 11г. - факт е че са в движение, но собствениците да кажат.

Искам и аз да карам нова кола и да мога да си я сменям на всеки 3 години... :smt032 за да е все нова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
...От около 2000г. насам... коли, които след като са станали на над 5г. да са останали все още надеждни... не знам дали има :( да не говорим за днешния ден, в който тези коли са вече на 11г. - факт е че са в движение, но собствениците да кажат.

Искам и аз да карам нова кола и да мога да си я сменям на всеки 3 години... :smt032 за да е все нова :)

Еми да кажа, като един такъв собственник. Запалих си колата, натоварих я до дупка /багаж + ски оборудване на 4 човека/, боднах ските отгоре, за да ми развалят аеродинамиката и я засилих до Италия и малко до Швейцария... Отидох и се прибрах без проблем - единственно наливах нафта. Доста прилично юркане и най-малък разход в колоната от 5 автомобила - 6.0/100 Та...в момента не искам нов автомобил - обичам си стария smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би последната легенда в автомобилостроенето беше DAEWOO Tico. Просто няма друг такъв чук, на по милион километра и все още в движение.

 

Интересно къде ги видя тези Тиковци по улиците?Вече се срещат еденични бройки рядко.Другите се предадоха отдавна, а бяха продадени доста на частни лица.На милион може да са били такситата, но там експлоатацията е друга.Преди ладите таксита изкарваха над 350К., а частна Лада не повече от 150-170К - и основен.

Така че такситата не са критерии за надежност.Още повече че таксиджиите ремонтират само когато спре колата.Това също донякъде заблуждава за надежността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах каква мизерия създава липсата на кутия за акомулатора. Според мен наличието и е грешка на конструктора. Изобщо не ми идва и наум каква му е била идеята да има такава. Бих разбрал ако поне беше термоизолирана, подгрявана или климатизирана но такива екстри на внедрените няма. Грунд под капака- също. Като ламарината е обработена свестно какъв е проблема че няма цвят.

За тикото- на това купето му е като от тоалетна хартия, за разлика от "картонения" трабант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах каква мизерия създава липсата на кутия за акомулатора. Според мен наличието и е грешка на конструктора. Изобщо не ми идва и наум каква му е била идеята да има такава. Бих разбрал ако поне беше термоизолирана, подгрявана или климатизирана но такива екстри на внедрените няма. Грунд под капака- също. Като ламарината е обработена свестно какъв е проблема че няма цвят.

:smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[attachment=0]vRS1.JPG[/attachment]

 

smile175 Егати подигравката - това е кола купена от Англия и правена за там - с десен волан. Кола за 50к лв - и да не сложат една кутия на акумулатора. Срамота.....

 

Аз за пластмасовата питах в една тема за продажба на части :) Търсех да си взема, моята е същата като на снимката - класик от България. Но взех че се отказах. Иначе нищо не става от тази сегашната - пропуска прах и акумулатора е... все едно я няма... Общо взето няма полза :) Дори и от мокро няма да пази.

 

 

Поздрави

 

ПП: Поне на снимка тази 2009-skoda-octavia-0014.jpg

 

ми изглежда да е по-добра(по-уплътнена/прахоустойчива, по-стилна, по-здрава) от сегашната. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах каква мизерия създава липсата на кутия за акомулатора. ... Грунд под капака- също. Като ламарината е обработена свестно какъв е проблема че няма цвят.

smile126

 

Говорим за автомобили с цена над 50 000лв,а не за DACIA!

 

P>S> АкУмулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво служи тази кутия, примерно вградена в Майбах... ?

-акУмУлатор, акОмУлатор и акУмОлатор- всички тези думи са български, и означават едно и също. АкОмОлатор, как добре звучи, а ?... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, Мазерати и Майбах, също и Мерцедес са на ниво Дачия- съгласен съм, но все пак такава кутия е вграждана в няк-ви коли, Шкоди ли не знам- за какво аджеба служи таз тъпа пластмаса, ще каже ли някой че много сме дето тръпнем в очакване да научим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, Мазерати и Майбах, също и Мерцедес са на ниво Дачия- съгласен съм, но все пак такава кутия е вграждана в няк-ви коли, Шкоди ли не знам- за какво аджеба служи таз тъпа пластмаса, ще каже ли някой че много сме дето тръпнем в очакване да научим...

:smt017 =D>

 

За красота служи и за нищо друго. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората в белите държави държат на дизайна и красотата. Също и да не им стърчат жиците, клемите и редица други черва, като в москвича/жигулата (въпреки, че в москвича са измислили страшно много удобни неща за времето си) :)

 

Поздрави

 

ПП: С това черното платнище изглежда сякаш си я увил с кашон... Поразгледах и другите събратя - масово явление е на колите от VAG след 2009...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.