Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Газово на Фелиция


nutter

Recommended Posts

Здравейте! Въпросът ми се отнася към информираната и опитна аудитория. :) Шкодичката ми е Фелиция '98(пре фейслифт) с 1.3 бензинов с пълен инжекцион. Та питането ми е някой слагал ли е газово на такова чудо, колко би струвало и има ли някакви особености? Питам, защото съм чувал, че инжекционът представлявал проблем при тези неща и искам да съм наясно преди да отида при някой газаджия и той да ми каже "да бе, разбира се, че може", а да не е така. Надявам се някой да ме открехне малко по въпроса. Благодаря предварително. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега темата ти е за раздел Газови уредби (viewforum.php?f=24). Оправи си я, за да не създаваш работа на господата админи :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

viewtopic.php?f=24&t=15936

Стига да ти е изрядна колицата на бензин няма да имаш проблеми с газ-та. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линковете и пак се извинявам, че съм набутал темата в тотално грешна секция, но може ли някой да ми каже по-точно какво трябва да гледам? Общо взето каква е разликата между "Система конвенционален инжекцион" и "Газов инжекцион за 3-4 цилиндров двигател" например? Какво трябва да гледам като се има предвид двигателя(1.3i с пълна инжекция). Ще съм благодарен ако ми позапълните дупките в теорията. :)

 

П.П. ...впрочем и ако някой модератор премести темата където трябва, защото вече ме е срам да вадя очите на хората с Фабиите.. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега слагай си обикновена газова уредба и си карай без проблем.Аз поне така карам от 5 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега слагай една обикновена газова с плочка за около 350-400 лева и натискай на педала, моята е такава и съм изминал доста километри мощноста е по малка но пък е много икономична извънградско 6 в града 8-10 на 100 км. зависи от карането. Сменяй свещите редовно защото на газ мотора е по капризен!!! smile159 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам фелиция 1.3МПИ с газова уредба,като не е пълен инжекцион,но не е и баш проста уредба.Нещо средно - има освен емулатор,и допълнителен компътър,следящ работата на газ.Колата е комби и бутилката е на мястото на резервната гума.Побира 34литра.Отделно на таблото вътре в колата е изведено микрокюче за смяна бензин-газ и светодиодна индикация за количеството газ в бутилката.Предишния собственик - колегата ''skodera'' е направил много сръчно 2 клапи ,които ако се появи обратно налягане във филтъра и пластмасовичя капак над дросела,се отварят и така ако евентуално се получи детонация не се пука нищо.Досега не е имало проблем.А колекторите са метални,така че дори да стане нещо по-сериозно най-много да се сменят само пластмасите над инжекцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един мой познат с БМВ 318 и газова уредба с плочка му гръмна дебитомер въпреки че има такива клапи. Извинявам се за невежеството, но има ли Фелиция 1.3МПИ дебитомер въобще?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава вярно ли е следното: количеството гориво, което се подава зависи само от положението на дроселовата клапа и температурните датчици. Сигурно и отношението "въздух:бензин" е константа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ламбда сондата 8) абе не е последно поколение пълен инжекцион но пък знаеш ли колко струват дебитомерите по принцип :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

700+. Тоест ако в един момент реша, че ми е скъъпо на бензин и не ми се блокират 1400лв за ГИ мога да сложа спокойно обикновена без риск да я скапя тотално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това не знам бате, аз си карам на бензин на ГУ-би не разбирам, бих си сложил ако бензина стане над 3лв а газта 1лв или да си купя кола с фабрична ГУ.Имам си един проблем по малко в колата ;) пали при -20 без проблем, виж ако е карбураторна ГУ е почти задължителна ако е за всекидневно ползване,но MPI-то на бензин върви най добре :smt017 (някои колеги ще се ядосат! :smt0344) :oops: ----------- smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също споделям мнението на горния колега .Като сложиш и''големия'' багажник просто кантара натежава.Оторгиналното гориво по хубаво няма,освен ако не минаваш изкл. много километри.Така ,че карам на бензин и това си и.Но наистина ако си с карборатор,не бих се замислял много-бих сложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи фабрична газ няма такова чудо ( дори и "фабричните" на Шкоди и на Дачий се слагат някъде из софийското равно поле ) , а това кое колко е рентабилно може да го каже човек карал на газ ( ама не уредба слагана от някоя гаражна разпродажба ) ... първия път като заредих за 35 лв. и отидох до морето и се върнах , а колегата с икономичния дизел кихна 80 и ми стана ясно , че с това може да се въртят километри без да те боли джоба smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35лв от София до морето и обратно smile091 ,а като казвам фабрична значи монтирана още в завода и е съобразена със съответното купе и двигател,а не Г.У-X монтирана в кола-Y от майстор бай-Z не казвам че има Фелиция с фабр. ГУ но има други модели и марки с ориг. фабр.ГУ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заредих за 35 лв. и отидох до морето и се върнах , а колегата с икономичния дизел кихна 80

На каква цена си я заредил газта и колко е била нафтата, че нещо не ми се вързва... Явно тогава все още не съм имал шофьорска книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35лв от София до морето и обратно smile091....

Що се смееш?

Колегата е заредил газ по 50ст. литъра! А тази цена е от преди 10г. доколкото си спомням.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[-X на 63 стотинки и не беше преди 10 , а преди 8 години ;)

Е, това е по груба сметка!

Ти си знаеш най- добре какво е това понятие "отидох до морето и се върнах", като км. и разход ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно тогава все още не съм имал шофьорска книжка.
До колкото си спомням 2003 есента бензина беше 1,20лв, а дизела около 1лв. Много лоша дизелова кола е била другата щом изразходва 80 литра нафта за няма и 1000км smile159
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги тъсим ние тези временаааа :|

Имаше и по- добри времeна - 55л. газ за 11лв. 1988г./помня го като днеска/. Имаше само една газстанция в Пловдив и познай какви опашки ставаха! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.