Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разчитане на грешка от VAG COM


fitnes

Recommended Posts

Странното е, че продължава да си мята грешката за първата сонда, а това би ли могло да се дължи на проблем в дюзи, бобини, сфещи, клапани-центровка? Лошото е, че минах през места където уж са кадърни диагностици и тези неща трябва да са им познати. При подобен проблем, какво може да е проблемно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

естествено ,че като има механичен или др.проблем,поради който сместа се обърква ,ще дава проблем в сондата....не са толкова умни тези коли колкото си мислим :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata благодаря за ценните съвети. Това до някъде ме успокоява, че проблема няма да е чак толкова извън земен :)

Остава само ако някой колега може да ми препоръча къде да ми погледнат тези неща, защото май не всеки се сеща повече от ежедневните неща с които се среща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте колеги.

Започвам едно по едно да тествам къде е проблема тъй като питам тук там и никой не казва нищо сериозно за сервиз или човек, който ще ми реши проблема и реших да тествам колата с други компоненти, които bega4kata намекна, че може да са проблемни.

Вече смених свещите с нови такива NGK bkur5et10 (по спомен). Оказа се, че и старите са били такива. Не са като иридиевите, но за сега ще е с такива, а по нататък може да се подменят.

Проблема все още съществува и мисля следващата стъпка да бъде модула за запалване. Мисля, че това трябва да е така наречения блок с бобините.

Тук идва молбата ми дали има някой от областите Пловдив, Пазарджик или Хасково който има възможност да услужи с такъв модул за един тест за 10-15 мин да се разбере дали там има проблем.

Не съм сигурен дали от магазина Булдим ще мога да направя такава уговорка, и ако там е проблема направо да си го платя.

 

bega4kata би ли споделил какъв е адекватния начин за проверка на дюзите ? Почистват ли се по някакъв начин или се подменят ?

 

Центровката на клапаните като при двигателя на Фелицията 1.3LX ли се прави ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дюзите ги почистваме и виждаме как пръскат

клапаните се регулират не като на фелиция ,а понеже са с хидравлика......ОПИСЪЛ СЪМ ГО ПОДРОБНО ВЪВ ФОРУМА-потърси с търсачката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте! Темата е мега стара, но има някаква яснота по въпроса и сметнах за нужно да споделя :)

Фабията е вече с нови свещи (иридиеви), нова бобина Beru. Наскоро започна да лапа антифриз. Имаше мокро от антифриз по ръба на разширителното казанче и го замених с ново.

След като продължи да изчезва антифриза, а нямаше мокро никъде, махнах капачката за маслото и видях кашаво образование, като маьонеза.

Опа, май се смесва антифриза с маслото.

Сега е в сервиз Люси в Пловдив и от там ми казаха, че е навлизал антифриз през първи цилиндър, и че гарнитурата била сменяна скоро. Да ама тя не е, или поне докато колата е била моя.

Като допълнение трябвало да се сменят някакви медни пръстени и да се напаснат ризите.

Вероятно преди да я купя са я магерили нещо и сигурно са сменяли гарнитурата на главата, но не са направили нещата както трябва за да протече отново толкова скоро.

 

Та проблема с прекъсването вероятно е идвало от навлизането на някакво количество антифриз в цилиндъра.

Грешката, която е дискутирана в тази тема изчезна след старателно почистване на клапана, който е закрепен за разширителното казанче и смяна на бензиностанцията (вече не зареждам на Лу....). Незнам дали реално има връзка с почистването на този клапан или с горивото, но всички проверки минават нормално, като само придърпването си беше останало.

Сега чакам тази седмица да взема колата и да видим дали нещата ще са вече добре :)

 

Обасниха ми, че този двигател 1.4MPI си имал такива проблеми и се налагало ремонт като този, който се извършва в момента (ризи, пръстени, гарнитура на главата) относително често. Надявам се от сервиза да се отнесат коректно, тъй като според тях е най-тецкия случай на този тип ремонт.

 

Може би bega4kata може да даде информация наистина дали този двигател при Фабия е толкова проблемен.

Редактирано от fitnes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не проблемен колега , когато майсторите имат опит с него , инак работят на принципа проба-грешка :sorry:

Това по капачката не е проблем , освен ако не се появи същото на щеката ... пресеченото масло обикновенно се появява от конденз в следствие каране на къси разстояния на студен двигател ... ако няма такова нещо , значи майсторите правят ремонт на сляпо и понеже почти винаги цялостния ремонт решава всички (или поне почти всички) проблеми , хората си връзват гащите.

Дано имаш късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже,съм помолен да дам мнение,ще кажа,че това е най здравия и безпроблемен двигател на ВАГ групата.

Имах таксита с този мотор и като навършиха 10 год. и не можеха вече да са таксита/тогава такъв беше закона-до 10 год./ ги продадох и още вървят сигурно.Бяха на 800 000 км.И то основно градско,което се равнява на износване двойно!

Случва се да прогние гарнитурата ,когато не се сменя редовно антифриза-разяжда клингирита.Но както каза Гената по-горе,правилните майстори много лесно за часове отстраняват проблема ,без никакви последващи проблеми после.Колата продължава да върви още 10 год.

Единствената подръжка е смяна на верига на 100,150 може и през 200 000км. И смяна на масло на кутията през 100-150 000км.

Често им се дънят бубините,но си има лесно генерално решение и за тях-бубини от Рено.

На 250-300 хил.километра се износва динамото-колектор и четки.Сменят се и двете лесно.

Водната помпа я караш докато протече-може и 300 000 да изкара.

Така че това е за мен двигател номер 1 като тънка поддръжка и здравина. Дори такъв купих скоро на племенника ми,защото не можах да намеря СДИ според бюджета му.А нали аз ще я ремонтирам после  :) Значи 1.4 мпи е най безпроблемния мотор.Само майстори качествени му трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията ви. Хвърлят светлина в тунела :)

И аз съм останал с впечатление от коментари във форума, че е доста корав двигател и малко ме изненадаха с приказки, че този мотор си имал такива проблеми в сервиз, в който ремонтират предимно шкода.

Колата е готова и утре ще ходя до Пловдив да я взема и ще споделя дали всичко е ок и се надявам да нямам повече проблемите с изчезващият антифриз.

В крайна сметка ремонта не е прекалено скъп за работата, която се надявам, че са извършили (не обичам да ме лъжат :) ). Сменили са гумички на клапани, гарнитура на глава, капак и колекторни тръби, медните пръстени, регулирали са ризите нещо, ново масло и филтър.

До седмица, две ще стане ясно дали е сполучлив.

bega4kata е дал хубави насоки върху това да се замисля за ревизия на някои неща и по-специално за маслото на скоростната кутия, и веригата (все още не трака), тъй като всичко друго е подменено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

 

ще споделя моя проблем в темата на колегата за да не пускам нова - моята шкода е със същите симптоми - гълта антифриз и капачката на маслото, а и цялия капак на клапаните са покрити с такава смес като майонеза, двигателя е АМЕ, 68 к.с. Иначе не прегрява и не завира антифриза. По пръчката на маслото няма следи от пресичане.
При загрял двигател отворих капачката на маслото и от там започна да пуши много - явно се изпарява антифриза.

 

Гарнитурата е сменяна преди 10 хил км. Освен нея има ли други възможни причини за смесване на антифриз с масло - водна помпа, уплътнители под ризите, за които говори голегата и т.н.?

 

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова и към момента изглежда, че антифриза си стои на нивото, което трябва да бъде.

 

sv_genov - при мен се оказа, че гарнитурата също е сменяна, но явно не са направили нещата както трябва, ако е имало друг проблем по нивото на ризите или там както се водят.

Обясниха ми, че трябвало да излизат няколко десети над блока за да станат нещата както трябва.

Явно при много леко смесване, маслото не се пресича и антифриза в маслото се изпарява и образува тази слузеста история горе в капака. По-добре да се провери за течове от всякъде. Ако няма теч и количеството антифриз, което изчезва е както при мен (~500-700мл на ден), то тогава има вероятност пак да се прави ремонта като при мен, но е добре да с установи що годе от читав "майстор" за да не се хвърлят пари на вятъра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията!

 

Моята към момента губи около 500 мл за 10-тина дни, 250 км.

 

А възможно ли е да тече от водната помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

След смяната на гарнитура само не се оправи и пак я разглобиха. Смениха и уплътненията под ризите защото 2 от цилиндрите били по-ниско от другите два. Вече 250 км съм минал след ремонта, не пуши и не губи антифриз.

 

надявам се проблемът да е отстранен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом досега не е имало проблем, би трябвало да е разрешен :)

При мен ремонта се оказа успешен, тъй като до момента няма проблеми и антифриза си стои на нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.