Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Волан Фелиция


van_persie

Recommended Posts

Колеги, как се сваля проклетия волан на Фелицията? От книгата на Константин Косев нищо не можах да вдяна, веднъж се опитвах, свалих капачката на клаксона, махнах пружинките и чарколаците, стигнах до един голям болт, развих го, но не помръдва гадината, оттам нататък има ли още какво да се развива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако никога досега не е свалян трудно излиза.Трябва да го разклащаш във всички посоки бързо и малко наляво-надясно,за да тръгне да излиза от шлиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако никога досега не е свалян трудно излиза.Трябва да го разклащаш във всички посоки бързо и малко наляво-надясно,за да тръгне да излиза от шлиците.
Значи да разбирам, че големият болт е последното нещо, което се развива и после продължавам с лошата, така ли? :smt030
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така мисля smile049 Досега не съм свалял волана на Фелиция-та,но по принцип това което си описал означава че е време да започнеш да дърпаш.И един въпрос - това което си отвъртял голямото е гайка,нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен - не развивай докрай при дърпането на волана - остави няколко оборота, да не си счупиш носа ](*,) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпаш силно и рязко с цялата си тежест ако не е четириспицов с вагенова вложка ( те май много трудно се вадят )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам, че големият болт е последното нещо, което се развива и после продължавам с лошата, така ли? :smt030

Би трябвало да е гайка. Та, с 1, 2 отсечени удара с чук върху пръта и едновременно с това, леко дърпане на волана, шлица отпуска и волана излиза. Гайката не се развива на цяло, а се изравнява с края на пръта, за да не се наруши резбата! Иначе само с дърпане, може и да не стане. Шлица е конусен! ;)

Ако тези неща с чука не ти се отдават, не го прави, за да не развалиш резбата на пръта! ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един въпрос - това което си отвъртял голямото е гайка,нали?
Грешка на езика, гайка е, разбира се ;)
ако не е четириспицов с вагенова вложка
От старите е, с черната емблема.

Благодаря на всички за отговорите, изводът е: Когато си махате волана, носете каска, за да не си разбиете главата като (ако) излезе smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... изводът е: Когато си махате волана, носете каска, за да не си разбиете главата като (ако) излезе smile159

Няма такова нещо! Чавдар много правилно ти каза да не развиваш гайката докрай, щото волана отпуска рязко! Иначе удара е точно между очите и каска няма да ти помогне. ;)

По начина, който съм ти описал, волана излиза точно за 2 сек.smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го вадил . Гайката е последното нещо и наистина е трудничко , защото не е излизал откакто е волан сигурно . Внимавай със зъбите smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.