Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

багажник и резервно колело


e.o.l.

Recommended Posts

разполага ли някой от щастливите собственици на Yeti със снимки на багажника (резервното колело и "тайниците" наоколо)? доколкото си спомням, подът на багажника (т.е. кората, която покрива резервното колело) при БГ-Yeti-то е от една цяла плоскост, докато в чуждестранните форуми четох, че се състои от три части: една централна (над колелото) и две странични (по една над всеки "тайник")? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка нямам, но плоскоста в багажника е една и като я повдигнеш отдолу е резервната гума, като от двете и страни има по една кутия за вещи.

При някой модификации, които се продават в чужбина липсва пълноразмерна резервна гума, може би при тях пода е организиран по различен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България автомобилите се продават задължително с резервна гума. В държавите където закона позволява, YETI се продава само с ремонтен комплект и тогава подът му става равен при свалени седалки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, благодарение на снимките на Dobri открих, че всъщност и при мен пода на багажника е разделен на 3 секции и достъпът до товарните отделения около резервната гума може да става и без да се вдига цялата кора.

Тази кола продължава да ме изненадва приятно всеки ден. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря и на трима ви!

в Шкода ми бяха казали, че резервното колело и пр. се монтирали в БГ, именно заради разликата в оборудването в различните държави (а разлики очевидно има, вж. "Адвенчър" в Италия).

все пак, надявам се до края на годината и аз да се зачисля към "гордите собственици на Yeti"! :smt034

поздрави и... шофирайте умната (ако пък не - русата)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България автомобилите се продават задължително с резервна гума.
?!?

 

Правилно, Валдо, нещо е в заблуда колегата, няма такова задължително изискване smile049.

 

По темата - страшно гъзарски багажник :mrgreen:. Искам и аз, дано ме огрее скоро :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най ми е смешна ей тая лепенка дето е на джантата!Все пак си е напълно нормална джанта със също толкова нормална гума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Valdo, мисля, че "непълноразмерно"-то, което имат предвид Rukuku и лепенката, касае скоростта на шофиране и дистанцията (80 км/ч и 50 км, или обратното). иначе, тъй като Yeti е 4х4, би трябвало гумите и резервното колело да са със същия диаметър. иначе - проблем с диференциала, или?.. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая лепенка се слага на ония смешни велосипедни гуминетки,а не на нормална гума с джанта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори, пак аз...

а как стои въпросът с крик, гаечен ключ, скоба за сваляне на (евтл.) тасове... също така авариен триъгълник, аптечка, пожарогасител (те "задължителни" ли са в рамките на доставката?).. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори, пак аз...

а как стои въпросът с крик, гаечен ключ, скоба за сваляне на (евтл.) тасове... също така авариен триъгълник, аптечка, пожарогасител (те "задължителни" ли са в рамките на доставката?).. ](*,)

 

Подчертаното в червено си го имаш в колата от завода(скобата за сваляне на тасове е безсмислена, с ръце се свалят по-лесно smile049 ). Другото си го купуваш.

 

Валдо, тая лепенка като гледам е на джанта 15-ка и, сигурно заради разликата в цолажите с "нормалните" колела, са я сложили :-k.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авариен триъгълник, аптечка и пожарогасител се доплащат и се поставят в автомобила от ЕТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, разбирам, т.е. автомобилът е оборудван "по европейски"!

останалото (триъгълник, пожарогасител, аптечка, лопата, спасителен пояс, каса бира и пр. - т.е. всичко, от което се нуждае един чофьор в 21. век) ще си го взема от старата кола. smile035

 

ПП: страшно ме кефят тия емотикони в менюто (сори, ако ги използвам прекалено често)!

=)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България автомобилите се продават задължително с резервна гума.
?!?

 

Колеги, това което пиша не съм си го измислил аз, а ми го казаха дилърите на еура тек в офиса на бул. Тотлебен така, че ако аз съм в заблуда заначи или и те са в заблуда или нарочно са ме заблудили... :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Тия дилъри да вземат да се поразходят и да видят как се продават Ford Smax, Caddy Ecofuel и други колици в БГ. За Баварките с рънфлат изобщо няма да отварям и дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от съвременните автомобили продавани в България нямат резервна гума!Имат ремонтен комплект!При някой на мястото на резерната гума е поставен акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...
Много от съвременните автомобили продавани в България нямат резервна гума!Имат ремонтен комплект!При някой на мястото на резерната гума е поставен акумулатора.

VW се продават с един тъп спрей дето се пръска. На таурега беше много забавно като търсихме резервната гума„ като я взимахме. Дилъра седеше и се смееше, като ни покзваше тъпия спрей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 1 година по-късно...

Може пък за N1 (товарна маркировка) да се изисква резервна гума. Там правилата са малко по други.

Крикове и ключове са под гумата.

Аптечка, тръгълник и желетка от ЕТ за 47 лева ти слагат в багажника по пресен спомен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 години по-късно...

Здравейте,

от седмица и аз съм горд собственик на Йети с швейцарски произход (2009 г, 4х4, 1.8  TSI) това и ми е първи пост тук.

Окомплектовката на автомобила не включва резервна гума, а само ремонтен комплект. Скобата за теглене е запазена, но липсва крик и някои други неща от кутията. Имам идея сам да направя платформа, под която да сложа резервна гума /инструменти. Имам следните въпроси и моля за съдействие:

1. Има ли нещо специфично за крика/ключ болтове на Йети (примерно произтичащо от просвет?) или мога да ползвам всеки друг стандартен крик/ключ?

2. Какви са размерите на резервните гуми, с които сте закупили автомобили в България?

3.. Нямам опит с 4х4, това ще ми е първи автомобил с такова задвижване. Може ли да разясните /отговорите на въпроса по-долу в червено? Необходимо ли е да подбера размер на резервна гума, който е идентичен на наличните ми гуми (215/60/16) ? В книжката на автомобила открих следното "...Ако резервното колело не съответства на монтираните гуми (напр. зимните или широките гуми), можете в случай на дефект да го използвате само за кратко време, при което трябва внимателно да шофирате. В най-скоро време трябва да монтирате нормално колело.", но не е пояснено дали това важи и за система 4х4.

На 9.12.2010 г. at 21:33, e.o.l. написа:

Valdo, мисля, че "непълноразмерно"-то, което имат предвид Rukuku и лепенката, касае скоростта на шофиране и дистанцията (80 км/ч и 50 км, или обратното). иначе, тъй като Yeti е 4х4, би трябвало гумите и резервното колело да са със същия диаметър. иначе - проблем с диференциала, или?.. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за автомобила! Надявам се да е минала ревизия така да се каже и да останеш много доволен от покупката.

резервната гума е важно да е същия диаметър като останалите. Автомобила по принцип ли е с ремонтен комплект или има и модификации с резервна гума? Щото ко има с резервна дето се продават - тук там се намират по моргите Йетита - виж дали няма някое с резервна гума и инструменти - направо да ги вземеш.

Най-хубаво е, някои колеги с 4х4 да кажат повече за т’ва с еднаквите гуми.

Може да направиш и тема за колата - история на покупката, снимки, последващи подобрения, ала-бала :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, zloQQ написа:

Честито за автомобила! Надявам се да е минала ревизия така да се каже и да останеш много доволен от покупката.

резервната гума е важно да е същия диаметър като останалите. Автомобила по принцип ли е с ремонтен комплект или има и модификации с резервна гума? Щото ко има с резервна дето се продават - тук там се намират по моргите Йетита - виж дали няма някое с резервна гума и инструменти - направо да ги вземеш.

Най-хубаво е, някои колеги с 4х4 да кажат повече за т’ва с еднаквите гуми.

Може да направиш и тема за колата - история на покупката, снимки, последващи подобрения, ала-бала :)

 

Благодаря за честитката и...наздраве!:)

Наскоро смених масла/филтър за Халдекс-а + раздатка, остават още някои нещица (вкл. нови зимни гуми и автомивка:))  и тогава ще се похваля с нова тема за покупката.

Конкретният автомобил е с ремонтен комплект, за който си има обособена кутия в багажното под стелката. Явно с годините някои неща от тази кутия са изчезнали. Към момента предимството е единствено, че багажникът е още по-дълбок (т.е. висок) и изглежда по-голям.Има вдлъбнатина за резервна гума, предполагам същата е използвана за окомплектовка с такава при продаваните тук (както споменават съфорумците по-горе).

 

Крайната цел е както резервна гума (пукал съм до разпад гума и то на магистрала, така че ремонтния комплект ми идва....градски, но не и за сериозен дълъг път) + нещо подобно от линка по-долу, където британците споменават за единствен одобрен размер за резервна гума на Йети да е 195/60/16.  За това се опитвам да установя както размера на гумата (и каква джанта) за България + (не)съвместимостта с 4х4 системата (предвид летни и зимни гуми 215/60/16)

Проект: Платформа за резервна гума

IMG_20191017_191630680.jpg

IMG_20191017_191936722.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка! Много километри и само хубави емоции с новата кола! 

 

Моята резервна гума е 195/60 R16. Това е оригиналната резервна гума, която дойде с колата при закупуването й от Еуратек. За сега за щастие не ми се е налагало да я ползвам. Разликата в радиуса с оригиналната лятна гума е около сантиметър, което явно е допустимо. Принципно тези гуми мисля, че се правят да караш с 50 км/ч до най-близката гумаджийница, където да си купиш пълноразмерна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.