Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

разход на фелиция 1.3 карбуратор


pasko

Recommended Posts

Да, забравих за зареждането. В София си зареждам на ЕКО на бул България, след това при Севлиево пак на ЕКО и след това 2 пъти в Балчик за по 10 лв. защото там обикалях в района и до Калиакра. В Балчик газта е 1.43 - 1.44лв. След това в отвратителният град на Ромпетрол защото не видях Лукойл-а който беше след още 30 метра. smile092 После пак в Севлиево и в София. Газта не е свършвала никъде, просто си допълвам защото бутилката ми е в резервната гума и не е много голяма, събира 28л.

Значи ако си с по- голяма бутилка и не допълваш от различки газстанций колата ти сигурно ще изгори 7 литра на 100. Просто с това допълване от различни газстанций губиш. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 120
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • felicialx

    19

  • C2H5OH

    12

  • The Best Forman

    9

  • katilarium

    8

Най-много писали в темата

здравеите колеги,от 2 дни имам шкода фелиция 1.3,обаЧе не съм сигУрен дали е карб или моноинжекция,мисля , Че е карб щото като махнах вЪздушния филтър,и всичко е почти като на лада,а вапросат ми е как да и намаля разхода,маслото е сменено също и филтъра въздушния,какво друго мога да направя аз без да давам пари по маистори,а и имам някои проблеми,бендикса на стартера онтакзва да изхвърля когато е загряла колата,и оборотомера работи когато иска,обичам да работя сам по колите си и ще се радвам на савети как мога да се оправя,благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте момчете,купих си фелиция преди 2 седмици 1.3 карбуратор,но май имам проблем някакъв!когато я запаля още студена ми вдига оборотите до 2000-2200.когато потегля и стигна на близко кръстовище,спада 1500 някъде,на следващото пак до 2000 оборота и така докато вдигне 70-80 градуса. бихте ли ми казали какво и къде да търся проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчете,купих си фелиция преди 2 седмици 1.3 карбуратор,но май имам проблем някакъв!когато я запаля още студена ми вдига оборотите до 2000-2200.когато потегля и стигна на близко кръстовище,спада 1500 някъде,на следващото пак до 2000 оборота и така докато вдигне 70-80 градуса. бихте ли ми казали какво и къде да търся проблема

Това би трябвало да е автоматичен смукач изчаквай е малко на място да поработи преди да тръгнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен , че не смуче въздух докато е студена (някоя неделя сутрин) сваляш кутията на филтъра и като погледнеш между горния капак на карбуратора и вакуума на втора камера ще видиш един винт - той регулира оборотите на смукач , него го развиваш 1/4 или 1/2 оборот , палиш и гледаш с колко са паднали оборотите на смукач (трябва да са около 1500) , след което разхлабваш трите болта на кутията на смукача и го връщаш около 3 - 5 мм. от сегашното положение (хубаво бележиш предварително) - това ще намали времето на действие на смукача т.е. ще връща по-бързо и трябва да следиш след туй на топло дали ще пали лесно , защото ако е върнат много на топло може да спре да пали заради това , че не се задейства клапата.

Ако оборотите на смукач не спаднат достатъчно или изчакваш да изстине и връщаш ръчно рейката на смукача или караш да загрее за да се върне сам , оставяш да изстине и връщаш още 1/4 или 1/2 зависи колко са спаднали след първия път.

Това , че загрява трудно може да е заради свършил термостат , но това можеш да разбереш на магистрала ако спада драстично температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам предвит че трудно загрява,а че когато загрее тогава спада към нормалните обороти,800-900.извинявай ако съм те подвел с някой неправилни изрази

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В карбуратора от страната на автоматичния смукач влизат две маркучета - от там става подгряването на биметалната пластина или нещо подобно - провери да не би да има въздух. Това според мен е най високата точка на антифриза и е възможно да образува въздушна тапа. При условие че все пак ти загрява колата не би трябвало причината да е термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Смукача има електрическо подгряване до към 50 - 60 гр. отделно върне ли първата степен оборотите трябва да паднат на 1000 , което става някъде между 2 - 5 мин. след стартиране и след туй като загрее на работна температура чак тогаз да отидат на 800 - 900 ... в конкретния случай аз бих проверил и електрическия подгрев дали работи , макар че едно леко връщане на пружината ще оправи нещата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано момчета,неможах да я видя този винт и пружина.гледах,гледах и нищо не видях.свалих капака на въз.филтър,плочката на газта.и нея свалих и видях 2 отвора,горния е някаква клапа и долния отвор и нищо не видях.трябва ли още да се разглобява.днес ходих на 4 майстори в пазарджик и никой нищо не разбира от карбуратори.аз неразбирам,ама майсторите са гола вода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една картинка, под номер 1 е въпросния винт. А оборотите трябва да са даже над 2 000 :-k .

post-5254-138453459883_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес карах извън града, засекох разход към 6,60- смесен. Не ползвам газ! Също имах проблем с оборотите- благодарение на некадърни ''разбирач-майстори'', но това е за друга тема. Иначе, няма да крия- само в града, отива над 10 и повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А оборотите трябва да са даже над 2 000.

Моита бабичка никога не е вдигала над 1500 , пък и не виждам смисъл да си тормозя мотора на студено и да вие залудо ... даже летните месеци пали на 1000 и след известно време вдига 1500 за малко и почти веднага спадат на 1000 и толкоз (няма да казвам , че вдигне ли се температурата в плюс спирам да паля на бензин)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да не ми вдига над 1500 об. особено лятото , защото хем гълта бензин хем тормози мотора . Тези дни съм въртял (в книгата на К.Косев системата за принудително отваряне на дросeлната клапа ) това където влизат две маркучета . Навил съм обратно на часовниковата стрелка и за момента мисля, че оборотите спаднаха на 1500 об. Само в началото като я запаля държи за кратко 2000об . Та това въртене означава ли че обратно на часовниковата регулираш оборотите надолу .? Определено бих искал да държи 1500об. и да падне след това на 1000об. Бих си поиграл за да се получи ....само да не разбазикам нещо от което да имам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано момчета,неможах да я видя този винт и пружина.гледах,гледах и нищо не видях.свалих капака на въз.филтър,плочката на газта.и нея свалих и видях 2 отвора,горния е някаква клапа и долния отвор и нищо не видях.трябва ли още да се разглобява.днес ходих на 4 майстори в пазарджик и никой нищо не разбира от карбуратори.аз неразбирам,ама майсторите са гола вода

В Пазарджик и региона доколкото знам има само един майстор дет наистина разбира от карбуратори, много хора са ми го хвалели нямам лични наблюдения поради факта че моята е инжекцион. Казват му бай Иван възрастен и се намира в село Мало Конаре знам че идва и в някакъв сервиз в Пазарджик но не знам кой точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми казаха за за бай Иван,но сервиза вече му бил в с.Синитево,пак е близко до Пазарджик,но проблема ми вече е решен с карбуратора,икаше настройка,единия жигльор беше запушен,целият карбуратор беше с чернилки по него,почистиго със спрей,отпуши всичко настрой колата да работи на бензин и на газ и сега вече си държи 800 оборота.екстра е!благодаря на всичко за отзивчивоста!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 2 години по-късно...

Завчера си направих един експеримент, заредих дюкме (до горе) резервоара. Маршрут- Пловдив, Рожен, Лъки- 120 км, дозаредих на Лъки- 8,10 литра, което прави 6,75/100 по формулата: литри x 100 делено на километри. Смятам, че никак не е зле за 21 годишна кола, като се има впредвид 6 км градско задръстване в Пловдив+ три пъти продължително каране зад камиони в колона на втора и трета по път 86, както и планинско изкачване. Това е разход на бензин, колата няма газова уредба! Малко off topic- в същия ден по този път раздаваха курбан за здраве и за спиране на катастрофите, но лично аз се нагледах на доста рискови изпреварвания и разминавания на по- малко от 2 метра, така че си мисля, че и хиляда курбана да се направят пак няма да има смисъл! Причината трябва да се търси другаде!  

Редактирано от plovdiv123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.