Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Авариини действия при дефектирало турбо


turbobiit

Recommended Posts

Здравейте колеги.Наскоро гледах клипче с едно БМВ,как при изваден контактен ключ продължаваше да работи на пълна газ.В коментарите към клипа пишеше ,че е дефектирало турбото и вкарвало двигателното масло в цилиндрите и затова двигателя продължавал да работи.Единствено запушването на потока въздух към мотора би го огасил.Въпроса ми е ако се случи нещо подобно на път,какво трябва да направим за да предвижим колата до дома или до най-близкият сервиз на самоход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веднага след като видиш черния пушек значи че колата няма масло отбиваш и гасиш,ако продължиш почти веднага ще светне червената лампа на маслото но вече може двигателя да е здарал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето нещата ще станат толкова бързо, че няма да имаш време да мислиш за нищо. Аз издухах една турбина на BMW E36 2.0 diesel на магистрала и карах с над 200 км/ч. Първоначално колата изгуби мощност и след секунда видях в огледалото огромен бял дим отзад от маслото което се изливаше в горещата генерация. Изключих от скорост и спрях веднага, изгасих двигателя за да не замине и той и се обадих на СБА и към сервиза...

Имахме едно WV Cady 1.9 SDI което при палене се изфорсира на макс и умря от раз. Крайният резултат стопено бутало а за причината неразбрах!

Общо взето да не се случва на никой!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пътувайки с един познат, автомобила е Рено Еспейс 2.2 dci . Докато кара, каза ааа нещо колата не иска да върви отзад му дават светкавица поглежда в огледалото гледа облаци отбива остави я на свободна тя скочи на 4000 оборота гаси няма спиране мотора. Той слезе в паниката и изкорми кутията на въздушния филтар то стана още по-зле , работи така 2 мин и взе че изгасна. После се сетих и аз за това:

 

Включваш пета, спирачки и се надяваш съединителя да издържи.

 

А за затапване на притока на въздух доста трудна работа. То като се случи и се панираш с какво да го затапиш? Много трябва да се внимава че дизела на тия обороти каквото и да му подадеш може да го изпапка не дай си боже ръчичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес зададох този въпрос на един майстор.Отговора беше-ще се разделиш с доста пари :lol: .Ама каза,че ако го осетиш що годе на време и няма наоколо кой да помогне,се затапвало турбото някакси за да се пребереш,абе ставало като чист дизел,ама като сам на вие с двигателите :( много не ми стана ясно какво се прави :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес зададох този въпрос на един майстор.Отговора беше-ще се разделиш с доста пари :lol: .Ама каза,че ако го осетиш що годе на време и няма наоколо кой да помогне,се затапвало турбото някакси за да се пребереш,абе ставало като чист дизел,ама като сам на вие с двигателите :( много не ми стана ясно какво се прави :oops: .

 

На този майстор, знаеш ли му името? Защото според това което е казал не е никакъв майстор и може да му викаш "майсторе" само защото не му знаеш името.

 

Става ама не е за всеки, и си е майсторска работа, че и инструменти и материали трябва да си носиш. На всичкото отгоре всички след теб ще бъдат здраво опушени от недоизгоряло гориво, за разхода изобщо не бива да говорим......

В крайна сметка ако си механик-водач не би те затруднило, но повечето по пътищата сме само водачи дори и само заради лисата на необходимия хардуер. ;) Не бива да те притеснява това че си на вие с двигателите, демек липсва ти софтуер, без хардуера софтуера е безсилен. ;)

 

ПС: Аз обикновено усещам, други обаче осещате...... Нищо лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искал е да каже да си запушиш тръбичката за захранването с масло на турбото,за да можеш да се прибереш на ход,ако си скрънза за пътна помощ.

но парченцата от счупените перки,дали ще направят допълнителни повреди си е твой риск

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искал е да каже да си запушиш тръбичката за захранването с масло на турбото,за да можеш да се прибереш на ход,ако си скрънза за пътна помощ.

но парченцата от счупените перки,дали ще направят допълнителни повреди си е твой риск

 

Да бе, ама това е само ако си 100% сигурен, че турбото е строшено. Т.е. трябва да си добър диагностик :) Щото какво ще се случи с работещо турбо без масло????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този майстор, знаеш ли му името? Защото според това което е казал не е никакъв майстор и може да му викаш "майсторе" само защото не му знаеш името.

 

 

:lol: Името на майстора наистена не го знам.Естеството на работа ми е такова,че се срещам с всякакви хора и се коментират какви ли не теми.Просто ми беше интересен този казус,затова го споделих с вас.Дано на никои не се случва да му се счупи турбото,че става мазало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.