Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за 1.4 ТДИ


berberov_sm

Recommended Posts

баща ми си търси кола и някак си клони към този двигател, но го притеснява че е 3 цилиндъра, ако някой може да изкара мнения за него, ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много динамичен и изключително приятен за каране. Изисква сериозно отношение при обслужването му. Икономичен и шумен, но приятен "глас" при високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много динамичен и изключително приятен за каране. Изисква сериозно отношение при обслужването му. Икономичен и шумен, но приятен "глас" при високи обороти.

:smt017 Съгласен. А шума, както всички знаем, е относително понятие smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нестандартна концепция-3 цилиндъра дизел и то с турбо,за турбото както и да е, за повече въртящ момент екстра, а за хармоничен и балансиран мотор да не говорим, просто четвъртия цилиндър е премахнат за по малки производствени разходи.Какво му е например на 1.9SDI да неби да харчи повече smile009 пък и е без турбо да не говорим колко струва ако се наложи да го сменяш :oops:предимството на 1.4тди е единствено по малкия данък и Г.О-ДАЛАВЕРА :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но ще е 100% по-пъргаво. Знам що за куцо магаре е SDI - 18 s до 100 км/ч, 1,9 TDI-PD е страхотен самолет - 11-12 s.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tози мотор не е много за "голямата газ"! Имам една такава служебна която я взехме нова и само командировки на макс. За съжаление малко след като мина 100 хиляди, счупи клапан и мотора блокира. Така и неразбрахме защо, но какво и да очакваме при такова каране. Климатичето направо е пълна скръб!!!!

За семейна кола може би да, но разхода и не е малък когато искаш да караш извън стадото!

 

Ако аз трябваше да избирам, бих предпочел 1.9 моторите пред малолитражките. Иначе "косачката" е шумна и дава усещане че караш нещо като WRC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя колежка има поло 1.4TDI и го карам често, невероятна резачка. На светофар засрамва разни дебели бегачки. Жестоко ускорение. На място тресе гадно и е шумен. Нулев комфорт, но за спортно каране доставя голям кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за информацията, търсенето продължава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такава. Повечето мнения по-горе са верни. Шумен да, Икономичен да, 80 коня но само когато си в обороти иначе на ниски обороти е пълен цирк един бордюр не може да качи без засилка. Ако се кара прилично около 4 извънградско 5.5 градско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такава - икономична е до около 110.

Ходих с нея до Франция - при скорост 130-140 разхода е 5 - 5.5.

Малко съжалявам, че се престисках и не взех 1.9 TDI, ама вече е късно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

В сравнение с 1,2 12V кое е по-удачния избор за нормално предвижване ?

На бензиновия с нормално шофиране постигам 6,5/100 както на магистрала (130км/ч), така и в града (Пловдив).

Главно се интересувам от комфорта при шофиране и надеждността на агрегата. Бензиновия, по мое мнение, не е най-еластичния особенно ако е натоварен по магистралата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с 1,2 12V кое е по-удачния избор за нормално предвижване ?

1.4 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече писах по тази тема, но пак ще пиша 1.4 тди е двиг. тип мотокар до 1тон.И Вартбург има 3 цил. но вади три пъти по добър звук от този прекъсващ на слух двг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече писах по тази тема, но пак ще пиша 1.4 тди е двиг. тип мотокар до 1тон.И Вартбург има 3 цил. но вади три пъти по добър звук от този прекъсващ на слух двг.

Имам впечатления от Румстъра на Гогата, а имам и два мотокара с 3-цилиндров "Перкинс" и мога да кажа, че сравнението е, меко казано, тъпо smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя си е много хубав, НО в България дизела е ужасен за него! ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече писах по тази тема, но пак ще пиша 1.4 тди е двиг. тип мотокар до 1тон.И Вартбург има 3 цил. но вади три пъти по добър звук от този прекъсващ на слух двг.

Имам впечатления от Румстъра на Гогата, а имам и два мотокара с 3-цилиндров "Перкинс" и мога да кажа, че сравнението е, меко казано, тъпо smile049

smile091 той колегата Sevi79 е ВЪРЛ ПРОТИВНИК на дизелите :D

колега,сди-то и то мноо трака,ама като погледна разхода по обичайния маршрут по който си карам Варна -Свободния Университет 3.6 и най кво готино ми става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 той колегата Sevi79 е ВЪРЛ ПРОТИВНИК на дизелите :D

колега,сди-то и то мноо трака,ама като погледна разхода по обичайния маршрут по който си карам Варна -Свободния Университет 3.6 и най кво готино ми става

Да, не харесвам печките особено що се отнася за лек авт. smile049 ,още повече 3 цил.,но SDI е друга бира както му казвате, и ми е любимия мотор може да е маломощен но е по издържлив от TDI-тата и не страда от турбо проблеми.Някой ден ако заобичам нафтата ще си купя Шкода с такъв мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.