Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чукане в момента на запалване при студен двигател О1


skodafen

Recommended Posts

днес палих на -8 изчаках 10 сек след като изгасна лампата за подгревните свещи запли по-лесно без да се тресе първата минута задържа оборотите на 1000 но металното чукане пак го имаше дали е възможно да чука дюза която не разпръсква добре ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека бат Сами да потвърди, но закачи VAG-COM-а и провери на 13 канал стойностите на дюзите дали са в нормите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес палих на -8 изчаках 10 сек след като изгасна лампата за подгревните свещи запли по-лесно без да се тресе първата минута задържа оборотите на 1000 но металното чукане пак го имаше дали е възможно да чука дюза която не разпръсква добре ?
Същото метално чукане и при мен го има като запаля на студен двигател, само за 1-2 секунди и толкова. В студа ако е топъл двигателя го няма това метално чукане. Маслото ми е "тънко" 5W40, сменено е преди 2 месеца.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я галих както казва Сами - два пъти я подгрявам, три... и тя запали по-лесно, без да се тресе и тропа. Но се изфорсирва до 1100 оборота и после пада на 1000 и като загрее малко на 900. Просто й е трудно сутрин, въпреки, че съм със що-годе хубавата нафта... Първите дни, явно получи стрес, докато се адаптира - не можех да я накарам да загрее... А сега за 10-15мин каране я затопля хубавко и "дърпа като звер"!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приемам че са повигачите може ли да стане беля от тях ? да ги подменя ли ? или да сменя маслото ?

ако са повдигачи,съвет от мен-вземи мерки,защото аз от тракащи повдигачи смених мотора :oops: скъсах клапан и осра всичко......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът е по-важен от нафтата. Откакто сложих 77Ah 580A батерия, октито пали супер лесно. Преди беше мъъъъъъъка. Смених и маслото преди 2 седмици с 5W30. Чукане имам първата секунда, докато направи налягане маслото. После двигателят работи по-шумно принципно първите 5 минути. Говоря за темп. под -5 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Откакто сложих 77Ah 580A батерия, октито пали супер лесно. Преди беше мъъъъъъъка. ... Говоря за темп. под -5 градуса.

 

Кво ще рече туй , бе evinе ? :) ...Че със старата батерия палеше с разтрисане и с нещо като удар от мотора ли ?

При мен е така понякога ,... на топъл мотор , ама си карам още с оригиналния акумулатор -61А-varta.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, хора,естествено,че ще тракат при тоя студ.При мен и Супърба и Октавията тракат по-силно за няколко секунди,като ги запаля,въпреки,че и двете са в гаражи.За Пасата,да не говорим,дето горкия, спи навън.

Но, Сами е прав,че в по-студено време,трябва да се изчака повече на контакт и след това да се пали.

Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги забелязах че пърите няколко минути докато е студен пуши синьо възможно ли е да има връзка с тракането ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги забелязах че пърите няколко минути докато е студен пуши синьо възможно ли е да има връзка с тракането ?

 

Уха, това вече е новинка :) Надявам се да не се окаже нещо лошо...

 

 

ПП: При мен само развърта малко по-трудно първите няколко оборота и после си пее.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги забелязах че пърите няколко минути докато е студен пуши синьо възможно ли е да има връзка с тракането ?

карай,нищо и няма

сложи добавка в нафтата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но, Сами е прав,че в по-студено време,трябва да се изчака повече на контакт и след това да се пали.

smile027

 

:smt017 изпитано!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И при мен се появи подобно чукане на ниски обороти или като е излкючена колата от скорост(и това не в най-големите студове). Трябваше да ходя до ЕТ и за смяна на накладки и казах да погледнат от какво е това чукане, че ще ходя до Банско тия дни и да ми е спокойно. Равносметката е -462лв. задни накладки, ремък на алтернатора и труд ](*,) :smt0344 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.