Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

температура на фелиция


ivan68

Recommended Posts

А да си дойдем на думата колеги,аз например нямам проблем с термостата smile126 а с датчика преди 11м го смених а сега не показва нищо ](*,) май ще се изръся за оригинален 50лв :(

А ти какъв купи тогава? Днес обиколих магазините и ми предложиха "Хелла" - 50 лева, някакъв друг - 48 и един за 30, а в същото време гледам в сайта на "Булдим" е 17 лева и си викам - ко праим... Ако на всякъде продаваха тия от 17 или пък хела-та нямаше да му мисля. Дай ми акъл моля те без да се ангажираш с някаква отговорност :)

Здравей колега,значи купих си някакъв италиански забравих марката от КОСЕР 33лв и се прекарах ,моят съвет е не взимай нищо друго освен датчик с щампата на VW ако го няма може да си поръчаш-това е моят съвет :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е от термостата-днес го свалих и го тествах с тенджера с гореща вода и мултицет с термо-сонда. Отваря напълно на 93 94, но има някаква грешка в + явно. Най-вероятно е датчика, защото разликата между температурата при нормално работа на загрял мотор и включването на перката е същата като преди. Мисля понеделник да си купя един датчик и да го пробвам, а ако не стане вече отивам на диагностика. Благодаря на Бегачката за бързия отговор!

 

Температурата във момента на отваряне /1 - 2 мм./ е тази която се подържа от

термостата. Нормално е на 94 градуса да е напълно отворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,значи купих си някакъв италиански забравих марката от КОСЕР 33лв и се прекарах ,моят съвет е не взимай нищо друго освен датчик с щампата на VW ако го няма може да си поръчаш-това е моят съвет :smt017

Благодаря за бързия отговор! Купих "фасет"-италиански, 30 лева /то и "хела"-та е италианска/ с щампа на Ауди и ФВ и стрелката закова на 90 градуса!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,значи купих си някакъв италиански забравих марката от КОСЕР 33лв и се прекарах ,моят съвет е не взимай нищо друго освен датчик с щампата на VW ако го няма може да си поръчаш-това е моят съвет :smt017

Благодаря за бързия отговор! Купих "фасет"-италиански, 30 лева /то и "хела"-та е италианска/ с щампа на Ауди и ФВ и стрелката закова на 90 градуса!:)

Радвам се за добрия резултат,дано датчика не ти прави проблем няколко години :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте след като си мисля че приведох охл. система във изправност с подмяната на термо датчика и всичко беше наред за около седмица,вчера посред зима ми се счупи скапания "пластмасов" термостат ](*,)-ЧЕШКИ-със щампата на шкода счупи се разбира се от едното пластмасово "ухо" и сега не загрявааа.Този номер ми се случва за втори път и вече ми писна да си давам парите за боклуци пластмаси и прочие.Колеги моля за някакво решение ако някой от вас знае и е препатил, чакам мнения. smile012 Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте след като си мисля че приведох охл. система във изправност с подмяната на термо датчика и всичко беше наред за около седмица,вчера посред зима ми се счупи скапания "пластмасов" термостат ](*,)-ЧЕШКИ-със щампата на шкода счупи се разбира се от едното пластмасово "ухо" и сега не загрявааа.Този номер ми се случва за втори път и вече ми писна да си давам парите за боклуци пластмаси и прочие.Колеги моля за някакво решение ако някой от вас знае и е препатил, чакам мнения. smile012 Благодаря

 

Тури си едно жИлезно тяло от фаворит,като па толко ги трошиш тиа пласмасувите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте след като си мисля че приведох охл. система във изправност с подмяната на термо датчика и всичко беше наред за около седмица,вчера посред зима ми се счупи скапания "пластмасов" термостат ](*,)-ЧЕШКИ-със щампата на шкода счупи се разбира се от едното пластмасово "ухо" и сега не загрявааа.Този номер ми се случва за втори път и вече ми писна да си давам парите за боклуци пластмаси и прочие.Колеги моля за някакво решение ако някой от вас знае и е препатил, чакам мнения. smile012 Благодаря

 

Тури си едно жИлезно тяло от фаворит,като па толко ги трошиш тиа пласмасувите.

Това няма умиране, ама датчика на MPI-то е друг :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Колеги, изкажете мнение за следното:

Колата Фелиция карбуратор 1.3 принципно загряваше бавно, термостата най-вероятно беше отворен постоянно.

от вчера обаче след около 5-10км каране загрява от 70 до към 90 градуса за няколко минути, включва перката охлажда и продължава, но пак пада до към 70 градуса и след това пак загрява.

въпроса ми е, знам че е нормално да загрее термостата да отвори големия кръг и т.н. така би трябвало да работи... :)

въпроса е защо когато е студена, е отворила двата кръга, и в един момент (поне според мен) затваря термостата загрява нормално и после започва да работи както би трябвало термостата.

това което мен ме съмнява и версията ми е, че двата кръга са отворени в студено и в един момент термостата "сработва" затваря големия кръг загрява до работна температура и отваря големия кръг и започва да работи нормално.

това което ме притеснява е дали е нормално да е така, или термостата "забива"

би било проблем ако не отваря напълно, което ако термостата блокира и не фукнционира правилно е напълно възможно.

 

при вас за колко време горе долу загрява и отваря големия кръг?

 

мерси за мненията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте след като си мисля че приведох охл. система във изправност с подмяната на термо датчика и всичко беше наред за около седмица,вчера посред зима ми се счупи скапания "пластмасов" термостат ](*,)-ЧЕШКИ-със щампата на шкода счупи се разбира се от едното пластмасово "ухо" и сега не загрявааа.Този номер ми се случва за втори път и вече ми писна да си давам парите за боклуци пластмаси и прочие.Колеги моля за някакво решение ако някой от вас знае и е препатил, чакам мнения. smile012 Благодаря

 

Тури си едно жИлезно тяло от фаворит,като па толко ги трошиш тиа пласмасувите.

 

И при мен се счупи и си взех един термостат от favorit , изпилих крачетата и с 2 гарнитурки термостата прилепна между двата корпуса. До сега никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.