Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оборудване на леки автомобили пред КАТ


mil3n

Recommended Posts

Откакто се смени времето- много полезен уред ми е диодния челник - и двете ръце са свободни а пред мен е светло точно накъдето гледам. От Конрад си го взех. Малко приличам на миньор с него. :) А и с едни батерии изкарва годината, на тва консумацията му е нищожна. В София може да не върши работа щото е осветено почти навсякъде, ами при нас е като в гората. smile009

 

 

:lol::lol::lol:

 

marian-bachev.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво е съдържанието на немска аптечка:

 

RDdj0.jpg RDiii.jpg RDkNr.jpg

 

Вътре има доста неща, които не се виждат на снимките, но са опаковани добре и не ми се вадеха. Всичко е стерилно, с изключение на ножици и безопасни игли. Допълнително сложих: апарат за обдишване, лепенки, антиалергична инжекция Кортизон, туба Йодасепт, хапчета Ранитидин против киселини, дъждобран... Сега вече аптечката върши работа при всякакви нужди, не е само за пред КАТ :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво е съдържанието на немска аптечка:

 

RDdj0.jpg RDiii.jpg RDkNr.jpg

 

Вътре има доста неща, които не се виждат на снимките, но са опаковани добре и не ми се вадеха. Всичко е стерилно, с изключение на ножици и безопасни игли. Допълнително сложих: апарат за обдишване, лепенки, антиалергична инжекция Кортизон, туба Йодасепт, хапчета Ранитидин против киселини, дъждобран... Сега вече аптечката върши работа при всякакви нужди, не е само за пред КАТ :smt032

Като прочетох "дъждобран" се сетих колко пъти съм ги виждал в Германия ,а именно ,аварирал автомобил на аутобана с включени аварийни светлини, а пасажерите стоят зад мантинелата и чакат пътна помощ или полиция,няма значение сняг ли вали,порой ли,камани ли падат.Даже малко ми е било смешно цяло семейство под един чадър,вир вода мокри,но зад мантинелата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аварийното платно на магистралите е супер опасно. Само веднъж съм аварирал с един стар опел (скъсан ангренажен ремък) и 3 часа стояхме с жена ми извън мантинелата, докато се дотътри пътната помощ, защото тировете минаваха покрай нас на 1 педя буквално и беше много страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аварийното платно на магистралите е супер опасно. Само веднъж съм аварирал с един стар опел (скъсан ангренажен ремък) и 3 часа стояхме с жена ми извън мантинелата, докато се дотътри пътната помощ, защото тировете минаваха покрай нас на 1 педя буквално и беше много страшно.

А би трябвало да не е така.

Познавах една женица,която си отиде от този свят точно по този нелеп начин.

 

По въпроса за оборудването:

Може да ви е смешно,но освен задължителното

когато карах шкодите винаги съм си возел в багажника резервна бубина,комутатор,дистрибуторна капчка,палец,ремък и една щайга с инструменти.

За щастие никога не ми се е налагало да ги ползвам.

Сега във волвото нищо нямам,но издирвам една бубина-комутатор , датчик на хол и един компютър.

Ей така да ми правят компания по пътя за всеки слуай.

Ние със дъртите коли и малкото пари сме така. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам с отговорите по ред:

-дадох за пример годината и камиона който карам за да го сравня с Жука на чичо ти.

-Виетнамката която даваш за пример,може да я използваш в гората или в силно пресечена местност(където аз изобщо нямам работа с моя камион или с шкодата)

-и последния ти пример,там също нямам работа с камион(100% има знак за забрана за товарни автомобили).

А сега ти ми обясни какво ще направиш с лопатата като снега достига 1м. плътна покривка smile091

Като казах аматьори,в това число влизат и хора с многогодишен стаж зад волана ,но без мозък в главата.За да ме разбереш ще ти дам твоя пример с улицата до вас,а именно няма да влизам при такъв сняг.

Поздрави!

 

Знаеш си твоето и това е. Ами представи си, че сутрин отидеш на работа и нямаш лопатка, паднал е голям сняг и ако не почистиш даже няма да можеш да си паркираш колата. Или ще стане като един съсед, който не почисти, засили се с Голфа и и увисна на снега. После си загуби няколко часа на студа да ръчка с всевъзможни лопати под двигателя за да го накара да стъпи на гумите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аварийното платно на магистралите е супер опасно. Само веднъж съм аварирал с един стар опел (скъсан ангренажен ремък) и 3 часа стояхме с жена ми извън мантинелата, докато се дотътри пътната помощ, защото тировете минаваха покрай нас на 1 педя буквално и беше много страшно.

А би трябвало да не е така.

Познавах една женица,която си отиде от този свят точно по този нелеп начин.

 

По въпроса за оборудването:

Може да ви е смешно,но освен задължителното

когато карах шкодите винаги съм си возел в багажника резервна бубина,комутатор,дистрибуторна капчка,палец,ремък и една щайга с инструменти.

За щастие никога не ми се е налагало да ги ползвам.

Сега във волвото нищо нямам,но издирвам една бубина-комутатор , датчик на хол и един компютър.

Ей така да ми правят компания по пътя за всеки слуай.

Ние със дъртите коли и малкото пари сме така. smile092

Ей нали си близо до "мамалигите" та си прихванал нещо от тях.

Едно време като караха само Роман-и си носеха по две три глави,4-5 ремака, бутала ,клапани,и наистина правеха основни ремонти на пътя.

Но,това беше едно време.Сега струва ли си ,да пълниш багажника с такива работи?

И изобщо,много разтегнахме темата.

Аз съм до тука,че днес сме имали банкет във фирмата и ще се подготвям,а пък утре заминавам на път.

Приятна вечер на всички,и да не съм обидил някой,извинявам се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k ,какви лопати,какви торби със сол.Аматьорска работа.

Аз ще се присъединя към Цецо...

Ако закъсате подобаващо, сам в нищото, нито лопата нито торба с пясък или сол ще са от полза. Ако си помогнете с тях, това означава, че сте могли и без тях! Казвам го, понеже нарочно съм опитвал да видя разликата - ето как: миналата зима, на Боровец падна метър сняг докато бяхме на ски и се наложи една от колите /Шкода О2 на един симпатяга от форума/ да се добута от няколко човека, за да влезе в двора на хотела... Момчето каза, че буксува и т'ва е - няма оправия със всичките техники и глупости и трибуквени съкращения дето има. И понеже студ - решихме да се сгреем та се понапихме подобаващо и след като изпоналягаха всички, реших, да видя моята Шкода как ще се справи в снега. Образно казано - зарита беше до прозорците като я видях! Откопах си вратата, седнах и потеглих :) Направих няколко партини на паркинга с малко повечко насъпване, но колата си мачкаше хубавичко. Е, окопах се накрая разбира се. Пробвах с лопата, ръсих пясък /вериги не ми се слагаха, че мързела и ракията ми бяха в повечко/ и докато не изринах незнам-си-колко-лопати сняг наоколо и основно под колата - не мирясах! 1 час и ми се изпари алкохола, че си беше и -15°C. Е - тръгнах! После, понеже не ми се спеше - окопах се отново, но реших тоя път първа-задна-първа-задна...и т.н. да пробвам. За 5 минути излязох! Lassa гумички - втори сезон. Та с две думи - не ми трябвят пясък и лопата... И понеже много се радвам на снега, на сутринта, колите на всички от компанията бяха почистени, а паркинга - утъпкан доста добре от Шкодата :smt004 На сутринта, един чичко си чистеше колата и ми предложи лопатата си, за да прокопая метър преспа, която беше пред колата след като снегорина беше минал и направил един коридор колкото да има пътче, но му отказах, въпреки че ме убеждаваше 5 минути как ще застана на кантар, ако изобщо мръдна от там, където съм. Ми - излязох, а той си започна процеса на откопаване пред неговата кола.

Карал съм я и в "пудра" количката - тогава не пожела да се окопае изобщо, макар предния капак да не се виждаше от снега! Гумите тогава бяха Vredestein - новички!!!

Относно пожарогасителя - най-сигурно е да имате поне 5 килограмов с въглероден двуокис, за да се гарантира по-голям успех при евентуалната му употреба!

Относно стоенето зад мантинелата - задължително е! Ако ви е ценен живота! Идиотите са безброй на пътя! Друг е въпроса, че особенно камионите, но това като цяло се отнася за всички, трябва да се преместя в съседната лента като има спрял автомобил в аварийната лента! Или май-малкото - да намалят!

За оказването на първа помощ - наистина ако не разбирате - НЕ помагайте! Не искам да давам примери, но истината е, че може да навредите повече ако не знаете, какво да правите! /както по-горе един колега пише/

А до автора на темата - колега, момчето от Субару форума /оригиналния автор така да се кажа/ да не ги носи тея неща в багажника на Субару-то? Язък ако е така! Иначе - на мен ми беше полезна информацията за нещата които по закон трябва да имам - благодарско!

Да взема да Ви кажа една наздраве на списващите по темата, а?

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.