Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпроси за Октавия


velinsl

Recommended Posts

Обикновен и двуделен маховик.

Заводски се вгражда втория тип. Обикновения е опция при ремонт. И е по-евтин. Но има други недостатъци.

 

Ясно. Известната ми терминология беше демпферен и обикновен. Запознат съм с последствията. Благодаря за съветите и мненията.

По-големият въртящ момент и вибрациите.Производителят неслучайно слага дуал мас....ако можеше да намалят производствените разходи(със солид) биха го направили с радост ;) Твърде вероятно е да се отрази на животът на скоростната кутия солид-а smile021

Точно там удря, но не се знае с каква сила и време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • velinsl

    19

  • Цецо75

    11

  • ikonoma

    4

  • Оксанка

    3

Най-много писали в темата

По-големият въртящ момент и вибрациите.Производителят неслучайно слага дуал мас....ако можеше да намалят производствените разходи(със солид) биха го направили с радост ;) Твърде вероятно е да се отрази на животът на скоростната кутия солид-а smile021

 

На една 90/110 коня въртящия момент хич не е колосален да ти кажа. :) Въобще това си е двигател като двигател, допреди години на подобни двигатели се монтираха стандартни съединители и колите караха милион километра без да чупят скорости.

 

Още повече, че по западните форуми чета, че първите поколения дуал масс, т.е. тези които са на О1 не са домислени технически и бързо се скапват. Затова и на запад масово си ръгали стандартни съединители след първия ремонт.

 

Тези маховици са измислени за големите камиони които по принцип кютат на ниски обороти и имат зверско натоварване на скоростите при потегляне. При О1 според мен са неуспешен опит за келешлък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не съм разбран правилно smile175 по-големият въртящ момент спрямо БЕНЗИНОВИТЕ версии...при мен са 235 Nm , и с двумасовият автомобилът изкара 10 (ДЕСЕТ)години...относно келешлъка-драсни им някой ред.....може да обесят на портала някой от инженерите си (за назидание на другите smile049 ) ,че ги е вкарал в ненужни разходи smile027 Интересно ако TDI "Октавиа" влезе в сервиза докато е в гаранция за съединител,какъв ще и сложат-солид [-X или дуал мас? smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да не величаем инжнерите. И те са хора като всички други. Правят грешки често, но пък много рядко си ги признават. :) Да не би да има обесен инженер заради недомислиците с уплътненията на вратите? А като са ги проектирали инженери, значи ли че това не е проблем/грешка?

 

Факти:

 

1. На О1 статистически често се налга подмяна на маховик. Защото е дуал масс. На солидния просто няма какво да му се счупи. Това че твоя е изкарал 10 години не е довод, щото солидния напрактика е вечен :)

 

2. Големите пройзводители предлагат кит с който да се мине от дуал масс към солид.

 

И за да балансирам нещата ще кажа и трети факт:

 

3. Всички съвременни дизели са с дуал масс. Просто такава е линията в проектирането. Това позволява да се облекчи натоварването от вибрации в скоростите/мотора, реципрочно да се пестят пари от там. Което не мисля, че е толкова хубаво, ама нейсе.... В крайна сметка всичко се плаща от клиента, включително и грешките на инженерите, така, че защо им е да ги бесят?

 

Дуал масс маховика си е едно слабо звено в колата. Може да се счупи, а може и да не се счупи. Но вероятността за дефектиране на колата се повишава. Според мен влагането му в автомобил от рода на О1 90/110 коня е излишно, но такива са даденостите. Съвременните коли се чупят повече. Примиряваме се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам над касетофота(СД-плеиъра) на автомобила на таблото има 4 места за бутони, като от тях двата крайни са бутони. Десния бутон за отваряне на резервоари ли е или се бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно дясно-отваряне на капака на резервоара,крайно ляво-подгрев задно стъкло и външни огледала. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.