Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

ФАРОВЕТЕ проблем проблем ,колко да е проблем


akinava

Recommended Posts

Драги колеги ,аз притежавам вече 80 хиляди километра Шкода Фелиция "комби" 1997 година ,1.6 МПИ.

Та така имам от една седмица проблем с копчето за фаровете (то се намира от ляво на волана).Днеска вече отказа да запали,проблема си е в него ,но не успях да го сваля въпреки че разглобих и таблото,но не посмях да дърпам много ,защото заради моето незнание можех да направя по голяма вреда отколкото полза.Та търсих вече в няколко магазина копче за фаровете ,но неможаха да ми помогнат.Имаше само на едно място,само един брой но незнаеха дали е мойто ,а аз неможах да го сваля за да видя с колко крачета е то.

Та затова ,вече се налага да се обърна към вас за съвет и помощ ,защото без фарове в този момент от годината не става,а "добрите" катаджий не ги интересува дали сега се е преебало.

Надявам се някой да види този пост и да ми помогне за да оправя фаровете на моят "шкодилак"

Мерси предварително и весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери списъка за магазини. Все в някой трябва да има. Иначе те съветвам да помислиш за автоматично палене на фаровете. Най-евтините решения са две релета с управление от алтернатора. Така ключа винаги е в изправност, като резервен вариант и никога няма да останеш без включени фарове, защото си забравил да ги включиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе те съветвам да помислиш за автоматично палене на фаровете. Най-евтините решения са две релета с управление от алтернатора...
Това е едно от решенията, от което и аз също се възползвах, но то не ти решава проблема за вечерта.

Като свалиш таблото се загледай в щипките държащи двата бутона за таблото. Има едни метални пръчици вкарани между тях. Трябва да извадиш тези пръчици за да може свободно да стиснеш щипките и да измъкнеш бутона навън. След това с бутона в магазина.

Имай предвид, че тези бутони си греят, т.е. не си помисляй да слагаш крушки 90/100 W. Най-добрия вариант е системата да се преработи и включването на фаровете да минава през реле, управлявано от бутона на фаровете, но това ако ти се занимава. Иначе не е трудно и завинаги избягваш греене и нагаряне на ключ за фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.