Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

За гаранцията на боята на Колата


димон

Recommended Posts

Преди една година малко се поизложих като шофер и се наложи гаранционно ( и по каско , де...) колата да се пооправи в София. ("""благодарности на pow""" smile159 ) След като я взех , освен леко по-светлия оттенък на цвета и някои малки детайли ( "песъчинки" по лака) останах удовлетворен.

Обаче ,

след 5...6 месеца забелязах около лявата предна гума на спойлера отлепване на лак и основа ( металик) около 2-3 кв.см . Говорих с мой познат майстор-бояджия , който обвини новите акрилни технологии , с които той не искал повече да работи и останал доверен на старите лакове и бои.

Направих си 50 грама боя , намазах с четка и лакирах с полагащия се лак , колкото да изкара до лятото.

След още няколко месеца ( може би 2-3) започна същото , само че по дясната страна , в случая само лак. Все едно изгорял от слънце се бели . Около 2 кв.см .

След като се загледах добре , забелязах че спойлера не е шприцован и боядисването ( лакирането) не обхваща и вътрешната част- откъм подкалника --- сякаш на някого са му трябвали 2 грама боя или не му е стигнало 30 секунди време за да добоядиса.

Въпроса ми е : Като знам колко пари даде Застрахователя на Изпълнителя , аджеба имаме ли гаранция ( ня'ква) за боядисването на Потърпевшия ( АЗ) или то зависи от това как караш и на какви мивки водиш добичето.... smile159

Ще ми бъдат интересни мнения на колеги , ползвали бояджийските услуги на ЕТ ! Знам , че не се правят в ЕТ а някъде другаде , но какво от това !!!???!!!

Мога и сам да си я оправя , но ако ми се полага бих се възползвал . smile092

 

п.п. за "маскирането" на следното бяха необходими 3 капки основа - боя металик ( island green), 8 капки лак + 4 капки втвърдител ( без разредител) и една четка от 45 ст....ама не е оригинално и си личи ...пък как дразни!!! ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат най ефтините материали,а скъпите ги ползват на частно или ги продават на колеги.За Кит ,шприц и пълнители както и за най важното лака говоря.Нормални са тези неща като избеляване,лесно начукване от камъчета и отлюспване.На Илко от форума колата вчера беше в гаража и видяхме че баята на 2 год.му кола се бели покрай стъклата.Оказа се че е пребоядисвана като нова но без да знае човека и сега се лющи.Мойта кола пък е била разглобявана преди да я купя като чисто нова но това е друга тема.За бг мисля че се пращат коли главно с някакви технологични дефекти и брак.А в ЕТ ги натъкмяват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък сигурно е била върната Някъде за тропане и за издаване на звуци , както и за леко удареност от градушка . smile091 Бахти и колата ...за 34 клв smile175

Това сигурно важи за колите на склад , Сами . За поръчковите не би могло , освен ако са илюзионисти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кола пък е била разглобявана преди да я купя като чисто нова но това е друга тема.За бг мисля че се пращат коли главно с някакви технологични дефекти и брак.А в ЕТ ги натъкмяват

Това не ми се вярваше и никога не съм си и помислял, че има нещо верно в тези приказки, но след 4 Шкоди /чисто нови/ и куп проблеми с тях вече съм абсолютно сигурен в това. Не знам обаче защо се прави - нашите пари да не би да са нещо по различни от полсктите например? :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто ние сме всеядни.

 

Иначе току що открихте Америка. Колите за БГ и за другата част на Европа не са едни и същи :) Това важи най-вече за европейските марки и той най-вече немските марки и пройзводните им.

 

При корейските коли например няма такава тенеденция. Но като се замислиш е нормално - за корееца и немците и българите са ЕС. Докато за немеца, българите сме.... ясно ви е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат най ефтините материали,а скъпите ги ползват на частно или ги продават на колеги.За Кит ,шприц и пълнители както и за най важното лака говоря.Нормални са тези неща като избеляване,лесно начукване от камъчета и отлюспване.На Илко от форума колата вчера беше в гаража и видяхме че баята на 2 год.му кола се бели покрай стъклата.Оказа се че е пребоядисвана като нова но без да знае човека и сега се лющи.Мойта кола пък е била разглобявана преди да я купя като чисто нова но това е друга тема.За бг мисля че се пращат коли главно с някакви технологични дефекти и брак.А в ЕТ ги натъкмяват

аз като си заминах от гаража дълго мислих по този въпрос, все още не съм отишъл до ЕТ да проверч какво ще ми кажат за лака, би трябвало да го поемат гаранционно,, сега си спомням като купувахме колата, не исках да чакам сума ти време и направо питах какви налични коли имат и в чехия имало такава каквато ме устроиваше и уж ни докараха нея, но ако е истина това което казвате....просто не знам..все пак броим пари за нови автомобили а не за разни бракове....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

viewtopic.php?f=1&t=11094&p=118599#p118599

Аз също съм един от недоволните от бояджииските услуги на ЕТ. Вярно е, че им оставих колата и след 30 часа ми я бяха оправили/боядисване на задна дясна врата/, ама вратата е с един тон по- светла и това даже го призна и момче от сервиза в Надежда. Гаранцията им била 1 година, а при мен беше минал този срок. Просто когато си взех колата след ремонта ми се видя добре и неможах да установя, че е маалко по- светла.

В момента и при мен се е олющил лака на вратата на едно място с площ колкото орех, но не ми се занимава отново с щети, застрахователя, сервизи и си я карам така. Може би сега напролет като ми изтича лизинга и се направя ново каско ще оправя вратата тук в Монтана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам много смесени чувства от каросерийните ремонти през ЕТ.

На моята кола три пъти ми пребоядисваха предния десен калник и трите пъти беше с различни тонове. Шофьорската ми врата също я пребоядисаха, но поне съвпадаше с единия от тоновете на калника :).

Понеже един ден на подходяща светлина установих, че ми се е надигнал кита на въпросния калник, закарах колата в ЕТ и ми заведоха рекламация по ремонт (припомням написаното от колегата sotef, че гаранцията на ремонтите им е 1г.) и ми го пребоядисаха за тяхна си сметка.

 

С другата ни кола, обаче нещата изглеждат съвсем по друг начин. Трябваше да ми ремонтират двете леви врати и задния калник. Двата огледа, които направих, след като си получих колата - показаха, че вратите са изпънати доста добре и имат само незначителни забележки, цветът е изключително еднакъв. Не знам като са правили задния калник, до къде са го боядисвали, защото просто не намерих някаква граница, някъде. Единствения "-" за сега е - разхвърляния багажник - ама това го оправих, негаранционно. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто ние сме всеядни.

 

Иначе току що открихте Америка. Колите за БГ и за другата част на Европа не са едни и същи :) Това важи най-вече за европейските марки и той най-вече немските марки и пройзводните им.

 

Колега,я поясни по-подробно,щот аз разлика между мойте шкоди и тези в Германия и Чехия ,не намирам! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на боядисването в ЕТ,на мойта О2, само покрива и предния капак не са пребоядисвани и разлика в боята и тоновете не намирам.Може пък да не съм толкова чувствителен,колкото Димо....,знам ли? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мой наблюдения разлика между колите за БГ примерно и тези за Германия има в оборудването. Примерно октавия елеганс има още нещица за швабите отколкото тази елеганс за нас. Ама и разлика в цените има и това трябва да се отчете. Щото нашата бе 38к лева в магазина с всичко, а в Г-я беше 25к евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мой наблюдения разлика между колите за БГ примерно и тези за Германия има в оборудването. Примерно октавия елеганс има още нещица за швабите отколкото тази елеганс за нас. Ама и разлика в цените има и това трябва да се отчете. Щото нашата бе 38к лева в магазина с всичко, а в Г-я беше 25к евро.

Много точно казано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей , combata И coverdale ,

изместихте темата , бе men !!!

Ставаше дума за боята на тенекиите , а не за нивата на оборудване !!!

И то не как в Germany може би боядисват , а у нас !

Ставаше дума за тенекиджийско-бояджийски услуги

 

исках да наблегна на следното:

След като Застрахователя дава на Изпълнителя наколко хиляди лева за смяна на калници и капак ( и за боядисване) , не би ли трябвало боята и лака да издържат поне 1 година. За цвета не искам да говоря , защото аз съм бил мноого чувстителен и съм "бил" хващал дори и малки разлики ](*,) . Не би ли трябвало елементите да бъдат боядисани до края , а не да остават непокрити участъци ...

Не мога да разбера дали аз съм толкова прост или другите са много умни !!!

След като си взимах колата от ЕТ ( след ремонта) , единия от приемчиците се съгласи с мен , че имало разлика в цвета , ама казва : " то не се прави при нас " !!! След като аз не съм от София и си представям как идвам пак след 15 дни на оглед ...си казвам : " абе не е чак толкова зле " , " то у нас кое ли е наред "...и си я взимам .

Но след като почна да се бели лака ...като на див шаран люспите !...

Уфффф...пак се увлякох ...няма полза от нерви !!!

 

п.с. Аааа, сетих се за следното : преди 2 г ми смениха радиото щото му се напукаха копчетата ...-прави чест на ЕТ ..пращаха снимки в Чехия или незнам къде . Производителят на радиото обаче бил от Portugal и трябвало да бъде сменено от същия такъв... =D> Ами , смениха го , браво за което...ама не черно , а тъмно лилаво -човекът от Ет се съгласява ...- да така е ! Ама аз не съм от София и си викам ..." абе не е чак толкова лилаво " - за'кво да се разкарвам пак след 20 дни ...и си тръгвам . Да , ама след 2 мес копчетата пак се напукаха , ама аз нали съм с добро възпитание и не смея да се обадя ...България!!!

Вие сте тръгнали да ми говорите за разликите между БГ и Germany ...Малииии!Нямало било разлика ... Ми това , което можеше да се направи в Бг поне да беше направено като свят !!!

Наздраве !!! smile027

Чавдаре - ЧРД !!! На колко стана , бе ?

 

А , и още нещо :D Дали пребоядисаният и сменен калник в БГ ще издържи 12г гаранция от ръжда . Едва ли. Много ме съмнява , че тези резервни детайли, които не се напасват добре дори са минали и галванична обработка ( както твърди заводът производител) .

...............

In My Humble Opinion ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей , combata И coverdale ,

изместихте темата , бе men!

Ще ме извиняваш,но изместването на темета започна от bega4kata и теб самия!Аз просто се съгласих с мнение на колега от форума,бе men!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.