Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

разход на фелиция 1.3 карбуратор


pasko

Recommended Posts

По препоръка на Гената отидох на газ диагностика на бул. Горнобански, на 50 м след Италианеца. Няколко пъти съм ги посещавал и сега пак съм се навил да ходя, че разход от 12.5 на градско ме притеснява. Пичовете са изключително точни, а Фелата никога не е качвала над 9/100 на градско лятото. Т.е. много сме писали на таз тема и няма да се повтарям с разхода, но мисля, че ще ти свършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 120
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • felicialx

    19

  • C2H5OH

    12

  • The Best Forman

    9

  • katilarium

    8

Най-много писали в темата

Благодаря, знам ги къде са. Като съм на кеф ще мина пък ще видим какво ще сътворят. На мен лятото ми харчи 10.5-11 при палене само на газ с месеци което не е фрапантен разход, но 9 е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

???? Че лятото кой карбуратор пали на бензин. Аз сега паля на газ, та камо ли лятото, хем съм пълен инджекшън (пфуу кви сложни думи знам). Но повярвай ми, 10,5 на градско е много. Ако изключим диагностиката, остава десния ти крак да е 2 кила по-тежък и да си пръв на всички светофари. Нещо, което не го вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм от бавните, но чак пък на всички светофари :roll: понякога карам много нервно, а друг път много спокойно, но интересното е, че не съм забелязал разлика в разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но повярвай ми, 10,5 на градско е много.

Стига, че някой ще ти повярва и ще остане разочарован. За сметка на малко по-голям разход, поддръжката пък е евтина и нещата се вързват. По-скоро ти е била изключение колата и някой момък с мерак за първа кола ще се подведе по тези занижени стойности, които проповядваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата felicialx като си мине на диагностика и покара малко след това ще си каже мнението. Аз в момента знам, че съм на около 11,5 - 12/100 градско. Пълен инжекцион с обикновена газова и емулатор на дюзи. Вярно е, че се подава газ по-полекичка, че иначе БАУ. Но пък за тон и 200 кг кола разхода ме устройва.

Освен това разни магии на Фелата не съм и правил. Добра диагностика, нови свещи и кабели по каталог, нов палец, комутатор от Фаворит, добре смазано делко без луфтове и ово jе све. Признавам! Винаги доста трудно изпреварвах. На междене преди 2 год. от старта до финала успях да вдигна 85 км/ч, а Витиня я катерех на 4та. Но за сметка на това разхода ми винаги е бил такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C2H5OH,не се познаваме и едва ли имам право,но позволи ми да те бъзна малко ;) ,а заигравката е - Ама ти и изпреварваш ли,ставаха ли факт тия изпреварвания smile048

Ако бях механик в сервиз щях да искам всичките ми клиенти да са като теб - с хубави и нови части(така ремонта е удоволствие) и доволни на стойности,които са ежедневие.

 

...Признавам! Винаги доста трудно изпреварвах. На междене преди 2 год. от старта до финала успях да вдигна 85 км/ч, а Витиня я катерех на 4та. Но за сметка на това разхода ми винаги е бил такъв.

 

Сега сериозно - притежавам Фела 1.3 карб 2000г;преди нея 10г карах vw golf 2 пак с мотор 1.3 и разхода на бенз беше между 6 и 7л/100.Двигателят на Фелата не е с нищо по-различен освен че шкодата е с верига,а голфето с ангренаж.Не е нормално да се получава толкова драстична разлика в харча на двата двигателя(1 литър е поносимо) ....та за това ме е яд на Фелата ....е беше ме яд.Вече мога да заявя разход от 8л/100 бензин и това за януари тази година(доста студен месец),само градско каране (5км сутрин и 5км вечер,общо 10км за ден,т.е кара се почти студена :!: ).А се кара не чак душманската,но не е и жалена(както съм казвал -да не е ставала автомобил),не е спъната и само да ти се кара ....лети,лети smile004 smile049

 

Тук е мястото да съм ти подкрепа и да кажа,че съветите за качествени и читави части и консумативи не трябва да се пренебрегват,а да са на първо място.Поддръжката е неизменна част от това да си участник в трафика на пътя и поне веднъж в седмицата е добре да се вдига капака и да се проверяват необходимите флуиди и да се полага труд за чистота.

 

Е,в способностите ми е и съм си позволил да бутна тук и там по моята Фела и да префасонирам някои дребни неща(а някои направо са ненужни и са отстранени) и така профилактиката е доста по-лесна и не отнема време и чудене.Това е във връзка с това да се интересувате и да се учите и ще си спестите доста нерви с пишман майстори.

 

За мен Фелиция е чудесна кола,просто не ми достига времето и винаги тя остава ощетена откъм Фнимание

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата felicialx като си мине на диагностика и покара малко след това ще си каже мнението. Аз в момента знам, че съм на около 11,5 - 12/100 градско. Пълен инжекцион с обикновена газова и емулатор на дюзи. Вярно е, че се подава газ по-полекичка, че иначе БАУ. Но пък за тон и 200 кг кола разхода ме устройва.

Освен това разни магии на Фелата не съм и правил. Добра диагностика, нови свещи и кабели по каталог, нов палец, комутатор от Фаворит, добре смазано делко без луфтове и ово jе све. Признавам! Винаги доста трудно изпреварвах. На междене преди 2 год. от старта до финала успях да вдигна 85 км/ч, а Витиня я катерех на 4та. Но за сметка на това разхода ми винаги е бил такъв.

 

Значи си има разлика защото аз с тази моята центровка Витиня я качвам посока София с 95 с двама души на пета преди последния тунел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си има разлика защото аз с тази моята центровка Витиня я качвам посока София с 95 с двама души на пета преди последния тунел.

Това никога не съм го постигал. До 80 км/ч, на 4та, Витиня посока София, сина ми и аз вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си има разлика защото аз с тази моята центровка Витиня я качвам посока София с 95 с двама души на пета преди последния тунел.
Това никога не съм го постигал. До 80 км/ч, на 4та, Витиня посока София, сина ми и аз вътре.

 

022574878.jpg?r=0

 

Последния път когато ме задмина една Лада със 100+ на Витиня , преди последния тунел си търсеше капачката на радиатора ... правил съм и 100 и повече с пет човека , ама па чак да ги държа 15 км. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена , твойта фела да не е GTI smile001
Че ти сега ли разбра, че Гената е другия TDI Killer, ама под прикритие. smile004

 

Сори за спама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена , твойта фела да не е GTI smile001

ГТ е (големи товари носи) , не е ГТИ , за разлика от твоито ГТ(градски транспорт) smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния път когато ме задмина една Лада със 100+ на Витиня , преди последния тунел си търсеше капачката на радиатора ... правил съм и 100 и повече с пет човека , ама па чак да ги държа 15 км. smile048

 

Карал съм 2104 доста километри - 100 хил. без малко а реално стана на 200хил. кагато се разделих с нея. До Ботевград пътувах с нея поне 60 пъти годишно защото учех там. Тя не можеше да вдигне към последния тунел 100 на газ по никакъв начин, но гарантирам, че тази кола НИКОГА не е прегрявала независимо кога, къде с колко багаж и при каква външна температура, въпреки, че беше с перка на ремъка стрелката си знаеше мястото и зиме и лете. Антифриз също доливах на 2 години и просто нямам забележки към охлаждането на модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... беше с перка на ремъка ...

 

Абе и аз съм карал 3-4г Жигула,ама все си мисля,че руските тогавашни коли си бяха с верига и перката е на някой от валовете.

 

А какъв е проблема,автомобил да се движи голямо разстояние с много багаж с висока скорост,така и не разбрах ..... че да ги бутаме ли тез коли бря ....а това че прегряват е от непоглеждане под капака,в двигателния отсег.Та жигулката си се представи добре като служба(26г-баща ми я е купувал нова навремето) и дори над 20-та година си вдигаше 150км/ч и си ги държеше 30-40 км и не е имало грижа.Ако не беше предубеждението и срама от хората сигурно още щях да си я карам ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... беше с перка на ремъка ...

 

Абе и аз съм карал 3-4г Жигула,ама все си мисля,че руските тогавашни коли си бяха с верига и перката е на някой от валовете.

 

А какъв е проблема,автомобил да се движи голямо разстояние с много багаж с висока скорост,така и не разбрах ..... че да ги бутаме ли тез коли бря ....а това че прегряват е от непоглеждане под капака,в двигателния отсег.Та жигулката си се представи добре като служба(26г-баща ми я е купувал нова навремето) и дори над 20-та година си вдигаше 150км/ч и си ги държеше 30-40 км и не е имало грижа.Ако не беше предубеждението и срама от хората сигурно още щях да си я карам ](*,)

 

Да не отклоняваме темата но Жигула и Лада / без Самара/ са отлични коли за времето и цената си. Например под картера имат такава желязна скара, че счупвнето на му е немислимо, парното духа както трябва и където трябва - ниско долу при краката в резултат на това при пристигане в Ботевград зимата подметките ми винаги миришеха на каучук, кара се по тънка блузка или фанелка и т.н.

 

Иначе за перката си има ремък задвижващ едновременно и алтернатора. Самата перка е закрепена на шайбата на водната помпа. Веригата е вътре в двигателя и задвижва изпускателният механизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) Беше само подтикване да се поправиш,че виж някой се подвел ...нищо че форума не е за руски автомобили.

 

Мислех си,че не съм срещал някаква насочваща инструкция за бърза профилактика при рязко скочил разход на бензин.Идеше ми да надраскам нещо,но я кое време станало.

Някой друг път като ми дойде музата ще е ....освен ако не ме изпревари някой с поевче желание smile027 .Ще е полезна на младите шофьори да се качат едно ниво нагоре и да не са само "тираджии"

 

Успех и много км s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Последното пътуване вчера Добрич - София за пет и половина часа, разход 8/100 газ.

Добре е. Аз сам в колата с малко багаж съм стигал до 6. Ама повече от 90 не се е вдигала стрелката. Инъче натоварена и по магистралата както обичам да си карам 140 и с 15 цола джанти ми е вдигала до 9 извън града. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че е добре, бяхме двама с малко багаж. На отиване през Варна и Балчик пак харчеше толкова ако не и по-малко но карах по-бавно защото през целият път валеше. Сам съм я центровал и не съм стъпвал при газаджия от 2007г.

Гумите са 175/65/13.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното пътуване вчера Добрич - София за пет и половина часа, разход 8/100 газ.

 

А такаааааа,чудесно постижение на време и още по-чудесен разход ..... а сега очаквай фотосите от КАТ smile001 .....пу-пу пепел ми на езика smile049

Къде бяха зарежданията?

 

А какво те накара да се изстреляш от този град с такова нетърпение smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изстрелях се до Балчик заради ЕОН смяната на електромерите и проблем със СОТ-а. Там спах 2 вечери, ходих и до Албена където е призрачно, няма жива душа. До Добрич ходих защото там е управлението на ЕОН иначе града е отвратителен. Камерите ги знам къде са, но на една се разсеях и минах с към 80 вместо с 60 пък ще видим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изстрелях се до Балчик заради ЕОН смяната на електромерите и проблем със СОТ-а. Там спах 2 вечери, ходих и до Албена където е призрачно, няма жива душа. До Добрич ходих защото там е управлението на ЕОН иначе града е отвратителен. Камерите ги знам къде са, но на една се разсеях и минах с към 80 вместо с 60 пък ще видим...

Споко бе , ако си минал найстина с 80 а не с повече няма да имаш проблем. Ако беше с 90 тогава да очакваш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От такива камери няма за какво да се притеснява,защото няма такива.Но .....но последно време патрулките използват мобилните камери доста усърдно,та чак и в цивилни коли ги монтират.(за във отвратителния град иде реч)

Ама не каза къде си зареждал ....едва ли си се прибрал само с една бутилка газ smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, забравих за зареждането. В София си зареждам на ЕКО на бул България, след това при Севлиево пак на ЕКО и след това 2 пъти в Балчик за по 10 лв. защото там обикалях в района и до Калиакра. В Балчик газта е 1.43 - 1.44лв. След това в отвратителният град на Ромпетрол защото не видях Лукойл-а който беше след още 30 метра. smile092 После пак в Севлиево и в София. Газта не е свършвала никъде, просто си допълвам защото бутилката ми е в резервната гума и не е много голяма, събира 28л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.