Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колко много си приличат


lent

Recommended Posts

Скоростна кутия от Порше - http://jossy1.snimka.bg/tuning/vw1303-rs.239558.5695023 Колко много си прилича с тези на задномоторните :D То не е никак чудно - концепцията на 110R е крадена от Порше.Само дето не знам още със сухи или мокри полувалове е тая кутия,ама едва ли Порше са използвали мокри :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е никак чудно - концепцията на 110R е крадена от Порше.

Това пък откъде го измисли? :-k За пръв път чувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше са произвеждани преди Шкода, така че дали е крадено или не няма значение.

То и без това друга концепция за задноразположен мотор не може да се измисли.

Ясене, на снимката много добре се вижда, че полуваловете ;) са "сухи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщнност преди да има Порше е имало Фолкваген Костенурка , която е дело на Фердинант Порше , а синът му е бил любител на спортните коли и след войната са основали таз фабрика за спортни коли и за да сме съвсем точни мокрото окачване на Шкода има поразителна прилика с това на костенурките преди '70 -та година , а сухото незнам на какво прилича smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщнност преди да има Порше е имало Фолкваген Костенурка....

Има едно списание "100г. Шкода" и там има една снимка на автомобил Шкода, който поразително прилича на Фолксваген костенурка и е произведен с няколко години преди него! /остава и да е със заден мотор и ще си изтрия публично горния пост! :mrgreen:/

Всъщност, Фолксвагена прилича на Шкода! ;)

... Та за дизайна на костенурката, германците ще имат много поздрави! smile056

Ако някой колега може, нека да пусне линк към това списание! Ще бъде интересно да се види!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е въпросната Шкода . Шкода 932 Прототип пройзведен 1932 г. Във въпросното списание "100г. Шкода" пише че костенурката излиза на бял свят две години по късно. Незнам защо този прототип не е коментиран във форума ,като се има предвид че е почти двойник на костенурката .- и колата е със задноразположен двигател .

post-2640-138453262515_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е никак чудно - концепцията на 110R е крадена от Порше.

Това пък откъде го измисли? :-k За пръв път чувам.

 

Това бях чел в една статия за историята на Шкода и то по-точно че задното окачване и трансмисия на небезизвестната Skoda 110R са взаимствани от тези на Porshe,но не се споменаваше от кой точно модел(модели) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше са произвеждани преди Шкода...

 

Може би имаш предвид преди първата задномоторна Шкода? :) Иначе нещо не ми се вързва :-k

Иначе за тези години е трудно да се каже кой от кого е крал, но едно е сигурно - всички са крали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше са произвеждани преди Шкода...

 

Може би имаш предвид преди първата задномоторна Шкода? :)

Етествено! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията е от VW!

 

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... lit=1303RS smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е въпросната Шкода . Шкода 932 Прототип пройзведен 1932 г. Във въпросното списание "100г. Шкода" пише че костенурката излиза на бял свят две години по късно. Незнам защо този прототип не е коментиран във форума ,като се има предвид че е почти двойник на костенурката .- и колата е със задноразположен двигател .

E това е! Мерси колега! :smt017

И с цялата си наглост на снимката са написали Фолксваген.

Чехите са велика нация техническа и до войната, германците са можели само вода да им носят!

Жалко, че соцлагера им сложи прът в колелото, но пак си бяха с класа над останалите соц. държави!

А сега пръта им е сложен от Фолксваген груп!

 

....Иначе за тези години е трудно да се каже кой от кого е крал, но едно е сигурно - всички са крали.

НЕ!

Сигурното е, че германците са крали от чехите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, аз имах предвид, че всички нации са крали яко, не визирах само чехи и немци. Като разбира се това важи в най-силна степен за руснаците. Не знам как щяха да изглеждат руските автомобили ако американците са нямали автомобилопроизводство. :mrgreen: Може би щяха да са копия на Шкода и Татра :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, аз имах предвид, че всички нации са крали яко, не визирах само чехи и немци. Като разбира се това важи в най-силна степен за руснаците. Не знам как щяха да изглеждат руските автомобили ако американците са нямали автомобилопроизводство. :mrgreen: Може би щяха да са копия на Шкода и Татра :smt032

Пешо, тук говорим за конкретен случай. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурното е, че германците са крали от чехите!

 

Да! :smt017 Това безспорно си е факт!

 

Просто се отплеснах малко от темата :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е въпросната Шкода . Шкода 932 Прототип пройзведен 1932 г. Във въпросното списание "100г. Шкода" пише че костенурката излиза на бял свят две години по късно. Незнам защо този прототип не е коментиран във форума ,като се има предвид че е почти двойник на костенурката .- и колата е със задноразположен двигател .

Всъщност Костенурката е крадена от Татра. И по-точно Т77. Фердинанд Порше си го е признал. Коментирано е из форума, даже през 60-те Татра са осъдили VW за 2 или 3 милиона марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Това е въпросната Шкода . Шкода 932 Прототип пройзведен 1932 г. Във въпросното списание "100г. Шкода" пише че костенурката излиза на бял свят две години по късно. Незнам защо този прототип не е коментиран във форума ,като се има предвид че е почти двойник на костенурката .- и колата е със задноразположен двигател .

Това си е направо Хот Рот!!! Много яка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.