Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

информация за грешка 16804


ivka_87pl

Recommended Posts

Автомобила е Фабия 6Y, AUB мотор. След пробег около 40км. ми се появява грешка(лампата на таблото), която отчитам с VAG COM-a (16804) "първия катализатор - ефективност под прага"! Въпроса ми е от къде получава информация компа. за тази грешка и това само със смяна на изпускателните колектори ли се оправя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност, става въпрос за задръстен катализатор, това го установява ламбда сондата монтирана след катализатора. Смени катализатора и всичко ще се оправи /опа забравих да ти кажа, че един кат струва около 200 Е/.

 

Избии катализатора, сложи резонатор на негово място и всичко трябва да е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у двете ламбда сонди има 2 катализатора. Основния(2-рия) е чисто нов! Колкото до първия, откъдето се получава грешката за ниска ефективност го виждам, че е цял с изпускателния колектор. Ако го избия да не стане по-лошо? Или трябва да го сменя като предполагам, че това ще е доста скъпо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само извън града. И да смених катализатора - основния! Мисля, че грешката идва от първичния катализатор, за да уточня какво точно ми излиза на VAG COM-a ще го цитирам: "Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката идва от втората ламбда сонда която служи за контрол на работата на катализатора. Същия проблем имам с една Бора . Решенията са три:

1.Караш си и си свиркаш защото тази грешка не се отразява на работата на ДВГ.

2.Сменяш катализатора с оригинален който струва една чанта с пари.

3. Някой който разбира от VAG-COM проверява дали има опция да се изключи катализатора и кара комп-а да си мисли че колата не и трябва катализатор.

 

Ако те научат на някое по-добро решенние пиши да си реша проблема и аз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега. Много ме яд, че купих нови катализатор и ламбда сонда (1-та), защото сега ще ги продавам, че не ми вършат работа. Само дето дадох 2 чанти с пари :) Така ще си карам колата и от време на време ще си закачам VAG СOM-a да си трия грешката. Пиши после какво стана с твойта Бора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.