Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Ел. проблем - фела


hdd

Recommended Posts

Гледам,че има мн. теми по ел. проблемите,ама този е много странен!Колата е фела '96 моно инжекция.Проблема започна с прекъсване на фарове(къси,дълги),чистачки,подгр.на зад. стъкло и .. установих,че едно от релетата(18) прецъква.Слагам ново .. същата работа,слагам трето .. пак :-k и най интересното е,че на ниски обороти на място не го прави, като форсираш и то на скорост в движение тогава!!!! Помагайте smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам,че има мн. теми по ел. проблемите,ама този е много странен!Колата е фела '96 моно инжекция.Проблема започна с прекъсване на фарове(къси,дълги),чистачки,подгр.на зад. стъкло и .. установих,че едно от релетата(18) прецъква.Слагам ново .. същата работа,слагам трето .. пак :-k и най интересното е,че на ниски обороти на място не го прави, като форсираш и то на скорост в движение тогава!!!! Помагайте smile012

Аз имам същия проблем оказа се,че замасяването на платката с релетата е лошо предстои ми да отсраня повредата.Всъщност колегата Шотик е посочил в моята тема,какво трябва да се направи.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж на стартера има едно кабелче, провери го да не му се разхлабила кабелната обувка, защото при мен беше от това а и някъде тук в друга тема прочетох че друг колега е имал същия проблем и при него също е било от това кабелче!!! smile159 smile159 smile159 Ето я темата: viewtopic.php?f=6&t=21015

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Незнам бисерчо от оряхово що се хили толкова :smt034 ,ама проблема се оказа наистина от кабелчето на шалтера :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам бисерчо от оряхово що се хили толкова :smt034 ,ама проблема се оказа наистина от кабелчето на шалтера :-k

радвам се за вас. :smt017

Според мен това кабелче дето е на шалтера подава ток на бубината в момента на палене.

Не мога да зацепя кво общо има в случая с фаровете.Ей за това се подсмихвам под мустак .(само дето нямам мустак)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, ми ай ся да видим какво общо има и да си отржеш мустака(дето го нямаш) .. smile091 smile091

На Фелка има една схема която докато въртиш на стартер и ти гаси яките консуматори - фарове , явно и нагревателя на задния джам, за да не товари акумулатора. Това сигурно е въпросното реле 18. Това е полезна работа според мене, но си зависи от производителя. Някои марки го нямат въведено дори в луксозните си модели. ;)

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, ми ай ся да видим какво общо има и да си отржеш мустака(дето го нямаш) .. smile091 smile091

На Фелка има една схема която докато въртиш на стартер и ти гаси яките консуматори - фарове , явно и нагревателя на задния джам, за да не товари акумулатора. Това сигурно е въпросното реле 18. Това е полезна работа според мене, но си зависи от производителя. Някои марки го нямат въведено дори в луксозните си модели. ;)

smile159

Лъчко,не я знам таз схема,ама ти нещо ме амбицира и сега ще се поровя малко из менюалите на тез фелиций.

Дори и така да е както казваш на момента си представям как се подава ( най-вероятно )+ по време на въртене на релето, и по този начин сработва и временно изключва консуматорите.

През останалото време ,кво кат му е хлабава клемата.

Ще върти и ще му светят фаровете примерно.

Аре пък ако съм в грешка ще ви се извиня. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, то да не може да се избъзика човек, веднага се "хващате" .

smile091

На мен друго ми стана интересно по отношение на тази схема.

При тебе на шведската машина сигурно го има предвидено това, странното е, че при мене го има на нисана, а и на двете мазди го няма(т.е. - не зависи от класа на автомобила, а от производителя). Което незнам как да го тълкувам вече. :-k

Ролята на такава "екстра" си мисля, че би трябвало да е - като въртиш на стартер, да имаш и хубава(с висок волтаж) искра. Ако бобината ти прави примерно 13V/13kV, ако ти клекне на 12V заради фарчетата - губиш 1kV в искрата. Нооо .. - производителите имат право и на друго схемно решение за минимизиране на тоя ефект..

Нема седна сега да ги гледам схемите... - пали ли? - пали ... Ае газ и тва е... ;)))

А дали на колегата може да му прави мизерии оттам.. - ми незнам , ама варианти всякакви - може да е окъсявало оттам това кабелче и т.н. Важното е, че проблемът се е решил... За мен също е странно, но ако намерим обяснение, ще пишем.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.