Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Полуоски


epihin

Recommended Posts

Здравейте да ви питам случи ми се два пъти да чупя полуоска не на конуса а вътре зад лагера първия път до лагера втория на четири пръста след него всичко е сменено лагери полуоски всичко можели от крива джанта която мята да я къса и над вата пъти минах двеста километра и изпука и се скъса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен да се получава някакво скрито остатъчно напрежение в полувала,което да го къса все на едно място.Имай в предвид,че най-често полувала се къса при ударно натоварване - или дупка,или рязко натоварване поради въртене на гуми примерно,тръгване от светофар(между другото тука в Стара Загора един тъкмо тръгва на зелено първи на светофар и полувала се къса и колата спира по инерция без да падне колелото - късмет!).Обаче в повечето случаи скъсването е в обласста на резбата,което е продиктувано от охлабена конусна сглобка.А при теб се къса там където не е обичайно.Бих предположил фабричен дефект - шупла при изработката,но ти казваш че 2бр все там се късат(чупят).Не вярвам да е от крива джанта - то ако е действително толкоз крива че да къса полувалове,то задницата направо ще подскача или тресее зверски и ти би го усетил на момента :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, я дай малко повече подробности - какъв е двигателят, който къса полуоските, скоростната кутия...

и още нещо - и двата пъти мина 200km или 200km/h - не, че смятам, че си направил второто де, ама знае ли човек какво си закачил на тия полуоски...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, я дай малко повече подробности - какъв е двигателят, който къса полуоските, скоростната кутия...

и още нещо - и двата пъти мина 200km или 200km/h - не, че смятам, че си направил второто де, ама знае ли човек какво си закачил на тия полуоски...

 

Да,забравих да попитам какъв е задвижващия агрегат - да не се окаже някакъв мега хипер мощен самолетен двигател smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и 500 коня да е няма да я счупи при 200 km/h тогава няма как да има такова натоварване като при тръгване.

Грешно съм се изразил не със двеста километъра а съм минала двеста километъра и се къса от смяната на полуоската извинете и то два пати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и 500 коня да е няма да я счупи при 200 km/h тогава няма как да има такова натоварване като при тръгване.

Грешно съм се изразил не със двеста километъра а съм минала двеста километъра и се къса от смяната на полуоската извинете и то два пати

Историята е по далечна преди време ми се скъса полоската и излетях със сто и десет километъра в част със това чудо http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 0585351974

И се получи това http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 0585351974

Бях направил около 4000км. Каране от както е направих но като катастрофирах смених всичко полуоски лагери семеринги тръби бърбъни само втора рака но съм на път да сменен и тях .

След смяна изминах 200км. И хоп строши се полуоската и пак след смяна втори път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете, че с нова полуос се сменя задължително и барабана с нов?

но се къса зата лагера не в коноса кадето обикновено се къса ито двапати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях направил около 4000км. Каране от както е направих но като катастрофирах смених всичко полуоски лагери семеринги тръби бърбъни само втора рака но съм на път да сменен и тях .

Какви са тез бърбъни?! От коя год. са? Отлежали ли са?............ша умра от смях! smile091

Ей майна, развесели ме от събахлен още! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да е крив кожуха на полуоската? Поне така като гледам всичко друго си сменил!

Покажи ни снимка как си го захванал към конструкцията.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички взехте да предполагате,пък не четете с каквъвто орган трябва :lol: - скъсала се била ПОЛУОСКАТА.Според мен докато не му се скъса ПОЛУВАЛА темата е безмислена :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.