Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Dual mass vs Solid съединител.


Цецо75

Recommended Posts

Аз като карах тестовата шкода имаше осезаема вибрация,сега на мойта има много лека такава но пък усещам нещо като леко пристъргване не всеки път обаче,незнам нормално ли е,колата е на 400км.

 

Въй, и ти се извъди маняк !!! =D> Щом за 400 км взе да ти пристъргва ... :) СПОКО !!!

Това го чуваш само когато превключваш в движение , нали ? И то на по-височки обороти ...в момента на натискането на съединителя ...? ... при рязкото падане на оборотите на мотора..., нали ? smile159

 

споко , това е ролката на генератора .

 

п.п.при мен млъкна с времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димон,че съм маняк,маняк съм,ама и да разбирак поне малко от коли :D Небих могъл да го обясна по точно от теб smile126 Щом е нормално,ОК спокоен съм smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic

 

манИАк се пише, щото иначе изглежда подобно на телЯк smile049

 

Ех... напомняш ми за моя тема в тойота форума преди време... Писах някакви неща, хората ме подкрепиха и стана тема от 17 страници. :) Не смея да я захвана тука, че ще стане 100+...

 

ПП: Спомням си, че ми беше писнало да чета батерий за множествено число на батерия или функций за функция. Пишат ги така, сякаш са римски пълководци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic

Е, не може всеки да е перфектен в писането. Още повече форума не е по български език, а автомобилен. Аз се хващам на няколко пъти да си чета мои постове с грешки! smile091 А подобна тема би имала тираж мдаа :-k

По темата нямам какво да кажа. Нямам и представа за какво става дума smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic

 

Аз се радвам и често се задържам тук именно поради факта, че във форума на шкода се пише над 95% грамотно и езиковата култура на членовете е висока. Това е много рядко срещано по другите авто форуми. Което ми говори, че марката я предпочитат основно интелигентни хора, което много ме радва. Един форум преди всичко е писмен документ и трябва да бъде изряден като граматика и лексика, чак на второ място идва съдържанието. Ако форма и съдържание са на високо ниво - това се нарича "пълно щастие".

 

Не знам защо в България се толерира неграмотното писане по форумите. Нямам никакво обяснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic

 

Аз се радвам и често се задържам тук именно поради факта, че във форума на шкода се пише над 95% грамотно и езиковата култура на членовете е висока. Това е много рядко срещано по другите авто форуми. Което ми говори, че марката я предпочитат основно интелигентни хора, което много ме радва. Един форум преди всичко е писмен документ и трябва да бъде изряден като граматика и лексика, чак на второ място идва съдържанието. Ако форма и съдържание са на високо ниво - това се нарича "пълно щастие".

 

Не знам защо в България се толерира неграмотното писане по форумите. Нямам никакво обяснение.

 

Ох, правя темата... Няма как... Видя се.

 

 

ПП: Понеже пишеш прекрасни неща и затова има едно место ето тук: viewtopic.php?f=1&t=21619&start=0

 

Честно си казвам, на мен ми допадат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак вътре в темата ...

 

към esto :

 

Митак не мисля , че е от шайбата на генератора поради 2 причини :

1. Чува се отляво ( не отдясно) - там където живее съединителя ,

2. Ако беше ролката трябваше да се чува и при форсиране на място , а не само при "напъване" ...

 

Според мен граченето си идва баш от двойната маса в комплект с пружините в маховика . След ускоряване на колата и рязко отцепване на съединителя втората маса се стреми да вземе неутрално положение относно маховика , а този процес не може да е мигновен и е свързан колебателни движения до успокояването им. Амплитудата и продължителността на "стърженето" са пропорционални на ускорението на автомобила ( не на ДВГ) . Поне при мен е така. Дори съм пробвал да поддържам постоянна скорост - примерно 120 км/ч и при натискане на съединител не се чува "онова". Струва си обаче да съм в момент на ускоряване ( примерно 80-120 ) и да натисна съединител - "онова" се появява. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие не разбрахте ли ,че относно шумовете ,докато не сте заедно няма да се разберете smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак вътре в темата ...

 

към esto :

 

Митак не мисля , че е от шайбата на генератора поради 2 причини :

...............................................

2. Ако беше ролката трябваше да се чува и при форсиране на място , а не само при "напъване" ...

.............................

Тук подкрепям Митака , при напъване се чува ( от опит знам , защото, моята сдаде багажа и я смених ) , а на място трябва да е блокирала , че да я чуеш. :smt033

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aве Радославе ,

Не е затова дето си мислиш. Ставаше въпрос за друго нещо... smile001

Абе нали ви казах,че трябва да се съберете и да слухтите дружно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Вдигам малко темата, защото предвид годинките на Октавиите в клуба, явно на доста хора са им се разхлопали "демпферите" :)

 

Ето малко размишления по темата. На английски са и са за колите от американския пазар, ама важат и за нашите печки.

 

http://www.tdiblog.com/tdi-do-it-yourse ... n-between/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак вътре в темата ...

 

към esto :

 

Митак не мисля , че е от шайбата на генератора поради 2 причини :

1. Чува се отляво ( не отдясно) - там където живее съединителя ,

2. Ако беше ролката трябваше да се чува и при форсиране на място , а не само при "напъване" ...

 

Според мен граченето си идва баш от двойната маса в комплект с пружините в маховика . След ускоряване на колата и рязко отцепване на съединителя втората маса се стреми да вземе неутрално положение относно маховика , а този процес не може да е мигновен и е свързан колебателни движения до успокояването им. Амплитудата и продължителността на "стърженето" са пропорционални на ускорението на автомобила ( не на ДВГ) . Поне при мен е така. Дори съм пробвал да поддържам постоянна скорост - примерно 120 км/ч и при натискане на съединител не се чува "онова". Струва си обаче да съм в момент на ускоряване ( примерно 80-120 ) и да натисна съединител - "онова" се появява. smile159

 

и при dsg се чува като сменя

 

п.п. може и от турбото да идва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.