Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Симптом:усилване светлината на фаровете при даване газ. 120L


markim

Recommended Posts

bam_bam_dido - както описваш ситуацията определено води до неизправен

генератор или реле регулатор. Дори при 42 амперов генератор при 2000 об/мин.

не трябва да се влияят консуматорите помежду си. Ако генератора поддържа

14 V над 1000 об. измерени първо на изводите на генератора и на клемите на

акумулатора и няма разлика м/у тях неизправна може да е връзката на контактния

ключ или клемното табло на бушоните. При невъзможност ген. да осигури 14 V

трябва да се определи кое не работи генератор или реле-регулатора / понякога

и двете/. Ако си със оригинален /механичен/ регулатор задължително го смени

с електронен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    12

  • maxrpm

    7

  • Green_Witch

    7

  • Nik Sevin

    6

Най-много писали в темата

От известно време имам същият проблем, но с "екстри".

Освен слабата светлина на фаровете на ниски обороти допълнително: мигачите почти не мигат ако е вкл. фарове и/или парно, самото парно здраво се влияе от това дали са вкл. фарове или не (впрочем има ли фарове има проблем с всички консуматори). Същото е с чистачките и аварийките.

Изобщо вкл. ли са фарове и още нещо, това "нещо" работи с половин честота.

Отделно фаровете мигат в такта на мигачите като проблема не изчезва при високи обороти, а разликата в силата на фаровете при ниски и по - високи обороти е меко казано значителна.

 

Връзката на минусовия кабел на акумулатора с купето е зачистен и добре стегната, същото важи за тази на реле регулатора.

дргуги процедури не са ми в познанията

 

съвети някакви?

 

Колега вземи акумулатора ако още не е паднал го зареди и виж да колата как е зареждането.Ако не е добре мисли малко да вдигнеш оборотите или да потърсиш от къде е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега домързя ме да чета няколко страници за зарядка та да се изходя.

При механично реле и клякане на бавни се прави следното:

Сваляш капака.

Приближаваш първа котва към бубината и съответно втора и трета, като регулираш хлабината и получаваш сработване на ниско напрежение и подържане на перфектно такова/13.8/ на фарове в ниските. Дано съм бил полезен за които разбира от тоци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.