Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

гаснене на фелиция


traktora_v

Recommended Posts

имам шкода 1,3мрi 1998г Постоянно ми гасне най-често като изключа от скорост.Абе изобщо ниските обороти,а иначе пали 10 от 10 пъти.Ходих при един майстор и уж ми чисти дроселовата клапа и май стана по-зле.Като я изфорсирам и като ги върне също изгасва но не всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам шкода 1,3мрi 1998г Постоянно ми гасне най-често като изключа от скорост.Абе изобщо ниските обороти,а иначе пали 10 от 10 пъти.Ходих при един майстор и уж ми чисти дроселовата клапа и май стана по-зле.Като я изфорсирам и като ги върне също изгасва но не всеки път.

Свещите как са ? Може също да имаш и задръстени дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са много причините,защо не пробваш с комп. диагностика например ;)

Е как защо????

За да може да си бием лафа тука. smile092

1000 потребителя-1000 различни мнения. smile049

По темата:

Аз залагам на стъпковия мотор,ама вземи послушай Севи и я качнете на компа.Той най-добре ще каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва колегата може да е от стъпковия мотор :oops: затова не си прави комп. диаг.на двигателя smile027

Млъкни!

Нека отиде на диагностика.

Останалото са само догадки,включително и моето предположение за стъпковия мотор.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобни проблеми само че на волвото при работа на бензин.И при мен на диагностика нищо не показа.

Сменях стъпков мотор,чистих дюзи и кво ли не.Накрая регулирах клапаните по друг повод,че бяха доста хлабави и оооо...чудо.Вече работи перфектно и на бензин.

Не казвам че при теб са клапани,просто споделям моя случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как защо????

За да може да си бием лафа тука. smile092

1000 потребителя-1000 различни мнения. smile049

По темата:

Аз залагам на стъпковия мотор,ама вземи послушай Севи и я качнете на компа.Той най-добре ще каже.

ако е твоето предположение не би ли следвало всички с проблемни стъпкови мотори да имат и този проблем? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

хора ако ви кажа че върнах старите свещи njk-еднополюсни и проблема с гасненето вече го няма а досега карах с njk-триполюсни препоръчани ми от майстор [-X и на майстори да нямаш много вяра ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Аз имам същият проблем, но с фелиция 1.6 MPI. От две години ми лази по нервите и не мога да се преборя! Просто карам колата по рядко.Смених какво ли не и не става. Дори не се появява за кратко и въпросната "ремисия" за да я продам.За диагностока съм дал около 750 лв.За опити по отсраняването на проблема оше толкова. За части да не говорим/свеши,кабели,дистибуторна капачка,палец,дросел-клапа и т.н...! И нищо! Просто който ме пита дали да си купи Шкода ще му дам пари за да не го прави. А сетих се и за един от модераторите в този форум мисля че беше"бегачката" и той завалията ми предложи няколко неангажиращи неща да направя които вече бяха сторени и пак нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
хора ако ви кажа че върнах старите свещи njk-еднополюсни и проблема с гасненето вече го няма а досега карах с njk-триполюсни препоръчани ми от майстор [-X и на майстори да нямаш много вяра ](*,)

 

Дай ми ги тия свещи, може на моята пък да станат - тя е с карбуратор и на газ :)

 

Аз имам същият проблем, но с фелиция 1.6 MPI. От две години ми лази по нервите и не мога да се преборя! Просто карам колата по рядко.Смених какво ли не и не става. Дори не се появява за кратко и въпросната "ремисия" за да я продам.За диагностока съм дал около 750 лв.За опити по отсраняването на проблема оше толкова. За части да не говорим/свеши,кабели,дистибуторна капачка,палец,дросел-клапа и т.н...! И нищо! Просто който ме пита дали да си купи Шкода ще му дам пари за да не го прави. А сетих се и за един от модераторите в този форум мисля че беше"бегачката" и той завалията ми предложи няколко неангажиращи неща да направя които вече бяха сторени и пак нищо!

На този модел моторът е немски VW, така че не е виновна марката Шкода smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същият проблем, но с фелиция 1.6 MPI. От две години ми лази по нервите и не мога да се преборя! Просто карам колата по рядко.Смених какво ли не и не става. Дори не се появява за кратко и въпросната "ремисия" за да я продам.За диагностока съм дал около 750 лв.За опити по отсраняването на проблема оше толкова. За части да не говорим/свеши,кабели,дистибуторна капачка,палец,дросел-клапа и т.н...! И нищо! Просто който ме пита дали да си купи Шкода ще му дам пари за да не го прави. А сетих се и за един от модераторите в този форум мисля че беше"бегачката" и той завалията ми предложи няколко неангажиращи неща да направя които вече бяха сторени и пак нищо!

Я, пича как нахрани :lol: Няма невъзможни неща, пич! Говориш за период на "ремисия", само дето смятам, че ще загубиш една страхотна кола, а следващата ако водиш при същия майстор, ще и се случи същото.

"Не може да стане" и "няма кой да я направи" слушам от един приятел вече около 2 години за една 120 ка. Такова нещо като мотор който не пали и шкода преди октавия 1 която не върви няма. там електрониката ти е само в едната малоумна инжекция която може да се смени с карб, и едно запалване с датчик на хол, който се сменя или маха. Иска да си поиграе човек, но стига да има желание ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Виж всички снадки / букси / към датчици към компютъра откачи масата на акумулатора , разкачи ги и им пръсни контакт спрей ,а после го издъхай с чист възух и пак ги постави и пробай .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.