Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Един малък проблем на Фаворитка


zoltan88

Recommended Posts

Здравейте колеги !

Получи ми се едно проблемче с истичане на вода.

За пръв път ми се получи някаде преди месец, като изпържих колата до край на 1-ва (до прекъсвач)

и някаде след около 50метра забелязах че температурата е ненормално висока за колата.

Ако имаше цифри щеше да е малко над 100 градуса.

Следователно аз спрях колата, загасих я и отворих капака да видим аджиба за к'во става на въпрос :D .

Когато го отворих видях една много силна струя вода идваща от колектора и насочена право към рейката.

И въпроса ми е следния : има ли няква защита или нещо което при вдигане на по виско температура да се отваря и да испуска налягането ? Или просто ми е заминал колектора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като почна да тече системно не мога да и сложа антифриз. Иначе до преди това колата не е помирисвала чиста водица.

Има и друг вариант относно капачката.. Ами ако се е затлачила нещо ?

Защото в момента не е стегната до край а е малко разхлабена, нали от тогава няма течове но все пак аз да си попитам. Не мога и няма как да знам всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си всички маркучи и скоби ако трябва сменяй защото иде зима ,а капачката трябва да е затегната за да има налягане в системата което е нужно за добрата циркулация на охл. течност "АНТИФРИЗА", а клапана на капачката може да провериш като го натиснеш с отверка например за да видиш дали отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... като изпържих колата до край на 1-ва (до прекъсвач)....

 

След такава гавра, колата обикновено рано или късно си отмъщава!!!

 

......и някаде след около 50метра забелязах че температурата е ненормално висока за колата.

 

За такова разстояние може да прегрее само от липса на охл. течност.

 

Ако имаше цифри щеше да е малко над 100 градуса.

Следователно аз спрях колата, загасих я и отворих капака да видим аджиба за к'во става на въпрос :D .

....

 

Е точно това не се прави на прегрят двигател. Отваряй капака, доливай течност,докарай я до нормална температура и тогава я гаси.

 

..... Или просто ми е заминал колектора....

 

Колектор едва ли /джелезото е дебело/, по скоро някое водно съединение от системата за подгрев на колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загаси я на момента нямаше как да знам какво е станало за пръв път и се случва.

Можеше да се е скъсал някой от маркучите на радиота все пак темпото не температурата много бързо се качи.

Иначе след това като видях от каде е проблема, запалих колата веднага и си и долях водица.

Температурата си отиде там кадето трябва но след всяко гасене на колата течеше вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига бе...тея шкоди и прекъсвач ли имат smile168 smile168 аз пък как не съм разбрал ?Мойта не съм разбрал че е имала таквоз нещо..... smile001 smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.