Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Някой да е гледал тази О1?


Цецо75

Recommended Posts

Интересен екземпляр ми се вижда, но от врачани съм чувал, че от там и жена да не си взимаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако имаш път и време за губене.И без това не съм се навил достатъчно за покупка на кола, просто ми се стори атрактивна на "хартия".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм я виждал гарантирам, че километрите са нереални.

Врачани са долни к@пеУета. Булшинството от колите са с удър закупени и след това отремонтирани.

Ако е внос от италия вероятноста да е скапан мотора е голяма,щото онез не сменят масла като и мине гаранцията.

Но и на това са му хванали цаката с различни добавки.

После като смениш маслото и изреваваш на умряло.

Мой познат си купи наскоро лагуна 1.9 дци 2003г. Момчето е майстор и поне за двигателя не може да го метнат,но след като я взел,сменил маслото,минал 500км и мотора заковал.Така че и на издухан мотор са хванали цаката как да го направят да работи добре за да се хванеш на въдицата. smile150

Предполагам не само във Враца е така,тъй като всички авто-джамбази една майка ги е раждала. smile092

Май всичко е до късмет...знам ли? :roll:

Ето ви един разпределителен вал на кола дето е внос от италия.

 

03438.jpg

 

03533.jpg

 

02431.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хартия доста хваща окото... Мулти. воланче, ел./подгрев на седалки, климатрониче, а и джантетата са яки. За километрите е явно, Бисо, но кой вече гледа километража? Явно си е до късмет в крайна сметка. Това, което виждаш ако ти хареса достатъчно - взимаш...и се надяваш невидимите неща да са читави... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ти кажа, знаеш мойто мнение за екстрите по колата. Аз ги деля на смислени, глезотии и вредни. Смислени са ел. пакета, климатика и подгряването на седалките. Глезотия е климаторника, кожата. Електрически подвижните седалки са даже вредни. Щото като се строши, при "италианеца" нема. Т.е. по скоро ще ме откажат от колата :) Мулти волана ми е безразличен, ама стойка за кафе си трябва :)

 

Относно мнението на колегата biser.or. Чакай бе човек, ти направо ми звучиш все едно сега си дошъл отнякъде. От 89 година в БГ има внос на втора ръка коли и нещата не са мръднали и милиметър от тогава. :) Отиваш, гледаш, кръстиш се и скачаш с двата крака. И после шанса винаги е 50% - или си се прецакал или не си :) Така е и така ще бъде. Дали е от Германия, дали е от Марс колата все тая.

 

От промените насам съм купил 7 коли втора ръка. Гледаш добре, щото както казаха колегите в предишна тема - кьорав карти не играе. Философията е ако се прецакам - сам съм си виновен, никой не ме е карал с пушка да купувам. Ама наеш как ме мразят търговците. Щото гледам, ама наистина гледам. И си водя и гледачи. Щото 4/6 очи виждат по добре, особенно ако са подготвени какво да гледат.

 

Последно Шкодата която купих, евала на търговеца. Вкара ни в сервиза (неговия) и ни попита можем ли да се оправяме с хидравличния крик. И излезе. И не се върна докато не го потърсихме ние. В този момент вече имах половината от необходимата нагласа да купя колата. :) Не свали почти нищо от цената. Но нямаше и защо и той го знаеше. За съжаление такива търговци са кът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ми запазиш волана на мен ако ти се падне такава Шкода. Може и ел. седлата. А за поставката... Проблема ми е решен с голямите чаши на Starbucks - идеално се помества между ръчната и седалката на пасажера. Че ако всеки път трябва да вдигам подлакътника - не е истина :) Между другото, може да минем да я видим заедно, тък като съм почти сигурен, че ще мръдна към Козлодуй между Коледа и НГ ако нещата се развият като миналата година. Иначе ако имам избор - предпочитам климатроника. Прави си чудесен климат в колата, поддържайки една температура, докато климатика бичи без да се съобразява и после - простинал... Не, че не можеш и него да регулираш, но не е като при "умника" smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После да не ме питаш пак що ти се поти стъклото :)

 

Пък и нито седалките нито волана са съвместими с твойта.

 

Относно колите втора ръка - първото нещо дето гледам са стъклата. След това фаровете и радиатора. След това луфтовете между ламарините. След това волана и седалките. Тия четири неща говорят, говорят, само да има кой да ги слуша. Носят историята на цялата кола :) Ако тези елементи не са в задоволително състояние - няма смисъл човек да пали колата и да продължава огледа.

 

Конкретно при тази кола, още на снимката ми прави впечатление лъскавината на волана :( Може и да е ефект от снимката де. Ето как трябва да отрязява светлината един нормално употребяван волан :

http://i.cars.bg/i/used/2010-11-19/1740261o.jpg

 

P.S. сега го загледах внимателно, той май лъщи щото е кожа (аман от екстри). Та тоя довод против отпада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После да не ме питаш пак що ти се поти стъклото :)

 

Относно колите втора ръка - първото нещо дето гледам са стъклата. След това фаровете и радиатора. След това луфтовете между ламарините. След това волана и седалките. Тия четири неща говорят, говорят, само да има кой да ги слуша. Носят историята на цялата кола :) Ако тези елементи не са в задоволително състояние - няма смисъл човек да пали колата и да продължава огледа.

 

Конкретно при тази кола, още на снимката ми прави впечатление лъскавината на волана :( Може и да е ефект от снимката де. Ето как трябва да отрязява светлината един нормално употребяван волан :

http://i.cars.bg/i/used/2010-11-19/1740261o.jpg

 

P.S. сега го загледах внимателно, той май лъщи щото е кожа (аман от екстри). Та тоя довод против отпада.

 

 

Ако е бензинова, само гледам как мирише маслото(на бензин) и си тръгвам - няма време да го мотам човека, все пак я продава. smile027

Иначе на дизеларките, ако не запали там от първия подгрев, здраве му кажи... плюс останалите неща, които си казал, де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела паленето е много сложен признак за качество. По две причини:

 

1. Нямаш гаранция дали не я е припалил 10 минути преди да отидеш.

2. Това че не пали, може да е "дефект" който е отстраним, но е повод да свалиш цената. Например изгорели свещи (които са относително евтини) или прослувутия проблем на О1 90/110 коня, който се лекува.

 

Въобще при дизелите - нещата по отношение на мотора са много, ама много сложни за уцелване. И говорим за голяма доза късмет в крайна сметка. Това което аз правя е да огледам по двигателя дали няма масло и ако има - къде е локализирано. Ако двигателя не е мит е огромен плюс в полза на продавача. Другото което правя е закачаме на VAG-COM и гледаме грешките. Ако няма нищо смущаващо - нулират се. Колата се изкарва на улицата и 10 минути се кара в всякакви колкото се може по идиотски режими - ръчка да върти турбината, каране на възможно най-ниски обороти и прочие. И ако после не е набила грешки - това все пак е някакъв признак. Естествено ти трябва търговец който да ти позволи да го правиш. Ама в крайна сметка - никой не ме кара насила да я купувам нали :)

 

Гледам и съединителя до колкото може де. Той има отвратителния навик да се скапва отведнъж и изненадващо. Но поне да не го купиш зорлем вече скапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Колата се изкарва на улицата и 10 минути се кара в всякакви колкото се може по идиотски режими - ръчка да върти турбината, каране на възможно най-ниски обороти и прочие. И ако после не е набила грешки - това все пак е някакъв признак. Естествено ти трябва търговец който да ти позволи да го правиш. Ама в крайна сметка - никой не ме кара насила да я купувам нали :).....

Пропуснал си да напишеш, че също трябва и да се мине през всички дупки, за провериш дали не тропа нещо по окачването, да направиш няколко завоя с ръчна, за да си сигурен, че и спирачките държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено. С изключение на завоите с ръчна. Има и други начини за тестване на спирачната система :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено. С изключение на завоите с ръчна. Има и други начини за тестване на спирачната система :)

 

Burnout - едва ли ще те спрат, a? smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Цецо75: може ли да споделиш за този проблем при ТДИ 90/110 с паленето??Че с моето ТДИ си имаме малко караница,пали но ме ядосва малко!

Иначе волана на тази която си показал е кожен и намацан с нещо затова лъщи.А другия волан е обикновен и няма кожа и за тези волани мога да кажа,че не е показател колко е карана колата.Нашата О1 Тур е на 65000км. и волана и не прилича на нищо!!Просто обикновенният волан без кожа е много калпав в това отношение!Колата изглежда страхотно със страхотни екстри!За първи път виждам не кожена седалка която да е електрическа,и другото шофиорската е малко смазана отляво,но може и на снимката така да изглежда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно паленето имаше изписано много тук и в VW форумa. Говорим за трудно палене при затоплен двигател.

 

До колкото знам характерно е за старите 90-ки (AGR) и старите 110 (AHF). Мойта е ALH и засега няма такива проблеми.

 

Най-смисленото което открих като обяснение е, че поради недомислица в маповете при "много ниски обороти" и "топъл мотор" помпата не подава гориво. Решението било:

 

1. Профилактика на стартер, нов акумулатор, окабеляване - понякога помагало, щото колата пали на по-високи обороти. Според мен не много ефективно решение.

2. С реленце за време и резистор лъжеш колата, че всеки път пали на студено. Просто и лесно решение, тип workaround.

3. Превключване чрез VAG-COM на автоматична скоростна кутия. Така колата ползва други таблици, които са ОК за паленето. Ама май не са съвсем ОК за останалите режими за работа.

4. Промяна на оригиналната таблица. Обикновенно се практикува в едно с чипосването на колата. Скъпичко, но пък имаш и коне отгоре в плюс.

 

Това е просто информативно. Разрови се по двата форума за повече информация. Повече имаше в VW и от там към форума за дизелите....

 

Относно волана - абе да ти кажа нашата е на 180 хилки по километраж и не е с кожен волан. Но е в безупречно състояние. Или е сменян (за което не откривам никакви признаци) или италианеца го е държал в опаковка. Или след лифта са сменили материала и не се износва така. А че може да се направи здрав - може, защото на магарето (ауди 80 на 20+ години, незнайни километри) волана също е безупречен. А те като материя и конструкция са много подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този топъл старт решението е друго. Свързва се едно съпротивление, което при палене има съпротивление, все едно е по-ниска температурата и когато запали двигателя, реле превключва на истинския сензор. Има цяла тема, точно в този раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, той Цецо това го е написал в точка 2

2. С реленце за време и резистор лъжеш колата, че всеки път пали на студено. Просто и лесно решение, тип workaround.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо го е написал, Иво го знае, Миро го има на колата... Сега просто се чудя кой да мъча да ми монтира такова и на мен, че понякога много се дразня, а я търкалям доста през деня колата и не я оставям да изстине, за да запали така, както го прави сутрин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо го е написал, Иво го знае, Миро го има на колата... Сега просто се чудя кой да мъча да ми монтира такова и на мен, че понякога много се дразня, а я търкалям доста през деня колата и не я оставям да изстине, за да запали така, както го прави сутрин.

 

Ще го направим бе.

 

Аз пък да питам Цецо,как по-точно ти говори седалката?

 

1. Някой малоумни джамбази перат седалките направо с пароструйката. Пораженията след това са видими от 10 метра (плата на определени места се набръчква). А щом се е наложило такова брутално пране....

2. Седалка след 200к километра има видими следи от употреба, които не могат да се прикрият.

 

Всичко това за "некожените". От кожени нищо не отбирам и ги отбягвам старателно.

 

Ако погледнеш на въпросната кола отляво отстрани на шофьорската седалка. Това са точно следи от такова пране. Естествено това не е болка за умиране, ако само това е косура на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.