Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Новите двигатели на ВАГ ще са помпа дюза


bega4kata

Recommended Posts

Няма линк още.Информацията е секретна :)

smile091

 

Май си се объркал нещо - до 1 април има още време. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфото изтече от Автотрейд.Това са бъдещите разработки на Фолсваген при дизелите.Ще поживееем,и ще видим и пак ще говорим.Но със сигурност до 1 април ще се продават комънрейли :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кхахахахахах! Стия ве! От Автотрейд много надълбоко в дебрите на ВАГ са навлезли! Тях ЦРУ трябва ся за консултанти да ги търси....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кхахахахахах! Стия ве! От Автотрейд много надълбоко в дебрите на ВАГ са навлезли! Тях ЦРУ трябва ся за консултанти да ги търси....

Те Автотрейд са светилата в автоиндустрията и от ВАГ първо на тях им издават строго пазените си тайни. Даже сигурно се консултират с тях относно бъдещите си планове... smile091 smile091 :smt017. Усещам как скоро ще "изтече" информация за свръх секретна разработка на базата на 1.9SDI, която ще отговаря на Евро 13 без помощта на катализатор и без филтър за сажди smile012.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...която ще отговаря на Евро 13 без помощта на катализатор и без филтър за сажди smile012.

 

+ и без двигател.

 

Иначе, ако е вярно - йей! Отново зверове! Тоя комън рейл не ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък си мислех че новината я донесе колега който беше в Германия миналата седмица smile021

я кажи и за разпръсквачите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък си мислех че новината я донесе колега който беше в Германия миналата седмица smile021

я кажи и за разпръсквачите....

Тихо сега бе Цецо.Не трябва дя се пасачваме информаторите.

Още един бонус-Главите ще са чугунени вече,а не от алуминий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един бонус-Главите ще са чугунени вече,а не от алуминий.

 

Явно, ще започне най-накрая да им увират главите, че не всичко метално може да се прави от пластмаса, и не всичко от "тежък" метал, може да се прави от "лек".

Всеки един материал има показатели на якост, износоустойчивост, триене, усукване и т.н.П.С. Понятията - тежък и лек са условни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отчетено е че помпа дюза елементите разбиват леглата в главата

понеже ще работят на 3х.бара е ще е доста натоварена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А, ама накрая като с новата Октавия Тур да не станат нещата - какви ли не тези и прогнози имаше, че и "сигурни информации" даже, ама никой не позна, че новата Тур ще е старата двойка на Октавия. Та и сега ще видим кое, как, Аутомедия само им дай да си измислят.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то беше ясно, че новият Тур ще е О2

По-скоро се изненадах от втория фейслифт на О1 няколко месеца преди да я спрат :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега evin, не успях да видя откъде е било ясно и на кого му е било ясно, или поне на Аутомедия хич не им беше ясно, до момента, в който от Шкода не изнесоха инфо, може да се видят публикациите им и фотошопските снимки, линковете седят из форума.

 

П.С. Само един, доста красноречив, пример по въпроса, даден от великата Аутомедия, в крайна сметка оказал се изцяло неверен : http://www.automedia.bg/news/article_4262.html А вече когато излезе официалната информация, те си добавиха свои щрихи, изсмукани от пръстите им.

 

П.П.С. Не се сдържах - тия от Аутомедия са уникални просто, в единия си материал казват, че един двигател е архаичен и не отговаря на Евро 5, а в другия, на същата тема, пишат точно обратното - тук и тук

 

От първия материал:

 

Tour II ще бъде с архаичния бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 102 к.с., който не отговаря на европейските норми за опазване на околната среда Euro 5, което означава, че след 01.01.2011 няма да може да се продава в ЕС.

 

От втория материал:

 

В Европа ще се предлага с бензинови двигател с обем 1.4 литра и мощност 59 kW и 1.6 литра с мощност 75 kW. И двата бензинови двигателя отговарят на нормите за опазване на околната среда Euro 5. На други пазари извън ЕС, ще се предлага освен бензинов двигател с обем 1.6 литра........,

 

За справка - никъде в съобщението на skoda-auto.com не се споменават норми, а се говори само за пазари - в ЕС и извън ЕС, съответно 1,6 и 1,4 бензинови агрегати вътре в ЕС и 1,6 бензинов и 2,0 дизелов агрегат за извън ЕС. Но Аутомедия знаят повече, дори повече от официалния сайт на производителя..............

 

Ако давате линкове с информация, колеги, по възможност избягвайте за източник посочената медия, там гледат на боб, гадаят, съчиняват и често сами се оплитат, а в крайна сметка нито една от прогнозите им не излиза вярна.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разсъждавах просто логически... Прекалено много годинки се събраха на О1 платформата (без обида), пък и в последно време интересът силно намаля. Човек от ЕТ ми каза, че за 2010 са продали много малко О1 Tour. За 24-26х лв. конкуренцията предлага много по-модерни и сигурни автомобили - примерно Hyundai i30 с 10 възглавници, Евро 5 и CR дизел. Затова логичната миграция беше към О2 Tour, макар че в момента се "бие" с O2 FL, която е... същият модел на практика. Единствено ме изненада орязаната версия на новия Tour за ЕС, при стария поне имаше хубав двигател - 1.8T. Може би е свързано с липсата на на DPF при PD дизела.

 

А О1 Tour най-вероятно ще го изнесат/продадат като поточна линия на някоя държава в ОНД или Латинска Америка. Почти съм готов да се обзаложа. Само така си обяснявам последния фейслифт преди да спрат модела.

 

Пак казвам - мисля си на глас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...която ще отговаря на Евро 13 без помощта на катализатор и без филтър за сажди smile012.

 

+ и без двигател.

 

Иначе, ако е вярно - йей! Отново зверове! Тоя комън рейл не ми харесва.

Няма как да ти хареса докато го караш с БГ гориво smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ти хареса докато го караш с БГ гориво smile049

 

Е аз съм с PD, ама съм си доволен от ОМВ-то... Дори оня ден се накефих много, защото усетих как засмука крачето и няма пускане - ще скъса "хамута" от дърпане... Заредин веднъж в сърбия на лукойл - е няма такова говно! Чадеше чернилка на празен ход и с прилична газ, а до сега никога не е правила такива цигании - тая нафта на лукойл не е за моята кола и никога няма да влезне пак в двигателя! Хубавото беше, че са само 10 литра и ги издухах в празно возене, защото т'ва е такава боза!!! За сега в Румъния ми хареса, ама там беше ОМВ също... Явно качеството е що-годе близко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се измества, но и аз съм доволен от горивата на ЕКО, Ромпетрол, Шел, ОМВ, или не съм карал с хубаво гориво и незнам какво е, или продават качествени горива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.