Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Как да изчисля дебелината на проводник?


maxrpm

Recommended Posts

Искам да изчисля дебелината на бобинажен проводник, така че да се събере в бобинката на делкото за фаворит и да не излезе от края и. Оригинално е 3470 ома, а аз я искам 780ома, затова смятам че е допустимо да е леко по дебела? Моля инженерите за помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е сайтчето N1 си, обаче аз не съм измерил съпротивлението на бобините извън делката. Без магнитите, съответно мисля да взема тел на око, като отида с 2 те бобини от 1то делко и от другото и на око да избера тел примерно 0.22 или 0.27, да навия максимално колкото е възможно и после полека да махам :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе...не се занимавай с глупусти.

Това е невъзможно на ръка да го навиеш,щото са доста навивки. Турай си един комутатор от фаворит и немой си усложнява живота. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този случай трябва да дам 23лв за бобинката + 35 за комутатор 2 ра ръка. 100грама тел доколкото прочетох по нета ще се върже 2-3 лв, заслужава си да опитам, а ако стане после комутатора за Tipo 1,4 i.e. също е по -евтин в магазина и по - лесно се намира по морги, когато се прецака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, после вероятноста да не запали колата и да имаш ядове е доста голяма, но ти си свикнал да обвиняваш Шкода за това, нали?

 

Макс, сега сериозно. Това дето си го намислил няма да проработи. Навивките трябва да се направят плътно (за целта се ползват машини), освен активно бобините имат и реактивно съпротивление (зависещо от сърцевината) и куп други неща. В крайна сметка ще го докараш като в приказката - ял солта, ял боя и накрая си платил smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата- Фиатовата бобинка се оказа с проводник 0.078. Най - тънкото което намерих е 0.118. Направих 2 опита за навиване на бобинката като максимума който стигнах е 256ома и според мен по никакъв начин няма да успея да навия 3пъти повече проводник на тази бобинка.

 

В резултат колата запали, но от начало на макс 1000оборота + смукач,при опит да се подаде гас се получаваха детонаций, добавих съпротивление 510ома, резултата беше идентичен. Когато колата позагря вдигна до 6000 оборота, но стрелката беше нестабилна и шаваше около 6000 За мен експеримента е неуспешен и смятам като последно да си купя бобинка шкодова, и да я тествам за последно с фиатовия комутатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.