Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпроси за Октавия


velinsl

Recommended Posts

Единственото предимство на Шкодата е евтината подръжка. При това положение обаче кой ще ги взима, ако не са 5 за лев?

При тези цени то по-добре да си взема Мерцедес бе баси за някоя друга хилка отгоре.

Само да кажа, че си малко далеч от цените, но продължавайте да робувате на автомобилите си. Виждам, че и тук има доста снобария и теории от сорта "моето е най-добро". Не лош сайта, но трябва да се прецежда също истинта от неистината.

И относно разхода само да кажа, че Октавята е 20кг по-тежка от Пасат, няма как да гори по-малко от Голф, който от своя страна е по-лек от Пасат с около 80кг.

Явно не е само по-евтината поддръжка, щом доста се карат по пътищата тея шкоди. Ако вземеш Шкода сигурно лека полека ще видиш и други предимства пред конкурентите :) Но пък в крайна сметка е важно да ти е кеф като седнеш и подкараш колата, пък каквато и марка да е. Ако наистина си решил МВ да взимаш /предполагам С-class или поне той влиза в категорията на разглежданите по-горе Октавия и конкуренти/ - гледай да е минимум 2004-5г. и поне С300 двигател, за да нямаш много вземане-даване със сервизите, че за всяко закачане и прочитане на компютъра при светване на някоя лампичка по таблото - взимат пари! А лампичките светват доста често и освен ако нямаш как да разбереш сам...си е набутвация сериозна. Да оставим, колко взимат за ремонти. Общо взето цената на частите = на цената на труда...а частите не са евтини и обикновенно след като ги монтират издържат точно месец-два след гаранцията /обикновенно една година/ и...пак си многоуважаван гост на сервиза, където с усмивка и финес ти щипват някоя и друга стотачка от джобчето...

Иначе - успех с избора! Предполагам, че няма да сбъркаш, каквото и да вземеш! Важното е да си доволен в крайна сметка и колкото се може по-дълго време да се качваш в колата с кеф smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • velinsl

    19

  • Цецо75

    11

  • ikonoma

    4

  • Оксанка

    3

Най-много писали в темата

Единственото предимство на Шкодата е евтината подръжка. При това положение обаче кой ще ги взима, ако не са 5 за лев?

При тези цени то по-добре да си взема Мерцедес бе баси за някоя друга хилка отгоре.

 

smile091 по-голяма смехория не бях чел.......

 

...........................аз толкова време се чудех какво е ЕДИНСТВЕНОТО предимство на Шкода smile091

 

 

п.п.

Аз съм най-големият снобар и от мойта Шкода по-добра НЕМА....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше, че са доста скъпо частите за Шкода. Не е лош автомобил(поне на външне вид и много готин) или поне аз не съм се сблъсквал и нямам никакви впечатления освен двете Шкоди на баща ми в миналото 100С и 120Л, но тях не ги броя. Все пак Шкода не е нито Мерцедес, нито БМВ. За да не се обидите ще напиша, че не карам нито един от изброените автомобили, а ФВ. Шкода обаче както и "новите"(98-2000г.) ФВ доближават подръжката им, а е просто Шкода. По-просто казано за 1000лв годишно какво бихте подържали Трабант или Лада?

Идеята беше, че като част от ФВ би трябвало да има нормалан подръжка, тези цени който ми цитирахте са доста завишени. Например по И-бей скоро гледах маховик комплект със съединител за 600лв(не е като 1500).

Очаквах малко по народни цени поне при Шкода. Вярно е има таксита Шкода, возил съм се прави 5,5 в града Фабията. Октавия не ми се вярва. По каталог Октавията я дават 100гр/100км по-малко градско от Пасат.

Всеки си има вкус, така че се нядявам да не сте се обидили и благодаря за съветите.

 

А МБ докато не направят автомобил с предно предаване и да остарее за да ми стане по джоба не бих си купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обидени няма :) Тези цени са от официалния сервиз предполагам. Аз миналата година смених ангренаж, ролки комплект, обтегач с амортесьорче + пистов ремък, масло, всички филтри, водна помпа, предни дискове брембо и накладки на феродо, масло в скоростите... И всичко т'ва за под 1000 лева с работата! Приятел ми поддържа колата, той ми поръчва частите и той си я прави! За същите неща в Еуратек сигурно х2 ще е цената... Всичко относно поддръжката е относително - зависи си от сервиза, както и от частите. И най-вече от работата! В ибей има всичко и е тънкана, както си забелязал, но не винаги може да разчиташ на качество. Понякога се подхлъзваш. Аз примерно от там си взех турбинка и колектори за 600 лева, а толкова ми искаха в един сервиз за сваляне, почистване и качване на моето си турбо. В Еуратек тогава ми обявиха 2200 /по спомени/ за ново турбо! Съединителя ми е на ~220К и не е сменян още. Относно харченето - всеки си има различен стил на каране... За това и толкова мнения има! Ръчкаш ли я - ще лапа. Та с 2 думи - не се ли качиш и не покараш ли известно време, за да усетиш колата, да се напаснете един към друг - няма как да оцениш предимства и недостатъци.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега представи си така нещата при положение,че двигател,ходова част и задвижване и голяма част от електрониките на Шкода и различни ВАГ модели (Голф,Ауди А4,А3,Леон и т.н.)са еднакви и взаимозаменяеми и да кажем частите на Шкода са по евтини (нали е просто Шкода),ми то колегите с другите ВАГ-ове ще си зимат части за Шкода и тогава и на тях ще им е евтина подръвжката!!Тогава кой ще си купи нещо различно от ВАГ концерна от Ауди да речем.Просто цялата работа е въпрос на вкус.Ние сме сектанти(поне аз съм бесен),и си харесваме просто Шкодите,не искам поредният Гоуф,бора ме дразни,Сеат не ми е изпаднал Ауди А3 не ме кефи,за А4 и Пасат не съм пораснал.

А и при мен има една друга слабост която ме прави толкова голям фен на марката:

 

021794211.jpg

 

021794213.jpg

 

021794210.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от 02.12.2010 г. съм собственик на ОКТАВИЯ комби 1.6 102 к.с. 2002 г. (поради лошото време не съм правил снимки още и да се похваля). Четох по темата и ето моето мнение. Последните ми две коли бяха ТОЙОТА, първата КОРОЛА 1999 г., втората АВЕНСИС 2002 г. с прехваления Д4Д. Королата я имам от 5 години (сега съм я подарил на баща ми) и все още не е влизала в сервиз, е освен масла, ремъци и филтри, докато авенсиса просто ми скъси живота (нямам време и нерви да опиша всичките си проблеми с него), да не говорим и за скъпата поддръжка (ремъци, масла, филтри, хидравличен оптигач, ролки и водна помпа = 1200 лева) само да отметна и съединител за 2150 лева ......... та искам да кажа че първо трябва да случиш на хубав екзимпляр и второ да имаш късмет с чупенето. За второ човек може сам да си помогне, като си купи кола, която по принцип се чупи по малко и поддръжката е по евтина. Аз лично мисля (сравнявайки цените и мнението на собстеници на шкоди и на монтъори) че шкодата, в частност октавия е един много добър вариант цена/качество/надежност. Не мога да си изкривя душата, един авенсис 2002 е доста по "добър" от октавия 2002 като усещане, комфорт и поведенеие, но в същото време октавията е по-добър вариант като цяло поне за мен. Мнението ми е и малко субективно може би, просто излагам факти и личен опит.

Само да обобщя, октавията предлага (според мен) добро качество на прилична цена .... то високо качество с висока цена .... и баба може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже заговорихте за таксита, да ви кажа, че по мнението на бакшишите, Шкода е наказание за тях :)

 

Съединителя :) Те карат само градско, заминава относително бързо, а цената му е солена.

 

Всъщност за такси в БГ има само един подходящ автомобил - КОРЕЙСКИЯ :) Статистическото доказателство е налице :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Аз понеже заговорихте за таксита, да ви кажа, че по мнението на бакшишите, Шкода е наказание за тях :)

 

Оказа се прав, говорих с един спомена подобно нещо... пластмаси, окачване.

 

А възможно ли е табло(в смисъл само километраж, часовник, оборотомер и т.н., без пластмасите) от Голф 4 на Октавия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой тук е слагал, но по ел.схема може да се познае. Отзад има два куплунга - захранване и всичко останало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше, че са доста скъпо частите за Шкода. Не е лош автомобил(поне на външне вид и много готин) или поне аз не съм се сблъсквал и нямам никакви впечатления освен двете Шкоди на баща ми в миналото 100С и 120Л, но тях не ги броя. Все пак Шкода не е нито Мерцедес, нито БМВ. За да не се обидите ще напиша, че не карам нито един от изброените автомобили, а ФВ. Шкода обаче както и "новите"(98-2000г.) ФВ доближават подръжката им, а е просто Шкода. По-просто казано за 1000лв годишно какво бихте подържали Трабант или Лада?

Идеята беше, че като част от ФВ би трябвало да има нормалан подръжка, тези цени който ми цитирахте са доста завишени. Например по И-бей скоро гледах маховик комплект със съединител за 600лв(не е като 1500).

Очаквах малко по народни цени поне при Шкода. Вярно е има таксита Шкода, возил съм се прави 5,5 в града Фабията. Октавия не ми се вярва. По каталог Октавията я дават 100гр/100км по-малко градско от Пасат.

Всеки си има вкус, така че се нядявам да не сте се обидили и благодаря за съветите.

 

А МБ докато не направят автомобил с предно предаване и да остарее за да ми стане по джоба не бих си купил.

 

Я ми намери маговик със съединител и притискател за 600 лева за 2-ка да ти го платя, че то няма такива цени.

А това на какво вярваш......компанията, която работя има над 60 различни шкоди - карал съм всичко по много.

От близо 2 години разтривам ОКТ 1 1.9ТДИ 90-ка - правя 60 000 на година; разход:София-6,7л. Варна-5.6

А за извънградски имам много снимки 500км. - ср. м/у 4.2-5.6 в зависимост от бързането. Имам и рекорд по икономичност София Мездра Враца Бяла Слатина Кнежа ....ала бала София 320 км. 3.7л. имам снимки

Стигал съм до варна за 3.48 часа през ноща с два от големите(8) Ленд Круизъра за компания - знаеш ли колко беше средния 6.8л. Това е най-здравата шкода

 

С ОК1 помпа дюза 131к.с. 6 ск. съм правил София-Бургас-София 830 км. ср 4.0л.

 

С Фабиа 2 с 1.2бенз до Белград и обратно 7.3 л. при 120-140км/ч на магистралата ебати ламята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой тук е слагал, но по ел.схема може да се познае. Отзад има два куплунга - захранване и всичко останало.

 

Това е идея. Не се бях сетил за това наистина. Да ама от къде да ги видя? Не ги намирам нито в Аутодата, нито в ЕТКА.

 

Я ми намери маговик със съединител и притискател за 600 лева за 2-ка да ти го платя, че то няма такива цени.

 

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories

 

Ето някакви на добри цени. За двойка едва ли има, но и аз не търся. Не ме срам да си призная, че няма доход за двойка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети темата за Dual Mass маховика и ще ти се изяснят много неща около ценообразуването на съединителя на Г4/О1 дизел. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети темата за Dual Mass маховика и ще ти се изяснят много неща около ценообразуването на съединителя на Г4/О1 дизел. :)

 

Къдее тази тема? В "Октавия" раздела ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

viewtopic.php?f=46&t=21562

 

Сигурно има и други. А и не е зле да разровиш и форума на VW, там също има. На практика каквото е за Г4, важи с пълна сила и за O1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=21562

 

Сигурно има и други. А и не е зле да разровиш и форума на VW, там също има. На практика каквото е за Г4, важи с пълна сила и за O1.

 

Често писано, като изключим частта за шумовете не срещнах нещо, което да не го знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже заговорихте за таксита, да ви кажа, че по мнението на бакшишите, Шкода е наказание за тях :)

 

Оказа се прав, говорих с един спомена подобно нещо... пластмаси, окачване.

 

А възможно ли е табло(в смисъл само километраж, часовник, оборотомер и т.н., без пластмасите) от Голф 4 на Октавия?

 

Възможно е. Буксите са еднакви.

Обучението всеки с кабел мож да си го направи сам. Само трябав да се зане кой тип е имобилайзера 1,2 или 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже заговорихте за таксита, да ви кажа, че по мнението на бакшишите, Шкода е наказание за тях :)

 

Съединителя :) Те карат само градско, заминава относително бързо, а цената му е солена.

 

Всъщност за такси в БГ има само един подходящ автомобил - КОРЕЙСКИЯ :) Статистическото доказателство е налице :)

 

За бакшишите всяка кола е наказание не само шкода! :) Долу горе са доволни от Ланосите и Октавиите. Но все още коли като за тях да държат на юркане, да не се чупят и оригиналните части да струват колкото китайските - няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често писано, като изключим частта за шумовете не срещнах нещо, което да не го знам.

 

Е щом го знаеш, що питаш? Ремонта на съединителя е толкова скъп точно заради Dual Mass flywheel. И точно в линковете които си постнал можеш да видиш, че само неговата цена минава 600-700лв с доставката, без да броим комплекта на самия съединител.

 

Ако се върнеш назад ще видиш, че съм написал 700-1500лв. Което абсолютно точно отговаря на реалността - 700лв. за солид варианта ако си го правиш сам, до 1500 за дуал масс в Еуратек.

 

Всъщност аз продължавам да не разбирам, за какво ти е Шкода? Ти просто се мъчиш да намериш доводи да ни убеждаваш (нас и себе си), че това не е твоя автомобил и мисля, че си прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво му се връзвате на тоя младеж. той е виждал едно време на баща си шкодите "освен двете Шкоди на баща ми в миналото 100С и 120Л", а може и още само тях да гледа, и само ви дразни. кой каквото иска това да кара. той няма пари за О2, а иначе иска месцедес. абе какво да ви кажа, като чета направо се издразних. ае да не напиша нещо мръсно по врачански.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са комплект маховик и съединител без доставката и смяната надали ще е 600лв, освен във фирмения сервиз.

 

А към Ракитак и каквото си там:

ако четеш ще забележиш, че точно тях не вземам под внимание. От както Шкода стана част от ФВ е коренно различна, по-добра във всеки един аспект., Не виждам нищо срамно да си призная че нямам доход за Октавия 2, те. имам но не мисля, че е редно при моя доход да карам такъв автомобил. Ти защото имаш доход за БМВ Х5, за това караш Шкода - от любов към марката. Аре стига - не пасем трева.

И като не ми знаеш доходите не ми драскай излишно по темата, че ме дразнят такива "псевдобаровци".

Май като ти гледам мненията имам повечко доход от теб, но не е там въпроса. Не парите правят човека.

 

ПС: първия ми принос(отговора на за таблото) в този форум е плод на двучасови сърфирания в нета - относно таблата. Просто тук очаквах да си спестя това загубено време.

 

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА на всички!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са комплект маховик и съединител без доставката и смяната надали ще е 600лв, освен във фирмения сервиз.

 

По-евтините са вариант солид, заводския е дуал-мас. Не го ли схващаш?

 

Тия дето ги гледаш евтини са солид и куча марка (поне аз не видях да пише никъде че са Люк, Сакс или въобще нещо дето да ми е познато). Би трябвало да знаеш, че в ebay ако не пише марката, то със сигурност говорим за куча (пардон китайска) марка. Като сложиш доставката, ще ти легнат тамън на около 500лв. Добре признавам, аз съм написал със 200лв. повече, ама защото имах предвид по популярни на простолюдието марки (сакс или люк).

 

Около 1500лв. е цената на обслужване на дуал масс комплект в ЕТ.

 

Кво толкоз не ти е ясно, не мога да разбера. Пък и спирам да опитвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При условие, че автомобила ми струва 5-6000лв примерно, дали си заслужава да дам 2000 за маховик, дори и комплект със съединител дори и то позлатен ЛЮК?То има турбина на същата цена. Май при тези повреди е по-добре направо "нов" стар автомобил.

Както и да е, ако взема такъв автомобил едва ли ще взимам на тези цени части. Това е лично мой избор - гаранция - Франция, както се казва. Стане ли случай да използвам гаранцията разправията ще е голяма и не по мое желание, въпреки че такава се дава срещу тройна цена, завишена -ДА, ама три пъти... Не знам да го има някъде това.

Не вярвам на гаранции лично аз.

Не ангажирам никой с моето мнение, това е моята теза, така разбирам аз нещата. Може и да не съм прав, това е положението.

 

"По-евтините са вариант солид, заводския е дуал-мас. Не го ли схващаш?"

Точно това не. Тези два термина за първи път ги чета, така че ще съм ти благодарен без заяждане да ми обясниш за какво ги използваш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновен и двуделен маховик.

Заводски се вгражда втория тип. Обикновения е опция при ремонт. И е по-евтин. Но има други недостатъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе досега никой не посочи аргументиран недостатък на солидния вариант, ама това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големият въртящ момент и вибрациите.Производителят неслучайно слага дуал мас....ако можеше да намалят производствените разходи(със солид) биха го направили с радост ;) Твърде вероятно е да се отрази на животът на скоростната кутия солид-а smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.