Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Шкода Фабия при покой губи антифриз


haleev

Recommended Posts

Здравейте!

Губя антифриз на шкода фабия,след като рестои вечерта на сутрината 1 л.липсва.Ходих при майстор на шкода,тои ми предложи да смени въътрешния радиатор,но на мен не ми се хареса защото излиза скъпичко,150 лв,и изобщо не е ясно дали проблемаще се реши.Вечерта обаче,отвих капачката на раширителния съд излезе налягането и на сутринта нивото не беше помръднало.Това съвпада с мнението на маистора,че има налягане в системата и избива от слабите места.Прочистих системата с течаща вода,имах малък проблем,понеже остана въздух в изпаритела,но го обезвъздушихме и се оправи,имам и мн хубаво парно в колата.Обаче на сутринт пак беше паднало нивото на водата.

 

Дайте съвет ,моля ви,какво да правя.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами огледайте първо връзките,съединения/свързани главно с монтажа на изпаритела-газаджиите слагат маркучи,които стават камък след време/,гърловинки.Ако караш с антифриза който трябва/червен г12/ много лесно ще видиш от къде е изпускало-оставя ярки червени следи.Когато е студено материалите се свиват и тогава езпуска.Може и от водната помпа да е.Сутрин прекъсва ли при палене в началото,в казанчето мирише ли на изгорели газове или на газ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не тече от радиаторчето на парното или свръзките и маркучите около него.

1л. е много и няма как да не го забележиш. А от парното сигурно минава под мокета и не се забелязва.

п.п. И този майстор установил ли е причината, за да сменя вътр. радиатор? За парното ли става въпрос? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма болежка на фабиите май се оказва охладителния радиатор отпред. Виж там където маркучите влизат в пластмасовите входове и изходи на радиатора дали не е пукнат. Ако е с антифриз колата и казваш 1 литър за вечер няма как да не го видиш при условие че антифриза е мазен и все някъде ще остави следа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проследих съединенията преди да отида при майстора на шкода,беше текло от маркучетата на изпаритела,отидох при газажиите и те смениха маркучетата и сложиха нови скоби,обаче след това пак течеше,после отидох при маистора на шкода,той ми обърна внимание,че системата надува и като оставя колата в покой си търси слабо място и избива от там.Аз се убедих,че е прав,понеже както написах по горе,като се прибера вечерта отврям капачката на разширителния съд,и след като отворя капачката и налягането явно пада,та след като направя това,на сутринта нямам теч.Помиалихме с ком-

шии,че има нещо затлачено и промихме радиаторчето на парното със струя вода,после и цялата система.След това имах

много хубаво парно,обаче днеска сутринта пак липсваше 1Л. вода.Продължавам да следя нещата и утре смятам да отворя пак капачката по същия начин(вечерта),да видя дали ще липсва вода сутринта,та да видим какво ще излезе ..

Ще проверя дали мирише на изгорели газове сутрин,. и всичко което ме посъветвахте ,колеги,..а иначе прекъсва при

палене сутрин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

амии,какво да ви кажа,сега всяка вечер развивам капачката на разширителния съд,да излезе налягането и не губи анитфриз...обаче напоследък забелязах,че по капачката има някакви полипи в бял цвят,нещокато капки от шампоан...не знам какво означава това,...и как мога да се убедя дали гарнитурата наистина е издуханаа,,ако може да ме насочите към нещо,ще съм много благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами някоя сутрин като решиш да я запалиш и се окаже че не може по убедителен начин няма :) . Сутрин като я палиш нормално ли рабори мотора. Нещо прикъсвания гаснения няма ли .И така ли не откри някъде следи от антифриз ако няма значи отиват в мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше няколко признака - като се отвори капачката на разширителния съд се чува свистене, по капачката на маслото от долната страна се появяваше налеп, като боза (самото масло обаче изглеждаше чисто), при форсиране на двигателя и отворена капачка на разширителния съд, вътре се виждат да излизат едни малки мехурчета. След като смених гарнитурата всички изброени неща изчезнаха. Но загубата ми на антифриз беше значително по-малка - около 200 мл. на седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана тя...днеска сутринта гледам,някви точици като от стъклена вата в разширителния съд,покарах колата цял ден.вечерта отворих да погледна,течноста в разширителния съд беше черна и бълбукаше...бръкнах с пръст,беше мазно,каточели е смесило антифриз с масло....четох тук във форума,че може да е от топлообменика или охладитела..вие какво ще кажете....да не ме метнат нещо че е от гарнитурата,а да се окаже,че не е гарнитура....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоиш им до главите и ако под главата намерят ТОВА значи е от гарнитурата , ама с това масло в охладителната система след някой и друг ден освен гарнитура ше ти трябва и мотор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана тя...днеска сутринта гледам,някви точици като от стъклена вата в разширителния съд,покарах колата цял ден.вечерта отворих да погледна,течноста в разширителния съд беше черна и бълбукаше...бръкнах с пръст,беше мазно,каточели е смесило антифриз с масло....четох тук във форума,че може да е от топлообменика или охладитела..вие какво ще кажете....да не ме метнат нещо че е от гарнитурата,а да се окаже,че не е гарнитура....

не си написъл какъв ти е двигатела.....дали има изобщо топлообменник а?Ако смяташ че ще те метнат,защо изобщо ходиш при тези майстори smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джигатела е 1,4 бензин с верига...няма климатик....дали топлообменик или охладител..или не знам,,ако ми дадете инфо ще съм безкрайно благодарен....

 

пък в днешно време да нямаш вяра на никой....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана тя...днеска сутринта гледам,някви точици като от стъклена вата в разширителния съд,покарах колата цял ден.вечерта отворих да погледна,течноста в разширителния съд беше черна и бълбукаше...бръкнах с пръст,беше мазно,каточели е смесило антифриз с масло....четох тук във форума,че може да е от топлообменика или охладитела..вие какво ще кажете....да не ме метнат нещо че е от гарнитурата,а да се окаже,че не е гарнитура....

Щом бълбука, значи вкарва компресия от цилиндрите в охл. система. Това е сигурен знак за гарнитура,

НО - възможно е също при скъсана мембрана на изпарителя/при някои модели/ да вкарва газ в охл. система и ефекта е същия/усеща се миризма на газ, като отвориш капачката на разш. съд/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...то вече е ясно,сменят и гарнитурката в сервиза,личи си каде е испускала....иначе леглата на клапаните ми са малко износени,но сега нямам пари да ги правя и казах в сервиза да затварят главата така,не знам дали е правилно,ама нямам парички,иначе благодаря на всичките за мненията,за мен бяха много ценни......нямаше да е зле ако беше се оказало от охладител или нещо такова...но здраве да е:))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.