Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавията1 ( тур) ми се струва, че бавно стопля ????


vrminev

Recommended Posts

а надолу ми падна температурата,
това вече не е нормално

нов термостат ти трябва

 

Сами, при спиране на двигател разхода е 0 защото нищо не се впръсква като гориво - Система за ППХ. И при по-продължително спускане + пуснато парно разход на топлина (за парното) има, но приход няма (двигателя дефакто не работи). В резултат е повече от нормално да падне температурата.

 

PS: Цецо75 ме е изпреварил smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгревните свещи ли се водят онази екстра, която ми излиза по справка с рамата, че я имам, която се казваше нещо от сорта на пре-нагревател!? Опитвам се да го преведа от немски и може глупаво да звучи. Казаха ми, че помагало да духа топло преди колата да е загряла и когато навън е примерно под +3 градуса. Същото ли е? :roll:

 

ТУК има снимка на "екстрата". Дефакто не грее докато не загрее, но подпомага по-бързото загряване ... с цел екология, а не комфорт smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи реално ако не ме мързи мога още на паркинга на Лалето да си източа всичките води от охладителната система, да тръгна към вкъщи в Драгалевци и да разчитам, че външната температура от да речем -10 градуса Целзий ще е напълно достатъчна двигателя да не загрее, камоли прегрее.

 

Дооообре! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи реално ако не ме мързи мога още на паркинга на Лалето да си източа всичките води от охладителната система, да тръгна към вкъщи в Драгалевци и да разчитам, че външната температура от да речем -10 градуса Целзий ще е напълно достатъчна двигателя да не загрее, камоли прегрее.

 

Дооообре! :D

 

Не само! Забрави за радиатора на парното! Той, за разлика от този за охлаждането, е ПРЕДИ термостата. С други думи можеш да затапиш радиатора на охлаждането и да разчиташ само на този на парното smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако навън температурите не бяха като за късна пролет щях още довечера да изтичам до Лалето с видеокамера в ръка снимаща през цялото време стрелката на температурата как седи закована на 90 градуса. Нищо, де. Ще го направя в първия удобен кучешки студ. Само за да ви докажа, че сте за смяна на термостат smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Само за да ви докажа, че сте за смяна на термостат smile001

 

И след това ще черпиш бира smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро вие трябва да черпите мен и bega4kata, че не ни се доверявате като ви казваме къде ви е проблема. smile004

 

Довечера съм свободен. Качваме се и пробваме. След това загубилия черпи бира. За да е честно може първо да го направим с едната кола след това с другата. Съгласен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен! Само нека станат отново минусови температури, че така сега съвсем няма да има от какво да ми падне температурата, а пък иначе и ти ще си още по-изненадан smile001

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро вие трябва да черпите мен и bega4kata, че не ни се доверявате като ви казваме къде ви е проблема. smile004

 

Довечера съм свободен. Качваме се и пробваме. След това загубилия черпи бира. За да е честно може първо да го направим с едната кола след това с другата. Съгласен?

 

Е не бе, сега е топло. Чакайте февруари, на нощно ще идем. Ще покараме по пистата и после ще си мерим температурите. Ако си намеря шофьор, аз лично ще си подържам вътрешната температура с течности около 40 градуса. Щото незнам за колата, ама човешкото тяло при такива екстремни температури си иска принудително подгряване :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гориво не се впръсква,но триене има и най важното въздух се сгъстявя

 

Стига де. Колкото се сгъстява, толкова и се разширява (нали клапана не отваря при хода надолу?). Т.е. колкото се стопли толкова и изстива.

 

За триенето - съгласен. Но за да отоплиш купето ти трябват 1-2KW! Ако е толкова триенето само вътре в двигателя (изключваме изцяло трансмисията!!!) то моята Нива верно е върхова технология smile092

 

@Wizi, дори при тези температури (малко над нулата) съм готов с твойта кола да докажа, че температурата пада. А при -10 изобщо не го коментирам.

 

За информация - при нормално каране из града температурата не мръдва. При пусканията по магистралата (без спиране на двигател!!!) пак не мърда. Но при едно 10 минутно спиране на двигател без нито едно натискане на газта ... е няма начин smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ние такива баири нямаме тука бе smile091

не съм пробвал коли на 10 мин.без да се подаде леко газ

имам едно надолнище от няколко километра само

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало да ми падне температурата и с Джетата и с Октавията при голям студ.

Разходът на Октавията до долу обикновено е 1.7/100-1.8/100, рядко до 2/100.

Иначе спускането от бариерата при лифта до първите къщи на Драгалевци е 14 км с денивелация 1000 метра.

Средната скорост е около 60 км/ч, така че спускането нормално трае около 15 минути.

post-2459-138453269619_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало да ми падне температурата и с Джетата и с Октавията при голям студ.

Разходът на Октавията до долу обикновено е 1.7/100-1.8/100, рядко до 2/100.

Иначе спускането от бариерата при лифта до първите къщи на Драгалевци е 14 км с денивелация 1000 метра.

Средната скорост е около 60 км/ч, така че спускането нормално трае около 15 минути.

[attachment=0]Aleko.jpg[/attachment]

 

smile126

 

Подобно може да се постигне и на спускане от Копитото до Била-та на бул. България. И точно за такова спускане говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята на празен ход без клима също не може да мине 70 градуса при -10 външна. Като включа клима, стигам 90. Последно в СФА ми казаха, че ужким имам нагреватели на антифирза, но ще махна капака тия дни да се уверя лично. Нямам идея каква им е връзката на нагревателите с климатроника. Явно въпросните нагреватели при О2 се водят екстра някаква. А може и да нямам нагреватели - не вярвам на никого докато не се уверя сам.

 

Някой да има идея въпросните нагреватели на антифриза с каква абревиатура се отбелязват при екстрите на О2?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатикът ти сгрява водата? :o

 

Ако си с Climatronic някъде около +3те градуса компресора на климатика вече сам се е изключил, а на копчето Econ му е все едно дали свети или не. Предполагам знаеш, де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен работи и при минусови температури. Иначе как ми маха влагата в купето?

 

А какво е закачено КЪМ климатроника, нямам идея. Може да са въпросните нагреватели, не знам. Но е факт, че единствено когато е включен, антифризът ми може да загрее до 90 градуса. Като дойдат нови студове, експериментирайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен работи и при минусови температури. Иначе как ми маха влагата в купето?

 

А какво е закачено КЪМ климатроника, нямам идея. Може да са въпросните нагреватели, не знам. Но е факт, че единствено когато е включен, антифризът ми може да загрее до 90 градуса. Като дойдат нови студове, експериментирайте.

Включи фарове, халогени, вентилатор на по-високи обороти, подгряване на задно (и евентуално предно) стъкло и на огледалата, може и чистачки да пуснеш, подгряване на седалките и глей как по-бързо загрява (е, не както бензинка де) :)

Двулитровите ТДИ-та имат някакви реотани във въздуховодите (калориферче), предполагам и че при 1.9 е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат, ако са поръчани като екстра.

 

Климатроникът гаранция отказва да включи климатикът при температури по-ниски от +3 градуса Целзий. Пробвай. Той поне отчетливо се чува кога се включва и кога не.

 

Влагата ти се изпарява по-бързо от студа, предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реотаните ги имат колите с климатроник и тези за студен климат. Мойта е италианка с климатк и няма реотани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Двулитровите ТДИ-та имат някакви реотани във въздуховодите (калориферче), предполагам и че при 1.9 е така.

 

На Тур поне няма.

 

Що се отнася до консуматорите - да, загрява доста по-бързо ... ако не спираш на двигател. Иначе пак не влиза гориво в двигателя и пак не загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.