Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изключително ярки диоди


Recommended Posts

за да не дава грешка ,минималния ток на лампа трябва да е 110ма. и може да се добави значително по-маломощен резистор.

 

 

п.п.това е за осветлението на номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минималният и максималният ток са различни за различните вериги.

Тези 110 mA за плафона ли са?

Знаеш ли стойностите за всички вериги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минималният и максималният ток са различни за различните вериги.

Тези 110 mA за плафона ли са?

Знаеш ли стойностите за всички вериги?

 

тези 110mA важат за всички лампи 5W

за 21W тока е 380-400mA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Може би не е съвсем за тази тема,но не ми се започваше нова.

Задължителните фарове през деня и свързания с тях по-голям разход на гориво и бързо изгаряне на крушки не ми даваше мира, откакто го въведоха.

Много мислих какво да направя по въпроса, но хем да евтино, хем да не се заяждат катаджиите. И да не изисква много труд.

Решението което намерих е следното:

махам крушките на дългите светлини и на тяхно място слагам светодиодни. връзвам ги електрически към габаритите т.е. светват заедно с тях.

Карам почти изцяло градско през зимата, та липсата на дълги мога да я преживея.

От Ибей избрах следните крушки

общата стойност ми излезе към 16 лв, заедно с транспорта до Бг.

Монтажа беше лесен- тях ги сложин директно на мястото на дългите, на жицата за габаритната крушка направих разклонение и с кабелна обувка вързах новата крушка. Премерих тока и напрежението. Харчеше 1 Вт smile152

Ето как изглеждат на снимки. Едното е светлиното петно на не особено чиста стена. за другите е ясно.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/gmWNJNgajLwMGdr6w8p_hWQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/RMhdHtvTBFR_KZ9tWk96eGQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/nYLX6MghIezk6S8NfsJ8BWQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

 

Карах ги от декември до момента, почти ежедневно. С много полицаи съм се разминавал, никой не ме е спирал. Изглеждат доста добре. Понеже са в корпуса на дългите, то лъча се разпръсква навсякъде, но не са силни и не заслепяват, а само се виждат. Перфектно :D

Сега ако затръгвам на дълъг път, с нощно каране, ще сложа обратно халогенките. Става за 2 минути...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не е съвсем за тази тема,но не ми се започваше нова.

Задължителните фарове през деня и свързания с тях по-голям разход на гориво и бързо изгаряне на крушки не ми даваше мира, откакто го въведоха.

Много мислих какво да направя по въпроса, но хем да евтино, хем да не се заяждат катаджиите. И да не изисква много труд.

Решението което намерих е следното:

махам крушките на дългите светлини и на тяхно място слагам светодиодни. връзвам ги електрически към габаритите т.е. светват заедно с тях.

Карам почти изцяло градско през зимата, та липсата на дълги мога да я преживея.

От Ибей избрах следните крушки

общата стойност ми излезе към 16 лв, заедно с транспорта до Бг.

Монтажа беше лесен- тях ги сложин директно на мястото на дългите, на жицата за габаритната крушка направих разклонение и с кабелна обувка вързах новата крушка. Премерих тока и напрежението. Харчеше 1 Вт smile152

Ето как изглеждат на снимки. Едното е светлиното петно на не особено чиста стена. за другите е ясно.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/gmWNJNgajLwMGdr6w8p_hWQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/RMhdHtvTBFR_KZ9tWk96eGQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/nYLX6MghIezk6S8NfsJ8BWQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

 

Карах ги от декември до момента, почти ежедневно. С много полицаи съм се разминавал, никой не ме е спирал. Изглеждат доста добре. Понеже са в корпуса на дългите, то лъча се разпръсква навсякъде, но не са силни и не заслепяват, а само се виждат. Перфектно :D

Сега ако затръгвам на дълъг път, с нощно каране, ще сложа обратно халогенките. Става за 2 минути...

Според мене щом харчат 1вт няма смисъл да ги свързваш към габарита, та нали всеки път като тръгваш трябва да ги вкл.а после и да ги изкл. и т.н.крушките на таблото светят но не се вижда през деня а и те харчат ток.Просто си ги свържи на контакта, при такава консумациа няма да товарят аку. при палене. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile021

 

post-1803-138453291974_thumb.jpg

 

post-1803-138453292033_thumb.jpg

 

И на двата плафона съм сложил по 21 светодиода - като на предния ще има и по още 6 - за ляво и дясно.

 

5 W e консумацията на задния плафон - и 6,5 W на предния. Ужасно силно светят в колата. Светлината е плътно бяла, силна и не е насочена, светодиодите са с ъгъл - 120 градуса. Продължавам - следват освелнението в жабката, плафончетата във вратите (долу), номера и на последно място - ще сменя дългите светлини (H7) и халогените :-) Крушките са готови - скоро ще има монтаж :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене щом харчат 1вт няма смисъл да ги свързваш към габарита, та нали всеки път като тръгваш трябва да ги вкл.а после и да ги изкл. и т.н.крушките на таблото светят но не се вижда през деня а и те харчат ток.Просто си ги свържи на контакта, при такава консумациа няма да товарят аку. при палене. ;)

 

да, но сега ги свързах за 15 минути и не съм променял нищо по инсталацията. да ги свързвам към контакт ще отнеме много труд и време, а и се налага ровене по жиците, което гледам да е минимално. тока който ще се спести от крушките на таблото не си заслужава толкова труд(защото всички други са ми ЛЕД), а и не е лошо да си подържам навика за включване на фаровете през зимата, защото на служебната кола трябва да го правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile021

 

И на двата плафона съм сложил по 21 светодиода - като на предния ще има и по още 6 - за ляво и дясно.

 

5 W e консумацията на задния плафон - и 6,5 W на предния. Ужасно силно светят в колата. Светлината е плътно бяла, силна и не е насочена, светодиодите са с ъгъл - 120 градуса. Продължавам - следват освелнението в жабката, плафончетата във вратите (долу), номера и на последно място - ще сменя дългите светлини (H7) и халогените :-) Крушките са готови - скоро ще има монтаж :)

 

извинявай за въпроса, но за какво ти е толкова светлина в купето?! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светлината не е кой знае колко много. В колата просто сега всичко е равномерно и силно осветено. Консумацията е намалена - и като цяло мисля, че ефекта е добър - по малко консумация, повече осветеност (все пак знаем нормалните крушки колко светят).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
Може би не е съвсем за тази тема,но не ми се започваше нова.

Задължителните фарове през деня и свързания с тях по-голям разход на гориво и бързо изгаряне на крушки не ми даваше мира, откакто го въведоха.

Много мислих какво да направя по въпроса, но хем да евтино, хем да не се заяждат катаджиите. И да не изисква много труд.

Решението което намерих е следното:

махам крушките на дългите светлини и на тяхно място слагам светодиодни. връзвам ги електрически към габаритите т.е. светват заедно с тях.

Карам почти изцяло градско през зимата, та липсата на дълги мога да я преживея.

От Ибей избрах следните крушки

общата стойност ми излезе към 16 лв, заедно с транспорта до Бг.

Монтажа беше лесен- тях ги сложин директно на мястото на дългите, на жицата за габаритната крушка направих разклонение и с кабелна обувка вързах новата крушка. Премерих тока и напрежението. Харчеше 1 Вт smile152

Ето как изглеждат на снимки. Едното е светлиното петно на не особено чиста стена. за другите е ясно.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/gmWNJNgajLwMGdr6w8p_hWQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/RMhdHtvTBFR_KZ9tWk96eGQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/nYLX6MghIezk6S8NfsJ8BWQKBDRH66qjqVpibOD1Pio?feat=directlink

 

Карах ги от декември до момента, почти ежедневно. С много полицаи съм се разминавал, никой не ме е спирал. Изглеждат доста добре. Понеже са в корпуса на дългите, то лъча се разпръсква навсякъде, но не са силни и не заслепяват, а само се виждат. Перфектно :D

Сега ако затръгвам на дълъг път, с нощно каране, ще сложа обратно халогенките. Става за 2 минути...

 

 

колегата е писал вече ,макар и без да е сигурен че е в точния раздел...

нека и аз да попитам, има ли подобни опити за Октавия 2...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ето и от мен един сайт с ледове...http://www.dealextreme.com/c/car-led-light-bulbs-712

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.