Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Как се регулират фаровете поотделно при Octavia 2 facelift?


shaft

Recommended Posts

Здравейте,

 

Снощи си смених оригиналните Philips-и с Osram NightBreaker Plus и просто се накефих на нощното каране. Филипса е ужасна крушка, или поне този с който бях аз заводски, за цената която държи е отврат. Както и да е, не е това темата.

 

Искам да питам, как да регулирам фаровете, защото забелязах, че левият е осезаемо по-високо от другия. Уж съм броил колко пъти развивах пластмасовата гайка и т.н., всичко е сглобено както си беше преди, но явно и преди е било така, но не съм забелязал - просто онези крушки светеха като свещичка. Искам да знам, дали мога да го врътна някъде, че не успях да го намеря, нито снощи, нито днес сутринта.

 

Аз съм с фейслифтката и съм с лупи и елетрически моторчета за регулиране на височината, но това е само на двата едновременно, не мога един по един да ги местя, а ми трябва да преместя левия с около две врътки по-надолу.

 

Благодаря!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е никой ли няма да му отговори на човека... Чакай аз ще отговоря или иначе казано - сам се справих. Е... с малко помощ от бришкодовец, ама става.

 

Аз днес гледах някакви врътки, които са за шестограмче или както му казват "алън ключ". Мислех, че от там ще да е, но не пипах преди да питам.

Питах в бришкода, а отговора не се забави много - два три часа. Човека търси снимка, че да ми покаже, аз като капак с такъв кеф си го оправих, че и аз забравих да покажа, ама утре ще метна и снимков материал, за момента само неговата снимка ще покажа.

 

Бели врътки за шестограмче с размер 6, където съм очертал на снимката:

 

img0734l0.th.jpg

 

Разбира се, не по-малко от 4-5 метра от стена и се върти, или наляво или надясно, зависи кой болт се хване, защото едните въртят фара навън или навътре, а другите нагоре или надолу... Аз съм въртял само два - горен и среден, а фара изби рибата. Вдигнах си дългите още малко, та сега съм като влак - вижда се на "10км" напред с дългите... Късите са еднакви, ползвах схемата от една тема тук из форума, гледах да са на едно ниво и така. Общо взето нищо не се изисква, освен шестограмчето и набито, по възможност от юмрук, око.

 

Поздрави и темата е приключена (Само утре снимките на всичките болтове на фейслифтка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Товарищ shaft , с реглажа на светлините не е препоръчително да си играеш . Бих те посъветвал да отскочиш до някой сервиз ( примерно ЕТ ) , където ще ти го направят за 5 мин. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Товарищ shaft , с реглажа на светлините не е препоръчително да си играеш . Бих те посъветвал да отскочиш до някой сервиз ( примерно ЕТ ) , където ще ти го направят за 5 мин. smile092

 

Ама аз го оправих ;) Врътнах го точно един оборот и си стана както си трябва. То е елементарно, ама ако се разместят много, т.е. ако беше адски криво - много ясно, че щях да отида. Като гледам как са я сглобили набързо, не ме кефи много, ама става. Волана ме дразни, че е леко накриво, ама като отида и ми го прецакат още повече, ще се проклинам защо съм ходил... Затова си карам с кусурче, че да не хваща очички :D

 

Поздрави товарищ Димончук :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят волан стои леко на криво. От лош реглаж на предницата е. Самият волан е на водещ шлиц и не може да му се сбърка положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят волан стои леко на криво. От лош реглаж на предницата е. Самият волан е на водещ шлиц и не може да му се сбърка положението.

 

Надясно??? Защото, ако го изправя както трябва колата отива 10 градуса наляво и завива....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, моят е наляво, защото завива надясно 10 градуса. Пролетта ще направя хубав реглаж, сега мисля да карам така през зимните дупки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, моят е наляво, защото завива надясно 10 градуса. Пролетта ще направя хубав реглаж, сега мисля да карам така през зимните дупки.

 

Може да се събереме двамата за пролетта... аз няма да го издържа много време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK :)

В ЕТ ми казаха, че не правят хубав реглаж на ходова част. Ще потърся по-добро място междувременно. Аз лично съм доволен от сервиз D&N в Люлин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят волан стои леко на криво. От лош реглаж на предницата е. Самият волан е на водещ шлиц и не може да му се сбърка положението.

 

Toварищ evin , съвсем не е така ! Няма водещ шлиц . Има си заводска белязка на волана и на вала . Това е . Може да се премести с колкото си искаш шлици наляво или надясно , ако правилно съм разбрал мисълта ти де...Ако искаш даже може да се монтира и на 90 градуса- няма проблем :)

Това дето си го виждал и ти прилича на "водещ шлиц" ( даже 2 ) - то е друга работа. smile159 НЯщото не е фиксирано към вала ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, на мен човек от ЕТ ми каза, че не може да се сбърка централната позиция на волана... :-k

Ще пробвам дали може да се коригира с реглаж на предницата първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътват се шпилките на накрайниците в една и съща посока, равни обороти, при което разстоянието от едната страна на щангата се увеличава, а от другата се намалява. При тая гимнастика не се променя релажът, променя се положението на волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Товарищ shaft , с реглажа на светлините не е препоръчително да си играеш . Бих те посъветвал да отскочиш до някой сервиз ( примерно ЕТ ) , където ще ти го направят за 5 мин. smile092

 

Товариш Димончук, в ЕТ(поне в София) реглажа така го правят, че фаровете светят съвсем пред колата. По-добре на друго място да иде. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътват се шпилките на накрайниците в една и съща посока, равни обороти, при което разстоянието от едната страна на щангата се увеличава, а от другата се намалява. При тая гимнастика не се променя релажът, променя се положението на волана.

 

10x!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпросът пък - дали така си е колицата по рождение или е в следствие на попадане в "недупкопригодност".

Ако ъгълът се е получил от попадане в дупка според мен си е повече от желателно да се прегледа предницата и ъглите на сходимост или както там се наричат ...

 

smile027 ...wine time

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпросът пък - дали така си е колицата по рождение или е в следствие на попадане в "недупкопригодност".

Ако ъгълът се е получил от попадане в дупка според мен си е повече от желателно да се прегледа предницата и ъглите на сходимост или както там се наричат ...

 

smile027 ...wine time

:smt017 ...grape brandy with smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана няма водеща слица както казва Димо,но не си го местет произволно.

Чрез ваг-ком влизате в 03 авс,след това 04 базови настр. и 4-ти канал първото квадратче ви показва кое е правилно централното положение на волана ви според датчика на рейката.Правите си го там на нула и ще видите как ви е волана.Ако не е направо го преместете /нищо че ще ви е на 1 страна докато карате до реглажа на предницата.Накарайте ги тогава според централното положение на волана да ви регулират сходимоста ОТ ДВАТА НАКРАЙНИКА ако трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си волана... сам!

Открих как става абсолютно случайно, точно като джойстик на компютър е!

Купих нов акумулатор и след смяната светнаха индикаторите на сервото и ESP. Направих калибровка на място при запален двигател - 3 пъти пълен ляв и пълен десен волан - после след 50 метра индикаторите изгаснаха. Сега имам перфектно центриран волан, направо съм изумен колко гениално е измислено. Явно компютърът сам избира коя е централната позиция според броя обороти от пълен ляв до пълен десен smile035

 

Не ми е ясно как става, но явно има мегдан да се коригира зацепването на електромотора към рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбрах. За ефекта не си измислям, защото ми беше завъртян наляво с около 5 градуса. След калибровката е центриран съвсем точно. Нищо по предницата не съм пипал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си волана... сам!

Открих как става абсолютно случайно, точно като джойстик на компютър е!

Купих нов акумулатор и след смяната светнаха индикаторите на сервото и ESP. Направих калибровка на място при запален двигател - 3 пъти пълен ляв и пълен десен волан - после след 50 метра индикаторите изгаснаха. Сега имам перфектно центриран волан, направо съм изумен колко гениално е измислено. Явно компютърът сам избира коя е централната позиция според броя обороти от пълен ляв до пълен десен smile035

 

Не ми е ясно как става, но явно има мегдан да се коригира зацепването на електромотора към рейката.

 

 

Я обясни пак???? Как става точно това? Трябва ли ти компютър? Не го разбрах точно.... :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това по-ясно не виждам как да го обясня smile048

 

Махаш плюсовата клема на акумулатора за 5 минути. После я слагаш. После палиш колата. Светкат индикаторите на сервото (жълто воланче) и ESP (ако имаш). На място въртиш бавно пълен ляв и пълен десен волан 2-3 пъти. После потегляш и чакаш да загаснат индикаторите. Това е.

 

Сподели при теб дали има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това по-ясно не виждам как да го обясня smile048

 

Махаш плюсовата клема на акумулатора за 5 минути. После я слагаш. После палиш колата. Светкат индикаторите на сервото (жълто воланче) и ESP (ако имаш). На място въртиш бавно пълен ляв и пълен десен волан 2-3 пъти. После потегляш и чакаш да загаснат индикаторите. Това е.

 

Сподели при теб дали има ефект.

 

Аз след малко ще отида да го пробвам, но преди това:

Какво ще прецакам, ако му махна акумулатора? :D (Радиото със сигурност!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама не може от това да ти се изправи волана бе

без механична намеса изразяваща се в регулиране на накрайниците или местене шлиц на волана,няма как да стане

акумулатора не е фактор в случая

започвате да ставате смешни

като смениш акумул. остава да свети есп и като минеш 30 метра се гаси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да съм смешен, но при мен свети сервото и воланът ми се регулира след калибрирането - не си измислям

Чакам фийдбек от shaft

После ще се смеем дружно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.