Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем- светна лампа за маслото


marvakov

Recommended Posts

Привет отново на всички. Бягям далеч от този "пич" и между другото ми казаха , че щом неможе да ми уточни проблема на хидравликата на волана с компютърна диагностика, значи този "пич" няма програма в компютъра си за "Шкода".

Разбрах същокак да си премахна надписа INSP от малкия километраж: Обяснение: Преди да запалите автомобила си натиснете и задръжте копчето за зануляване на малкия километраж и запалвате автомобила , като продължавате да натискате копченцето за около 3-4 минути. Ако сте изпълнили всичко както трябва ви се появяват едни тиренца. След това ви излизат изминатите км. Пробвах го и стана. smile152

 

Успех на опитващите smile056

успех успех, ама сега пробвах да го нулирам и да премахна надписа INSP както беше описано, държах не 3-4 мин. а може и 5-6 мин. да са били но нищо не се промени

явно ръката е важна, къде да пипне и как да пипне - пробвах но не се получи

ще го преглътна това всеки път като паля да ми мига там към 1 мин. надписа, пробвах няколко пъти но уви нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От толкова натискане ще ви заболи пръстчето. Повече от 5-6 сек. не е необходимо и не палете двигателя,а дайте само на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно въпроса за маслото:

1. Налята добавка за почистване на двигателя.

2. Източване на маслото.

3. Сваляне картер.

4. Почистване на картер и маслени магистрали.Всичко е било в "гнет" при положение, че това е трета смяна на маслото в БГ при това само на едно място. Тези италианци мразят да сменят масло. smile150

5. Проверка на маслена помпа - за мое щастие няма повреди по нея. smile175

6. Ново масло + филтър.

Тотал: 194 лева.

 

Колата е ОК до този момент =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

"Повдигам" темата, за да не отварям нова.

Днес се прибирах от София, карам си спокойно, на 5-та предавка със 80 км/ч и последва звук, светна червената лампичка за маслото и започна да мига. Веднага загасих двигателя и отбих. Погледнах пръчката - маслото е топло, до върха е ..... дадох на контакт, лампата я няма. Запалих колата, махнах капачката на маслото, нямаще пръски ама и нищо не пиукаше.

 

Потеглих, след 8 км. пак същото - 4-5 премигания на лампичката, звуков сигнал. Пак спрях - нищо .....

Пак тръгнах - точно на Дупница пак същата история. Направи ми впечатление, че това се случва на прав участък при сравнително ниски обороти - 1500-2000.

След Дупница дадох малко повече газ, карах с около 100 км/ч и се прибрах в Благоевград - след Дупница лампата не е премигвала. И все пак, идеи? Дали датчикът е отишъл? Знам, че трябва диагностика, но наскоро блокира двигателят на един приятел и ме е страх да я паля до сервиз :)

 

Маслото е Mobil 10w/40 , сменяно е преди около 9000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо смени маслото и филтър с някое в което си сигурен че не е менте аз съм доволен от yaccco прави се само в един завод в Франция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес говорих с майстора, посъветва ме първо да сменя датчика, ако не се оправи - тогава масло и филтри и смятам така да направя. Датчикът е само един (за налягането) , нали така? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с майстора, посъветва ме първо да сменя датчика, ако не се оправи - тогава масло и филтри и смятам така да направя. Датчикът е само един (за налягането) , нали така? :-k
Абсолютно същия проблем правеха и Голф 3. При равномерно каране (постоянни обороти) и датчика забиваше.Всичко по маслената система си беше наред, просто датчика за ниското налягане даваше фира. Не съм сигурен дали на Фабията не са пак два.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един за ниско и един за високо. Този за високото рядко се прецаква.

За Сеата беше 9 лв на SWAG и работи безотказно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с майстора, посъветва ме първо да сменя датчика, ако не се оправи - тогава масло и филтри и смятам така да направя. Датчикът е само един (за налягането) , нали така? :-k
Абсолютно същия проблем правеха и Голф 3. При равномерно каране (постоянни обороти) и датчика забиваше.Всичко по маслената система си беше наред, просто датчика за ниското налягане даваше фира. Не съм сигурен дали на Фабията не са пак два.

 

Проблемът е решен. Оказа се датчикът, който стои на блока за налягане на масло - беше пробил и целия омаслен. Все пак мисля, че си остава един. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 години по-късно...

Аз имам същия проблем на Октавия 2004 1.6 бензин. Свети червената лампа при 1500-2000 оборота. Сменяван е датчика, маслената помпа и картера се свали да се почисти и сондата. Проблема все още е на лице

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.