Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Въпрос относно компресията на 1.2 HTP


sasho_2000

Recommended Posts

Koлеги премерих си компесията и на двете коли и двете са 1.2 6 клапана на едната компресията на 2 от цилиндрите е 15 а на другия 14.5 На другата кола на 2 цилиндъра е 12 а на другия 13 Искам да попитам които знаят колко трябва да бъде нормално и от колко на доло трябва да се ремонтира и какво точно се прави само клапани или целия мотор Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Колега на какво е колата и имаш ли проблеми с мощноста и аз също съм с такава фабия :) и имах проблеми с компресията на клапаните и те са хидравлични тоест нямат регулиране :) има само ремонт глава който не е мн ефтин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компресията трябва да е между 7 и 15

но не трябва да има повече от 1-1.5 разлика!!!м/у отделните цилиндри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм разбирач , но имах проблем с компресията на моята кола , попрочетох и се поинтересувах и във едно от ръководствата за обслужване пишеше че компресията трябва да бъде мин.11 - до 14 при нова кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен,компресия под 10 на двигател със 10.4:1 степен на сгъстяване е много ниско,но такива стоиности дават производителите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

колеги имам проблем със шкода фабия 1.2 HTP от време на време забива и губи мощност но след връщането на ключа всичко се оправя и така до следващия път колата работи на метан и е на 220000 взех да се притеснявам че започна да се случва много често и отидох на диагностика до еуротек резултати от замерената компресия 10.1 10.6 15.8 казаха ми че има проблем с клапаните нормални ли са тези стойности и имал ли е някои подобен проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

късметлия си че е изкарала 220 000 моята на 190 000 отиде на ремонт главичка....

колеги имам проблем със шкода фабия 1.2 HTP от време на време забива и губи мощност но след връщането на ключа всичко се оправя и така до следващия път колата работи на метан и е на 220000 взех да се притеснявам че започна да се случва много често и отидох на диагностика до еуротек резултати от замерената компресия 10.1 10.6 15.8 казаха ми че има проблем с клапаните нормални ли са тези стойности и имал ли е някои подобен проблем
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.