Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Брояч на километрите


dungata

Recommended Posts

Здравейте колеги! Утре ще сменям гумичките на съединителя и задните накладки, и междувременно се сетих, че брояча на километрите ми е спрял да отчита. Каква може да е причината, как е вързано точно и таблото ли трябва да махна за да го оправя или и някъде другаде трябва да се погледне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш таблото с уредите, отваряш километража и обръщаш внимание на двете пластмасови зъбни колела. Едното е на червяка, другото го забравих къде стоеше ](*,) , но е на видно място. Сигурно са се спукали и превъртат. Ако са наред, тогава е блокирало зъбното колело, намиращо се м/у дневния и големия километраж. Премахва се и оставаш без дневен километраж. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демонтираш таблото с 4-те уреда като развиеш предварително 4-те кръстати болтчета в ъглите му и отвъртиш с ръка жилото на скоростомера,бъркайки отдолу.След това натискаш с пръсти по задната част на скоростомера и таблото излиза напред.Не трябва да употребяваш излишна сила,защото пластмасата лесно се пука между уредите.После демонтираш скоростомера от планките му и го отваряш внимателно,като трябва да свалиш предния ринг и стъклото.Най-често се поврежда едни пластмасови колелца - едното от тях се пука и започва да превърта около валчето си.Най-добре да смениш и двете колелца с валчетата.Само че За твоя вид скоростомер са пластмасови,което с времето еднозначно е показало,че е една от грешките в модернизирането на шкода 105/120.Това е така ако колата ти е японка,т.е. след 1984г. и имаш освен общ, и дневен брояч на изминатите клиометри.В по-старите уреди,които нямаха дневен брояч и бяха с хромирани рингове,тези колелца са железни - няма пукане,няма чупене.Имах такава шкода - 105Л/1978г. и тя беше с такива уреди.Най-добре е да вземеш метални колелца и да действаш.Има и вариант със залепяне с всевъзможни лепила,но това дава временно ефект и не се знае в кой момент отново ще спре да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясен, както винаги е изчерпателен! smile126

Само ще ти кажа, че колелцата са пластмасови, щото при блокаж на километража, да не се скъса жилото. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясен, както винаги е изчерпателен! smile126

Само ще ти кажа, че колелцата са пластмасови, щото при блокаж на километража, да не се скъса жилото. ;)

 

Това за колелцата не го знаех!Благодя за разяснението,Жоро!В такъв случй си връщам думите назад относно че тази промяна е грешка в модернизирането smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за отговорите! Утре ще пробвам, дано стане. Притеснявам се само да не взема да разваля и стрелката, че да е пълна картинката smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Притеснявам се само да не взема да разваля и стрелката, че да е пълна картинката smile045

Циферблата и стрелката не се свалят! Ясен пропусна да ти каже, че при разглобяването на километража се развива и голямата гайка отзад към жилото.

А ако става въпрос за скоростомера - няма да го повредиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.