Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Въпросче за мнение


cbf657

Recommended Posts

Колеги,

да ви питам какво мислите и вие.

колата е 1.3 бензин Карбуратор Фелиция

от скоро от както е студено сутрин като запаля колата първата 1-2 мин работи доста нестабилно. под нестабилно разбирам двигателя не работи равномерно ами със замисляне. осветлението на таблото "примигва" все едно, че алтернатора не зарежда достатъчно. освен това не може да вдигне повече от 2000 оборота.

след 1-2 минути като загрее малко и всичко се оправя, има мощност, работи стабилно. всичко е ок.

тъй като и според мен харчи малко повече от нормално и след като я запаля мирише малко на бензин, аз подозирам, че нещо свещите се не работят правилно.

свещи, кабели, електронно, дист. капачка са сравнително нови (около преди 20000км ги сменях)

не олива бензин гледах я много пъти, просто сутрин или когато не е палена 8-10 часа го прави този номер.

 

според вас какво може да бъде?

аз предполагам но не съм сигурен, за свещите

 

мерси за мненията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи нестабилно,защото е на автоматичен смукач и горивната смес е "богата" и след малко се оправя.Оборотите са добри,на моята положението е същото,оборотите са до 2000 и постепенно падат до нормални ,като загрее мотора.Една бърза проверка на свещи ще ти е от полза,някой път се случват и дефектни или нерегулирана свещи.Дали зарежда алтернатора,трябва да провериш на клемите му да има над 13.8 волта при работещ мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е добре да отидеш Сашо на брегалница да ти ревизира карба или ти сам да по почистиш и да му смениш консумативите + гумената подложка на колектора.

Фелицията на KiP, като изключим малко по трудното палене с помпане на педала по някой път, никога не съм я забелязал да работи нестабилно и за мен не е нормално, а свещите пак са и някакви боклуци и имат много слаба жълта искра, значи не е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карбуратора е с нова подложка (при мен е бакелитена, гумената не става вече съм пробвал)

ново платно на ускорителната помпа

и имаше едно смесителче (малко ромбовидно) не помня как се водеше точно

та тези неща са нови

въздушния филтър е на 25000 хиляди само :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В големия студ кат захлупи смукача напълно и втори и трети цилиндър нормално се пооцапват и като поотвори клапата та почне да влиза въздух и изчиства ... кви реглажи , кви почистваници и разглабания мислите да праите у тоя студ , ма кат ви не мръзи мръзнете smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
въздушния филтър е на 25000 хиляди само :)

Моля!? 25000 какво - крушови ли, сливови ли...? Щото ако са километри, при нашите "чисти и безпрашни" пътища има някаква съвсем мааалка вероятност да се е позатлачил. :roll: Ако нямаш 10 лв за нов я по-добре ела да ти подаря един на има-няма 3-4000 /сменям ги по-често, щото съм на газ/, все ще е малко по-добре от твоя smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата седмица свалих въз. филтър

оригинално е оранжев... моя беше черен :)

взех един нов от симеоновско и сега е много по-добре сутрин пак работи нестабилно но като тръгна и се оправя веднага. явно и свещите са за смяна ама в тоя студ не ми се пипа, та чакам да се затопли и да ги сменя и тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.