Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

свети жълтият сигнал за двигател


marion

Recommended Posts

Моля да ми кажете на какво се дължи това и мога ли да карам докато се реши проблема?Как мога да оправя този проблем в книжката пише че става въпрос за регулиране на изгорелите газове ?Сигурно е някой датчик .Става въпрос за Фабия sdi 1.9 дизел 2006 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, моята SDI е същата - пали от първи път, но при по-ниско от -5 пали лампата, като на 3то палене лампата изчезва. Проблемът го имах преди 2 г., когато бях още в гаранция и с понаместване на кабели ми го махнаха (нали е гаранция..).

Проблемът тогава беше липса на контакт на някаква клапа за въздух. Интересно е, че пали от четвърт оборот, а после леко изфорсира самото ECU (не подавам газ).

 

Може ли това да е от биодизел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Шкода фабия 1.9 SDI - 2006.Основният проблем е в това , че ЕГР - клапа , която вкарва част от изгорелите гозове във всмукателният колектор не работи правилно,като вариантите за най-малко два - 1. Зацапан ЕГР или повредени зъбни колела, като при зацапан същият се почиства , а при счупени или износени зъбни колела се подменя с нов - 850 лв.Ако колата е на много километри вероятно е горното и 2 вариант,който се случи на мен - двигател на 13000 със светещ чек,без да се усеща промяна в поведението на мотора - Оказа се ,че проблема е в слаб акумолатор и при стартиране на двигателя тока пада под 12 волта в резултат ЕГР не работи правилно и компютъра получава сигнал от датчиците , че нещо не е наред и чека светва, което констатираха в еуратек.След смяната на акумолатора проблема се реши.А за това с повишаването на оборотите имах същият проблем - при много топло време оборотите се вдигаха сами до 1200.Оказа се че педала за газта ,който представлява един потенциометър с три медни пластинки не е регулиран правилно в резултат на което при раширяване на медните пластинки те се удължават - това е с микрони но явно навлизат в друга зона на потенциометъра и подават сигнал за увеличавани на оборотите - след като го свалих върнах малко реглажа към центъра и проблема беше решен, но някой майстор ще ви вземе 160 лв за нов педал,а вероятността да дефектира е много малка - моят е бош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си уцелил моя проблем в десятката:

 

19557 P3101 035

Intake Flap Motor -V157

Open circuit/short-circuit to ground

sporadic

 

Мисля, че един акумулатор ще е навременен - паля от четвърт оборот, но се чува, че завърта трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.