Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Теч на антифриз


Spartan

Recommended Posts

Зимата пак ще протекат, не се притеснявай.

 

Е, що така злорадо?! :smt018 smile175

 

Е що пък злорадо? Ако не намажеш с грес съединенията на маркучите за парното с ония кривите стоманени тръбички,както и входа и изхода на парното,както и всички водни съединения -тези на входа и изхода към и от мотора може да ги пропуснеш,гумата е мека-гарантирано си прокапва на студа и то в купето, става много яко smile049 Сега е моментът да се направи,че после става сериал......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е що пък злорадо? Ако не намажеш с грес съединенията на маркучите за парното с ония кривите стоманени тръбички,както и входа и изхода на парното,както и всички водни съединения -тези на входа и изхода към и от мотора може да ги пропуснеш,гумата е мека-гарантирано си прокапва на студа и то в купето, става много яко smile049 Сега е моментът да се направи,че после става сериал......

 

Сега вече разбирам, че говорим за съвсем различни неща. Аз говоря конкретно и единствено за всички "меки връзки" на 4-те тръби, които минават по цялата дължина на колата. Те са 6 на брой (меките връзки). 2 отзад при двигателя, две по средата на купето (под кората, която "пази тръбите") и 2 отпред при радиатора.

 

А ти говориш за парното в купето. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе когато си подменях маркучите на парното (то преправяно жигулско и под жабката имам едно кранче за топлото, откъдето тръгват тия маркучи) - стана с нови маркучи (макар и не точно такива каквито трябваше), накиснати във вряла вода да омекнат, понеже това го правих зимата, мазане с гресчица на щуцера и стягане с нови скоби. 3 години беше перфе, сега гледам, че пак прокапва по- малко, явно няма как да се направи веднъж завинаги да не тече.

Пусни парното да ти се затоплят маркучите, претегни скобите и си готов!

По принцип лентовите скоби стягат най- добре, но никой не ги ползва вече. Щото с винтовите е по- лесно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам един теч на антифриз и за да не пускам нова тема, питам тука.

Тече на пода пред предната седалка до шофьора, под жабката се пада. А кранчето за превключване от топло на студено не ми работи (не се движи въобще). Предполагам, че като поразглобя отпред ще видя откъде тече и дали е точно от кранчето, но въпроса ми е дали да си купувам ново, което е 27 лв. или мога да речем да си смажа моето? Или пък да търся втора ръка работещо?

В събота може би най-накрая ще ми остане време да я поразглобя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип с пръст проверявам кранчето острани по оста, и ако го мокри значи изпуска. А това не е хич добре.

Твоето трябва да е клеясало сериозно и затова не се движи лостчето. Може би ще се наложи да го смениш, ако са се появили дълбоки язви. Теча може да е от кранчето (язви от агресивни престарели антифризи), от напукани маркучи(престарели или некачествени), от разхлабени скоби( може от стягането да са сцепили маркучите, особено ако са стари - при мен точно така се получи ), пукнатина в радиатора ( може да е при някоя от връзките с маркучите ).

В магазина на сточна гара в Пловдив имаше ( поне до съвсем скоро ) намаление 50% на частите ( разпродават евтино, защото вече не доставят нови ), но много рядко имам възможност да пътувам до Пловдив, иначе ако може някой колега от Пловдив да ти вземе от там и да ти прати ще ти излезе най-евтино според мен за чисто ново кранче и маркучи. Но си мисля, че и на някой от колегите от София може да им се намира запазено.

Като разглобиш твоето кранче и го поизлъскаш му мазни тънко грес. Като духнеш през него при затворено кранче изобщо не трябва да се губи налягане. Помня, че имаше нещо като гарнитурка между кранчето и радиатора. Мисля, че от там също има вероятност да изпуска.

Иначе докато е по-топло времето най-добре да го пребориш, че аз първата зима, когато взех колата се захванах с парното точно в студовете и хич не беше за занимавка (така се случи), но останах много доволен от всичкия труд накрая. Почистих всичко и сега само, когато е много студено пускам перката. А кранчето от време на време дори през лятото го отварям да циркулира през радиатора, за да не се утаяват разни неща по тръбичките.

Иначе и на мен ми капва малко. По-горе споменах, че имах проблеми с единия маркуч и миналата есен го смених ( беше си Авария и голямо преживяване направо smile048 ). Дори сега капва слабо, но когато навън е по-студено ( лятото не тече ). Притягал съм скобите, ама повече ме е страх, да не се пукне някъде връзката маркуч-радиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам един теч на антифриз и за да не пускам нова тема, питам тука.

Тече на пода пред предната седалка до шофьора, под жабката се пада. А кранчето за превключване от топло на студено не ми работи (не се движи въобще). ...

1. Купуваш си комплект от 2 гумени пръстенчета. Около 1-2 лв.

В зависимост от състоянието - маркуч и нова скоба.

2. Източваш охладителната течност.

3. Трябва ти тръбен ключ седмица. С гедоре не става, защото е дебело.

4. Развиваш двете гайки и сваляш кранчето.

5. Кранчето се разглобява и зачиства. Сменяш пръстенчето, което вероятно е протъркано. Сменя се и другото уплътнително пръстенче. Смазва се с МАЛКО грес.

6. Тестваш и сглобяваш в обратен ред.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.