Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Могат ли някъде да ми проверят акумулатора ?


sashom

Recommended Posts

Здравейте.

 

Имам трудности при първо палене сутрин като е студено. Стопли ли е вс. е ок.Ходих на диагностика в Супер Дизел На Бош и както и очаквах ми казаха да сменя всички свещи. Колата е на 6 години . За съжаление има още трудности при палене сутрин . Замислих се за акумулатора. Нямам представа как да проверя дали е наред. Дали си е запазил стартовия ток. Мога ли да си помогна някакси сам или да ми препоръчате къде да отида да го погледнат ако може да се тества това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да го закараш на акумулаторджия да го премери на товарна вилка и да измери гъстотата на електролита но 6 години са си преклона възраст за един акумулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ти кажа до някъде това чаках като отговор. Чудех се дали да не го сменя да ми е мирна главата. Май направо това ще направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема видях написано

 

Аз да попитам колко време ви държа фабричния акумулатор?

На моята 1,4 TDI която вече е на 3 години са скапа по празниците, наистина е стояла близо две седмици в гараж, но в Пловдив не беше студено и все пак това е три годишна кола която се кара всеки ден градско.

Иначе акумулатора е бая голям - към 70 Аh, АКУМА или нещо подобно с око, което трябва да е зелено (не съм го гледал какво е в момента) необслужваем.Сега пак съм с него, карам всеки ден, пали, но нещо сутрин не върти така бодро както преди.

 

Това въпросно око при мен е с червен ринг около него. Това по всяка вероятност означава , че съм за нова батерия. Някой би ли го потвърдил. Не мога да открия инфо за какво е този ринг.021559013.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега, колата не върти сутрин или въртиш много и трудно пали?

 

Това червеното показва къде е индикатора и ако загледате в центъра се вижда че е зелено което занчи че е ОК!!! ако вътре е черно е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен този акумулатор е свършил,но все пак нека го види майстор.Освен мерене с товарната вилка и проверка на гъстотата на електролита,трябва да се замери да не се е появила оттечка.Зима иде и всичко е от значение!И си почисти клемите,ако искаш. :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взимай нов бе

може да го пробваш като изключиш жака на дюзите и като въртиш с мултицета да гледаш на колко волта пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега, колата не върти сутрин или въртиш много и трудно пали? .

 

 

Второто. И по - точно. Превурта няколко пъти и тамън да се откаже вземе , че запали. Това се случва като е по- студено. Запали ли сутринта през деня няма грижи. Топло ли е пак е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако едвам завърта и аха да "умре" е по скоро от акумулатора но ако си върти без проблем но трудно пали след повече въртене може да са свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам и аз така рерших. Смених ги преди 3 дена. по 33 лв и трите . :( а сега и батерия уфф .

 

еми сега отиди в БОШ и ги питай к'во прайм??? гледаме в тавана и налучкваме!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите не са фактор в топлото време. Аз моята сега не я чакам и пали от четвърт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей.....,колко приказки се изписаха за един свършил акумулатор! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже си ми писал ЛС..

Моят е бодър и си върти с лекота, но още не са почнали студовете и я карам всеки ден.

А по твойта болка - като си сложил нови свещи си сложил нов консуматор и то доста як и е нормално акумулатора да издиша, а пък на 6 г. какво да чакаш още него.

Вземи един нов или по - млад и пробвай с него, а ако решиш да купуваш - Берга Пауър Блок (сив) според АДАК са най - препоръчителни. Аз купувях миналата есен за джипа Бош Силвър и да ти кажа не съм доволен, но с ляв плюс само Бош имаше.

А сигурно и аз ще купувам акумулатор за фабията, с тоя като подавам ток на джипа и при работещ двигател едвам завърта 2,5 ТДИ.

Този на снимката е същия като моя, окото е "кьораво".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят в момента е същият боклук AKUMA, май е чешко производство. Ще взимам BERGA тия дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AKUMA са оригиналните за вграждане. Мисля, че не са лоши, на Октавията изкара 7 години по спомени.

По принцип няма добри и лоши марки, все един дол дренки са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На W 203 - ката на баща ми е на 9 години, оригиналния още върти, някаква буца е към 100 Ач, ама и той вече издиша, щото редовно дава грешка на ЕСП, но пък и ние не го караме редовно.

Та това днешното производство май не цели дълговечност, а стимулиране на оборота. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът не е в производството, а в непрекъснато растящия стратов ток при автомобилите. Освен стартер, трябва да се захрани и един тон електроника и нагреватели. Точно стартовият ток убива бързо един акумулатор и разрушава електродите му. Едно време батериите изкарваха по 7-10 години, ама ладите и москвичите палеха с 30 ампера, сега и 600А са малко за големите дизели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята Фабия беше паднал онзи ден, гледам, че е от 2006 точно Power Block. Не мога да си обясня защо, може би защото съм я оставял доста време разтворена с работещо радио. Иначе не съм имал случай да не запали от раз, макар, че е бил слаб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

 

В крайна сметка проблема се реши ето така

021676997.jpg

 

То това беше ясно още в началото , че ще се наложи. По - интересното е - взех го от Практикер на промоционална цена 199 лв. като в момента Unicredit имат и те промоция за безлихвен лизинг. След 9-те месеца ще съм дал 204 лв. За 19.90 на месец.

 

За мен е сериозен разход 200 лв. на веднъж и го споделям за хората като мен :) търсещи промоциите ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.