Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топлинна хлабина на 4-ти цилиндър на Шкода 120 L


qzeN

Recommended Posts

Досега чета разни теории, които нямат нищо общо с луфта на клапаните, предписан от производителя. И не забравяйте, че в крайна сметка става въпрос за стандартна 120ка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Няма какво да се разбира, поредната тъпа тема в раздел 120

 

Почти нищо не разбрах, ... на 900 градуса, ...

 

Бате температурата на 4 ти цилиндър ти е точно 80-85С, защото там е датчика за темп. на водата.

Няма как да са различни температурите на цилиндрите тъй като щом датчика е там и показва 85 а перката, която е отпред включва на 85, значи цялата вода +вкл водата в цялата охлаждаща част на двг също е 85С

 

Употребата на бензин 98 е безмислена, без увеличаване степента на сгъстяване (105 глава) тъй като той е с повишена устойчивост на самозапалване при по висока степен на сгъстяване, като няма сгъстяване е все едно. Мисля че за 100/105/120S/L е 92бенз, за 120 GLS/130/135/6 - 95бенз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях решил да не се меся, но които му се чете ето формулите по които се смята термичното разширение

 

ФОРМУЛИ ЗА ТЕРМИЧНО РАЗШИРЕНИЕ

 

Само ще кажа че преди 2-3 седмици ми се наложи да го правя практически и при 300 градуса целзи плоча с дължина 300мм се разду 4-5 десети, вие си правете сметката колко ще се промени при размерите на клапаните и температурите на които работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях решил да не се меся, но които му се чете ето формулите по които се смята термичното разширение...

Те хората са го сметнали 0.15/0.20 и всякакви други отклонения от тази норма са безсмислени.

 

п.п. Ясене/lent/, сега ако ми кажеш, че на твоите бивши Шкоди 4ти цилиндър си го правил 0.20/0.25, ща призная! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Употребата на бензин 98 е безмислена, без увеличаване степента на сгъстяване (105 глава) тъй като той е с повишена устойчивост на самозапалване при по висока степен на сгъстяване, като няма сгъстяване е все едно. Мисля че за 100/105/120S/L е 92бенз, за 120 GLS/130/135/6 - 95бенз

По високо октановия бензин е с по ниска калоричнос от там има само и единствено спад на мошност , не е все едно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми от родния 95 ама хич не се държи адекватно. Преди време в друга тема се коментираше качеството на нашите бензини. След едногодишни експерименти в момента съм най-доволна от червения 98 :D . С него поне не се чудя: "дали ще мина кръстовището някога?" или "трябва ли да си нося сандвичи, докато пресичам бул. България". smile027

 

По повод хлабините от написаното тук стигнах до женския извод, че не си струва упражнението. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....По повод хлабините от написаното тук стигнах до женския извод, че не си струва упражнението. smile049

Темата беше приключена с първия пост на lent.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей! Стига де! За малко да се вържа за това за гумите. :evil:

що не се върза ??? така си е бе едната си я помпя повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само толкова ли ?... темата приключи така ли ? Аз що си мислех че по важно е цилиндара да е с еднаква тевпература по цялата си повърхност

Аве само аз ли имам кранче на шесте си шкоди на парното да си спирам "бай паса" та да ми се влошава 4ти цилиндар ???

Високо октановия бензин гори ли с по висока температура при еднакав аванс и смес та да загрява повече клапана и да си изисква по голям луфт ?????

Цилиндрите не се натоварват щото са с 2 градуса по топли тва е абсурдно кво значи натоварени ще се размекната на 900 градуса на 100 им е все тая по важното е да пазят правилната си форма при различни температури за да се износват цилиндрично

 

Цилиндъра далеч не е с еднаква температура.

post-1552-138453266061_thumb.jpg

Това са температурите на двутактов дизел със клапанно продухване. Разликата от

около 100 градуса във началото на ризата съвсем не е за пренебрегване. Главата е

още по натоварена топлинно. Именно байпаса осигурява равномерно загряване на

целия двигател /циркулация на вода без охлаждане/. Температурите са сходни със

бензиновия независимо че схемата е за двутактов дизел.

Кранчето за парното на студен двигател ли го пускаш? Сигурно и през лятото във

жегите. Високооктановия гори по бавно и газовете които напускат цилиндъра са със

по висока температура. За това се правят с по голям луфт.

post-1552-13845326624_thumb.jpg

Това е износването на цилиндъра във горния край заради температурните разлики.

 

post-1552-138453266245_thumb.jpg

При 6 магарета е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва сигорен ли си че не е дизел с въздушно охлаждане , и стига си писъл за тоз бензин хората ше земат да ти повярват

Преиначаваш темата , спора беше в разликата между цилиндрете не колко градуса е по в различните му места и защо да са с различни хлабини , ако ти си пише си отвори тема и си пиши кво си чел .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоа байпас почна да ми става интересен...

"Ква вода без охлаждане" за 4ти цилиндър и кога да си пущам парното....кви пет лева!?

Като ми стане студено и калориферът е на 6...нема да мисля 4ти цилиндър я!

Хората карат 6ци и не им пука ;) ....

А за топлинни натоварвания на дизел и още повече двутактов да не говорим...

Ако искате топлинни натоварвания , прегледайте въдушно охлаждане (може и ЗАЗ), да видите за кво става въпрос...

Едно време карах IVECO, термометърът му беще до 180 градуса "зеленото"...

"БайСпас" м/у тръбите на парното , щял да ми помага за 4ти... smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Байпаса пази не само четвърти цилиндър, а целия мотор от неравномерно загряване при затворен кран на парното. Без бйпаса няма циркулация на охлаждаща течност в първия кръг при студен двигател, защото термостата е затвотен.

Относно хлабината на клапаните и разлика в регулирането на който и да било цилиндър........нямам думи, smile091 . Колеги бъркате нещо нещата със загряващата глава и разширението и. Опеделящ фактор са главно разширенията на стеблата на клапаните и на повдигателните прътове, които за тези мотори не са никак къси, че и са от алуминиева сплав. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........

Ето един добър повод да се регистрираш в нашия форум! ;)

 

Добре дошъл! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я се научете на правилния термустат вместо да бълвате смешки за баипаси и клапани. Парно не ползвам и мямам грижи с температурата. Колата върви на 8000обр. и няма грижи. При магистрално каране стига до 98 градуса ма тва си е редно. Преди седмица до русе направих 1.40часа. Я да питам как да направя клапаните и байпас да стигна за 1.30ч. Пишете бързо щото утре препускам пак. Няма по-голям кеф кат мина покрй някой или подпра някой със 120 и го ръчкам отзад. Накрая като мина покрай него е най-насиращо. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по-голям кеф кат мина покрй някой или подпра някой със 120 и го ръчкам отзад. Накрая като мина покрай него е най-насиращо. \:D/

Aз веджъж бях подпрял една А класа мерцедес по Евлоги Георгиев, счупих се да свиркам защото много ми се пикаеше, но мислех ако слезе да ме бие да кажа че мамка ми е в болница и бързам.

 

А за подминаването да - странно е да видиш как карате с по *** км/ч а той зяпа наляво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че темата се изчерпа и започва да се пълни с офтопик.

Заключвам я.

Ако авторът или друг участник иска да допълни нещо да ми пише на лични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.