Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

скоро нова пъргава печица


bega4kata

Recommended Posts

Предстои поредната варненска понавървяваща ФОРУМНА Шкодичка.

VALDO,TDI тийм,предизвиква вашия TSI тийм на събора 2011.А,кво ще кажеш.Ама не по-нисък разход,ами на пистата smile004

подробности и снимки ....предстоят

post-2454-138453268243_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз спадам ли към ТДИ тийм?

Валдес,спокойно баце, привлечете Вурста smile001 (Werz) да ви води......

Да не забравяме, че разполагате и със Скаута 300+ кончета, какво си се заоплаквал?

Не е зле за шоуто да си направим отборче, ако Сами ме включи разбира се :) , примерно 4/4; 5/5 , нещо от този сорт???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 105 коня 1.9 п.д.

Тъй като колегата не е голям състезател,проекта е за 150 коня.За това турбината е сменена с хибрид между 1749 ва и вб.

За повече коне трябват доста инвестиции по-други елементи на колата и за това нямаше нужда да правим прекалено голяма турбина,която да не може да се развърта в ниските режими добре поради липса на гориво,тъй като дюзите са малки.

Толкова- 150-160 коня позволяват дюзите.На 105-чките са им 5 степенни кутиите и респективно са с малкия съединител 228-230мм.,който се предава на около160-170 коня.Мап сензора е до 2500-тоест не може да се задава по голямо налягане от 1.5бара.Компа не може да го види.Естествено всички тези неща могат да се сменят,но изискват инвестиция.

Катализатора и агр-а са отстранени,даунпайпа е с термоизолационна /керамична/ лента,турбо пътищата са разширени,турбината е поставена,като е пасната към изхода: -от леща /на ККК-то/ към фланеца с трите шпилки на Гарета от 131 коня asz.Утре ще припалим ;)

Уговорил съм се с Тони за настройка на дино др. седмица.

post-2454-138453268281_thumb.jpg

post-2454-138453268283_thumb.jpg

post-2454-138453268286_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като колегата не е голям състезател
само на маса карам бързо smile159

Бат Сами, цар си! Утре палим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да кажа бре Бегачков?

Ти да си ме видял с подходящ автомобил за Междене?!!!

 

П>С>Тия печки с турбини кат глави на осмокласници ги знаем! smile091 smile091

 

Аз спадам ли към ТДИ тийм?

Валдес,спокойно баце, привлечете Вурста smile001 (Werz) да ви води......

Да не забравяме, че разполагате и със Скаута 300+ кончета, какво си се заоплаквал?

Не е зле за шоуто да си направим отборче, ако Сами ме включи разбира се :) , примерно 4/4; 5/5 , нещо от този сорт???

Ти яж още ориз,пък батко ти Верз кат му зема колата ще видим кой кой е! smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления!

А интеркулера ще се сменя ли и евнтуално с какъв :?:

На този етап няма да пипам повече по двигателя, ще се правят по-належащи работи: тампони по окачването, амортисьори и т.н. Ако тръгна да пипам както трябва ще следват разпръсквачи, съединител, интеркулер... и финансова зима. :D Засега толкоз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на Никола колата стана 161 коня.

Много е щастлив и не иска да слиза от нея ;)

Благодарности на Тони.

post-2454-138453269689_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си позная печката, едвам събрах воля да се прибера в къщи и да сляза от колата :D (и да си изтрия идиотската усмивка от мутрата...) В града се кара почти без да настъпваш газта, двигателя работи много леко и е по-тих от преди, новото турбо почти не се чува, върха е! Турбо лага е минимален. Ето така изглежда излитането на хартия, а на живо - просто нямам думи... smile035 Скоро ще се пипа съединител, приплъзна един два пъти, нютончетата му идват май в повече.

Хиляди благодарности на Сами и Günter Service за турбото и перфектната работа, на Тони за софтуеъра и разбира се на esto (той си знае защо...) smile027

post-4435-138453269724_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кулера не е ли като на двулитровите двигатели? Ако е така се сещам за поне две варненски НЛОта с по над 200-210 кончета дето им стига тоя кулер. Не знам, ако е проблем ще го мислим като се стопли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Естествено както се и очакваше....радоста беше кратка :lol::lol: съединитела се предаде.Не се възползвахме от тунинг фирмите,а използвахме отработената "СХЕМА" на тунинг със заводски части ;) .Поръчахме от Автотрейд едномасов маховик от Пасат 2-1.9 1Z,болтовете за закрепване на маховика към вала ,болтовете за притискатела и коравия притискател от Голф 3 2.8 VR6 със съответния съединител и лагер.Съединитела е демпферен и няма проблеми с тракащи кутии,вибрации и т.н.Диска е и с друг материал на феродото за да задържа многото коне на шестака.

/обърнете внимание на снимките по-долу,колко по-дебели и повече на брой са ламелите на пружините притискащи феродовия диск/

post-2454-138453280098_thumb.jpg

post-2454-138453280101_thumb.jpg

post-2454-138453280104_thumb.jpg

post-2454-138453280106_thumb.jpg

post-2454-138453280108_thumb.jpg

post-2454-13845328011_thumb.jpg

post-2454-138453280112_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да питам колко пари са излезнали 3те части, понеже и при мен ще иска смяна, а това е "схемата".

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да питам колко пари са излезнали 3те части, понеже и при мен ще иска смяна, а това е "схемата".

 

Поздрави

схемата я споделихме за да обогатим форума....цените ги имаш на л.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вр6 въртящия момент е окоро 240нм. знам че тоя мотор го има и на бусчетата но дали там е със същия черколяк ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре изглежда всичко, а съединителя направо ми скри шапката от няколко модела е направен просто супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят е бомба, няма приплъзване, зацепва плавно. Хода на педала се скъси и не стана по-твърд.

Най-важното - няма вибрации и тласъци при потегляне. Отново хиляди благодарности на двамата "Гюнтер" smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лекия шум от кутията на празен ход се елиминира с вдигане с малко оборотите на празен ход с ваг -ком.С 50 оборота е достатъчно.Тоест от 830 на 880об.Тди-тата които са без демпферен маховик са на 900об.обикновено направени от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Сами, ти си един малък Шкода Бог, заклевам се. Евала smile126 smile126 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Един теоретичен въпрос: Ако това TDI 105 е с DSG, ще се наложи ли някаква промяна или чипване на самата скоростна кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.