Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Симптом:усилване светлината на фаровете при даване газ. 120L


markim

Recommended Posts

Мен ме дразнеше повече проблема с трептенето на стрелките на уредите при включване на някои консуматори, но го отстраних с един по-дебел кабел от минус на акумулатора до скоростната кутия. Сега и зареждането е доста по-добро от преди това.

 

Ето в този допълнителен кабел е ключът от бараката. :smt017

Масата двигател-купе става доста проблемна като поостареят тези коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    12

  • maxrpm

    7

  • Green_Witch

    7

  • Nik Sevin

    6

Най-много писали в темата

Ето в този допълнителен кабел е ключът от бараката. :smt017

Масата двигател-купе става доста проблемна като поостареят тези коли.

 

Ето тази информация ми се струва доста ценна. :idea:

Ще прегледам масата по цялото купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето в този допълнителен кабел е ключът от бараката. :smt017

Масата двигател-купе става доста проблемна като поостареят тези коли.

 

Ето тази информация ми се струва доста ценна. :idea:

Ще прегледам масата по цялото купе.

Бъди сигурен, че и цялата кола да я опашеш с кабели, зареждането на празен ход ще ти остане същото.

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе реално и аз съм забелязал, че напрежението директно на алтернатора е едно а на клемите на акумулатора е друго, но някак си си мисля че не това е "ключа от бараката".

Аз мисля така - стартера е 660W (800W ако е фаворитов) това са 55А (66,6А) ток който дърпа той през корпуса на скоростите, който са вързани за мотора с 2 шпилки 10ки 2 8мици и 2 6тици. Според мен през тая повърхност все могат да минат 3 ампера за да се зареди акумулатора и някакви милиампери за датчика за температурата. С тези допълнителни кабели яко се залъгвате. Просто алтернатора за Skoda Estelle и Rapid е боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масата от акумулатора е хваната директно на блока/до гърнето/..... Същата работа. ;)

post-4842-138453264705_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето тази информация ми се струва доста ценна. :idea:

Ще прегледам масата по цялото купе.

Ако стартера върти стабилно всички кабели са си в ред.

/началния стартов ток е над 1000 ампера/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много просто. 380 ампера са гарантирани за по дълго време .

Началния стартов ток е няколко пъти по вече. /особенно зимата/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ел. техник, но резултатите наистина са положителни с такъв допълнителен кабел. Именно заради това го споменавам. А който иска да опита.

Това е пробвано още преди години от колеги от форума, които също са забелязали подобрения.

При мен акумулатора си е в коша зад задните седалки, а плетения кабел " минус - шаси " се е разкъсал. Това е една от причините, поради които аз си монтирах допълнителен кабел.

След монтажа, зареждането се покачи от 13,55V на 13,90V на клемите на акумулатора, при около 2500 оборота на мотора. При около 1200rpm беше 13,2V ( по спомен ).

Преди промяната, при включване на фаровете замерването показваше напрежение около 13,2V, a сега е 13,55V, което може да не е достатъчно, но на фона на това, което беше преди, е подобрение за мен. Това е с 55А-ровия алтернатор от 120-ка 88-ма. С по-стария 42А алтернатор напрежението даже едва стигаше 13V. Уреда ми е евтин боклук, но щом същия показва увеличение от 0,35V-значи има ефект.

Сега, когато акумулатора се е позаредил, стартера върти доста по-добре. Парното духа малко по-силно. И при фаровете се усеща положителна промяна.

Относно акумулаторите по магазините бях чел в интернет, че е най-добре да се зареди, а и даже е препоръчително да му се направи тренировъчен цикъл ( заряд - разряд - заряд ) преди да се постави в автомобила, защото е възможно да не се зарежда на 100% от реалния си капацитет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Жорка тая маса дет си показал на снимката е пускана допълнително,оригинално не е така.

Ама аз това го знам!

И какъв мислиш е ефекта?......... - никакъв! smile049

 

п.п. Защо мнението ми застава преди това на Бисер? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе реално и аз съм забелязал, че напрежението директно на алтернатора е едно а на клемите на акумулатора е друго, но някак си си мисля че не това е "ключа от бараката".

Аз мисля така - стартера е 660W (800W ако е фаворитов) това са 55А (66,6А) ток който дърпа той през корпуса на скоростите, който са вързани за мотора с 2 шпилки 10ки 2 8мици и 2 6тици. Според мен през тая повърхност все могат да минат 3 ампера за да се зареди акумулатора и някакви милиампери за датчика за температурата. С тези допълнителни кабели яко се залъгвате. Просто алтернатора за Skoda Estelle и Rapid е боклук.

 

Е да, ама като ти е ръждива масата двигател купе имаш загуби на ток,щото връзката е лоша. В случая при 120-ката купето играе ролята на минусов проводник от акумулатора до двигатиля.Те тва е проблема,пък ти ако искаш слагай и от ферари алтернатор. :lol:

А ако отново след този допълнителен кабел, уреда за температурата се влияе от включването на консуматори се пуска още един минусов кабел до арматурното табло.

Ай стига съм ви отварал очите,щото не мое ми платите. smile004

 

Жорка тая маса дет си показал на снимката е пускана допълнително,оригинално не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Жорка тая маса дет си показал на снимката е пускана допълнително,оригинално не е така.

Ама аз това го знам!

И какъв мислиш е ефекта?........... - никакъв! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Жорка тая маса дет си показал на снимката е пускана допълнително,оригинално не е така.

Ама аз това го знам!

И какъв мислиш е ефекта?........... - никакъв! smile049

 

Ами значи нямаш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз това го знам!

И какъв мислиш е ефекта?........... - никакъв! smile049

 

Ами значи нямаш проблем.

Ама аз никъде не съм казал, че имам проблем! :D

Мисълта ми е, че и перфектна маса да имаш, зареждането на празен ход си е слабичко за тез модели по принцип.

А масата ми е там, щото акумулатора не си е на мястото. То при този вариант оставаше и да я вържа на купето. ;)

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Жорка тая маса дет си показал на снимката е пускана допълнително,оригинално не е така.

Ама аз това го знам!

И какъв мислиш е ефекта?........... - никакъв! smile049

joro-120L

Така монтирана маса не решава проблема цялостно. Нека да проследим веригите:

/изключвам положителните за по кратко/.

При стартиране - минус на акумулатора - корпус на двигателя - корпус на стартера.

Имаме отлична връзка съответно пълно отдаване на мощност акум. към стартер.

Същото важи и при зареждане на акум. от генератора.

Всички останали консуматори се захранват по друга верига. Например фарове.

Минус генератор /корпуса/ - корпус на двигателя -връзката към купето - фарове. Всички консуматори вземат минус от купето от различни точки.

Този кабел не оказва вляние на останалите консуматори т/е не замества гъвкавата

връзка двигател-купе. Borkorn е постъпил правилно като е дублирал тази връзка. :smt017

За да се проверят масите е нужен волтмер. При работещ двигател /над 1500 об./ и включени всички възможни консуматори се замерва има ли напрежение между корпуса

на генератора и купето /например заните калници -те са заварени към купето/.

Идеалния вариант е -0 V. Ако измерите примерно 1V при консумацея 30 ампера от

фарове парно и др. то загубите са 30 вата. /V.А = W/ Тези 30 W са включени

ПОСЛЕДОВАТЕЛНО във веригата т/е със толкова ще намалее мощноста на фаровете

и другите консуматори. Гъвкавата връзка и масата в кутията /зад седалката/ са важни

за и без това слабите тоци на шкодите. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joro-120L

Така монтирана маса не решава проблема цялостно....

...Ама аз никъде не съм казал, че имам проблем! :D

Инсталацията, горе - долу я знам как работи. ;)

Иначе, благодаря за отделеното време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорите излишно, цялата причина е в реле-регулатора и е нормално предвид начина му на работа. Просто на празен ход не се храни инсталацията достатъчно и докато има голям консуматор - фаровете- това се забелязва по светлината. В този момент на помощ на инсталацията е акумулатора. "Бел кахър" :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Престанете да пишете глупости и глупави тема.

В раздела са се наредили топ 3 една под друга, най - абсурдно смешните теми на Шкода клуб

 

Симптом:усилване светлината на фаровете при даване газ. 120L

теч на антифриз 120

къде мога да захвана CD във шкода 120 Л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Престанете да пишете глупости и глупави тема.

В раздела са се наредили топ 3 една под друга, най - абсурдно смешните теми на Шкода клуб

 

Симптом:усилване светлината на фаровете при даване газ. 120L

теч на антифриз 120

къде мога да захвана CD във шкода 120 Л

 

Едно време имало едно малко врабче,което докато летяло на юг замръзнало и паднало на земята.За да стане още по-лошо минала една крава и се изсрала върху него.Но торта била топла и го размразила.И тогава,затоплено и щастливо че е живо то почнало да чурулика.Но една котка го чула.Дошла, извадила го от торта и изяла малкото врабче.

Поуката от тази история е:

Не всеки който сере отгоре ти,задължително ти е враг.

И не всеки който те вади от лайната ти е приятел.

И още - когато ти е хубаво и си щастлив без значение каде си,дръж си голямата уста затворена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да спорите излишно. Като страничен наблюдател и абсолютен невежа две от трите посочени теми ми бяха доста полезни. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........

 

връзка двигател-купе. Borkorn е постъпил правилно като е дублирал тази връзка. :smt017

За да се проверят масите е нужен волтмер. При работещ двигател /над 1500 об./ и включени всички възможни консуматори се замерва има ли напрежение между корпуса

на генератора и купето /например заните калници -те са заварени към купето/.

Идеалния вариант е -0 V. Ако измерите примерно 1V при консумацея 30 ампера от

фарове парно и др. то загубите са 30 вата. /V.А = W/ Тези 30 W са включени

ПОСЛЕДОВАТЕЛНО във веригата т/е със толкова ще намалее мощноста на фаровете

и другите консуматори. Гъвкавата връзка и масата в кутията /зад седалката/ са важни

за и без това слабите тоци на шкодите. smile056

 

Ето за това което си написал ,шапка ти свалям.

smile126

 

maxrpm,загледай се в подписа на колегата shotik :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

От известно време имам същият проблем, но с "екстри".

Освен слабата светлина на фаровете на ниски обороти допълнително: мигачите почти не мигат ако е вкл. фарове и/или парно, самото парно здраво се влияе от това дали са вкл. фарове или не (впрочем има ли фарове има проблем с всички консуматори). Същото е с чистачките и аварийките.

Изобщо вкл. ли са фарове и още нещо, това "нещо" работи с половин честота.

Отделно фаровете мигат в такта на мигачите като проблема не изчезва при високи обороти, а разликата в силата на фаровете при ниски и по - високи обороти е меко казано значителна.

 

Връзката на минусовия кабел на акумулатора с купето е зачистен и добре стегната, същото важи за тази на реле регулатора.

дргуги процедури не са ми в познанията

 

съвети някакви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стигнеш до смяна на алтернатор, 55А от фаворит с малката шайба имам някакъв, ще се пооправи, но не очаквай чудеса. Под 1000 оборота на мотора и той е като мокра кокошка, нищо, че е фаворитов и е с тая шайба :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време имам същият проблем, но с "екстри".

Освен слабата светлина на фаровете на ниски обороти допълнително: мигачите почти не мигат ако е вкл. фарове и/или парно, самото парно здраво се влияе от това дали са вкл. фарове или не (впрочем има ли фарове има проблем с всички консуматори). Същото е с чистачките и аварийките.

Изобщо вкл. ли са фарове и още нещо, това "нещо" работи с половин честота.

Отделно фаровете мигат в такта на мигачите като проблема не изчезва при високи обороти, а разликата в силата на фаровете при ниски и по - високи обороти е меко казано значителна.

 

Връзката на минусовия кабел на акумулатора с купето е зачистен и добре стегната, същото важи за тази на реле регулатора.

дргуги процедури не са ми в познанията

 

съвети някакви?

Ако имаш зарядно за акумулатора, го остави да се зарежда една нощ и след това пробвай. През зимата обикновено акумулатора системно не се дозарежда и идва момент, когато се появяват такива симптоми. smile159
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.