Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DRL как?


ikonoma

Recommended Posts

браво

Интересно ми е,защо са сложени само хартиени маркировки?

След време(май няма да е много далеч),ще паднат! Тогава,как ли ще доказвам какъв е фара?

 

Освен по VIN, не се сещам за друг начин. Наистина не е много умно ако има само хартиена маркировка. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ID A

    10

  • митето

    9

  • ikonoma

    8

  • ivand911

    8

Най-много писали в темата

остава полицаите да ходят с мобилна етка smile152

Тогава ще спрат и рацерите smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не твърдя, че съм разбирач, ама надали полицаите в полеви условия могат да установят какви са ти фаровете, дори и с маркировка. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж И ДА как се справи,само с едно извлечение от нета

Остава и те да го научат smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Здр. колеги а аз искам да попитам къде се намира датчика на маслото на мотора или как мога да си направя да ми се вкл. допълнителни дневни светлини за да избегна вкл. на фаровете през деня.Писнами да сменям крушки.Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво разбираш под дневни светлини? Те си имат изисквания и правила. За дневни светлини си купуваш такива сертифицирани и си ги монтираш. Имат си изисквания за монтаж ,сила на светлина и други изисквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ти е колата? Аз съм си харесал LED дневни светлини, те си вървят със DRL модул който прави всичко това. На 28ми си купувам такива от Букурещ.

http://nssc-europe.com/daytime-running- ... 0hp-6.html

http://nssc-europe.com/daytime-running- ... 08-15.html

Имат си сертификат, само се чудя кой модел да взема все още.

http://www.nssc.eu/img/510/510.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично тези фарове не стават. По презумция тези фарове стоят на мястото на фаровте за мъгла. А те отнасят най-много бой при дъжд или снеговалеж. Погледнете на снимките как влизат проводниците. Не случайно заводските са с букса на корпуса. А проникне ли влага в тях, въпрос на много кратко време е платката вътре да кородира. Не ми харесват и сериозните ребра отзад, които говорят за високи температури и нискокачествена пластмаса, която се разтапя.

 

nssc_drl_510hp-6-1.jpg

 

drl_grill_set_nssc_skoda_fabia_04_08-15-2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо тялото е от алуминий,ребрата също. Второ буксите, това жълтото там е уплътнение(тройно). Буксите са същите като на габаритите на Опел Корса 98. Знам защото миналата седмица си сменях габарита. От където влизат проводниците, от там вода няма да влезе.

Точно за тоя модел казват ,че ползват диоди на Самсунг.

Сега за мръсотията, то е ясно ама и да са на 1,5 метра от земята пак ще се оцапат. Това не ме притеснява, важното е че са на 250 мм от земята. Фабията има кора отдолу. Като се оцапат отпред се забърсват както фаровете за мъгла.

http://nssc.en.alibaba.com/product/4996 ... light.html

За 90 лева ,толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минало и заминало покрай алуминия. Не ти говоря където е буксата, а където проводника влиза в "алуминиевото" тяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минало и заминало покрай алуминия. Не ти говоря където е буксата, а където проводника влиза в "алуминиевото" тяло.

Ами има някакъв черен материал там който уплътнява. Това виждам. IP67. Тук по-добре се вижда:

nssc_drl_506hp-4-3.jpg

Няма китайски модели дето имат букса на тялото. Трябва да видя как Филипс и Хелла процедират.

ПП: Филипс гледам са по същия начин. Кабелчетата излизат от тялото на ЛЕДа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IP означава Internal Protection. Първата цифра съответства на пропускливост на прах, втората на пропускливост на вода. Аз, при положение, че работата ми изсиква шкафовете с оборудване да отговарят на определени изисквания, по-високо ниво от IP66 съм виждал само на картинка. Това съответства на пълна прахонепроницаемост и директен удар с 1 метрова морска вълна. По-точно чети в нета. IPх7 и IPх8 съответства на работа под вода. 7-цата е потапяне до 1 метър за 30 час, 8-цата отговаря на специални изсиквания за неограничено време под вода.

Сам си отговори дали ще издържи под вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам планове да потапям Шкодата. smile001

За моите цели вярвам ще е достатъчна защитата им. Който иска да си купува по реномирани LED.

Да не мислиш ,че фаровете за мъгла имат по-добра защита. Едно камъче(че може и от температурна разлика да се получи) и стъкленото прозорче отпред се спука. Сега единия го карам със силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се продават на изгодните DRL дневни светлини? Най- добрата цена която намирам е 29лв и 44лв за сертифицирани светлини в сайта rudimpex.com . Някой да знае сайт с по добри цени? Спешно ми трябва да закупя 4 броя !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми разясни коя крушка как се води като означение-

габарит-означение на крушката

къси- означение на крушката

дълги- означение на крушката

крушка за фар за мъгла- означение

Щото в магазина ги пише крушка H4, пък H2, пък H7, което на мен не ми говори нищо защото досега не са ми горели крушки и не съм сменял нищо от оригиналните.

Благодаря предварително и се извинявам че не е съвсем по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя част от цитата

 

Това по кой текст от закона?

 

точно не ти е ясна?

 

@tihoslav на втора страница, същата тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, докато си пиех биричката на открито се замислих над въпроса с тоя DRL. Гледам тук във форума доста хора се ориентират към after market решението с използването на дългите. До тук добре. Но се замислих, че тук се обсъжда, че било най-добре на 30%, друг казва на 50% .... Добре де. В крайна сметка закона казва от Х до У кандела/лумена. Та си мисля, как точно ги измерихте? И като смените крушката с, примерно, NightBreaker колко точно % ще сложите? Не за друго, а затова, че или ще вадите очите на другите или пък няма да се виждат фаровете... Та едни такива мисли ми се въртят в главата smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.