Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Алтернатор 1.3MPI?


Sevi79

Recommended Posts

Един мильон техници и майстори са ми викали това с на Голф 2 мотора ли е ... то просто си личи и по звука и по всичко ..

 

и пак казвам ЗАВОДСКО е !

Колата е имала само 1 собственик (след мен) французин .. поддържана, абе перфектна. Нищичко не е пипано по нея, междинен модел е, многознайко.. :)

 

Добре де... :roll:

 

Снимай го щом е тъй и ни тупни всички в земята дето не сме виждали такъв фаворит като твоя. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • momcheto_s_favorita

    16

  • maxrpm

    11

  • biser.or

    9

  • Sevi79

    8

Най-много писали в темата

Смисъл може повечето неща да са еднакви, което е нормално .. ще снимам ако днес, утре и ще постна снимката в тази тема !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичага, вижда се че имаш мерак и се интересуваш, но си в заблуда. Мотора ти е 136 Мпи 62коня с инжекция Bosch. Да речем, че мотора си е чистокръвен шкодов, може би да кажем, че инжекцията е немско пройзводство, но нищо повече.

Само 1.6бензин и 1,9дизел са VW мотори. А на тея майстори дето ти викат, че е голфов може да кажеш " ми не шкодов е, от най - бързите :smt033 "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичага, вижда се че имаш мерак и се интересуваш, но си в заблуда. Мотора ти е 136 Мпи 62коня с инжекция Bosch. Да речем, че мотора си е чистокръвен шкодов, може би да кажем, че инжекцията е немско пройзводство, но нищо повече.

Само 1.6бензин и 1,9дизел са VW мотори. А на тея майстори дето ти викат, че е голфов може да кажеш " ми не шкодов е, от най - бързите :smt033 "

 

 

:mrgreen: мда де, моно инжекция е, внос от Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че хранителната система е немска, не пречи мотора да е чешки. На фелицията оригиналната аларма е Made in italy ама колата си е чешка, амбриажния лагер за фаворит е Valeo която е френска фирма, ама колата не е френска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че ми свети динамото на таблото при всяко палене, не мисля че е някъв проблем, щом вече две години си пали от раз ..

 

имах предвид, дали при други колеги става същото .. и НЕ, не е проблем АЛТЕРНАТОРА, просто попитах. На мен не ми мени изобщо оборотите граам, ако ще да съм на дълги с пуснато ЦД парно на последната степен и не знам си още кво .. надявам се да съм бил ясен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Според мен твоята кола работи на около 1000 оборота, затова проблем при теб не се забелязва

Така е, ама не баш. Колата на празни обороти е около 900 без вкл. консуматори и около 820 - 830 с вкл. консуматори. Решил съм да пробвам с ремъчна шайба с по-малък диаметър. Кат пробам ще ти кажа какво става. Но сега за сега съм сравнително доволен от това което ми дава тва динамо. Щом и ел. стъклата движи друго не ми трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Според мен твоята кола работи на около 1000 оборота, затова проблем при теб не се забелязва

Така е, ама не баш. Колата на празни обороти е около 900 без вкл. консуматори и около 820 - 830 с вкл. консуматори.

 

значи колата като е студена ми държи 1200-300 оборота, а като си дигне температура и си загрее как тряя 900. И при 900 като включвам музиката, парното светлините, как не ми пада от мощноста ? и при загрял и студен мотор си държи едно и също, а при много други им мени оборотите ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб може инжекцията автоматично да подава повече гориво от компа и да ти държи 900те оборота, тук не съм запознат тъй като от нея не разбирам

 

да мени обороти е нормално защото колкото повече ток отдава алтернатора толкова по тегаво се върти и товари мотора. Проблема е, че на 800оборота в минута с фарове и парно на макс, ако застанеш с мултицета ще отчете 12V напрежение а не 13.8 тоест бавно, но сигурно ти скапва акумулатора докато не си купиш нов. При 950-1000 оборота вече зареждането е нормално но пък много бензин отива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб може инжекцията автоматично да подава повече гориво от компа и да ти държи 900те оборота, тук не съм запознат тъй като от нея не разбирам

 

да мени обороти е нормално защото колкото повече ток отдава алтернатора толкова по тегаво се върти и товари мотора. Проблема е, че на 800оборота в минута с фарове и парно на макс, ако застанеш с мултицета ще отчете 12V напрежение а не 13.8 тоест бавно, но сигурно ти скапва акумулатора докато не си купиш нов. При 950-1000 оборота вече зареждането е нормално но пък много бензин отива

 

 

сигорно ще е от инжекцията както викаш.

 

а иначе знам, че е нормално ги мени, дърпа ток все пак и товари ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

инжекция щом е -не трябва да ти променя оборотите когато включваш консуматори!!!

 

Зависи кой е писал софтуера. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора да не е горе долу такъв :-k-което ако е така ме съмнява да е заводско,но винаги има изключения smile049 ,ако е от този мадел с Голфов мотор и ние да не знаем значи е У у уникална -както пееше "Иванка" :lol:

post-5477-138453284782_thumb.jpg

post-5477-138453284784_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, не ... на мотора не е показана емблемата на волксваген .. обаче, който е погледне все ми казва, че не е с шкодовия мотор ми с на голф 2. ще го снимам надявам се днес и ще постна снимка да видите :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, не ... на мотора не е показана емблемата на волксваген .. обаче, който е погледне все ми казва, че не е с шкодовия мотор ми с на голф 2. ще го снимам надявам се днес и ще постна снимка да видите :D

 

Трябва да е нещо подобно на това:

 

v6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Ето тук колегата е намерил решение viewtopic.php?f=6&t=19716&start=15 дано да ми го каже

 

доста време се бях загубил от форума, но постнах един отговор, за това какво бях правил миналата година, по спомени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Както и да е,чакам снимките :!:

 

малко се забавих със снимките, но едва вчера се сетих да снимам ..

 

http://prikachi.com/images/51/3221051H.jpg

 

http://prikachi.com/images/66/3221066W.jpg

 

http://prikachi.com/images/64/3221064V.jpg

 

http://prikachi.com/images/71/3221071i.jpg

 

качеството е малко зле, но мисля че се вижда добре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

води се някъв междинен модел .. до колкото разбрах главата е на VW , ама не знам сега няма да споря като не съм толкова в час.

 

иначе има Борд компютър, снимал съм го и него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.