Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Въпрос относно съединител ф 190


Гущера

Recommended Posts

Здравеите, при смяна на съединител от ф180 на ф190, освен лагера сменя ли се вилката и накраиника на буталния прът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,но се сменя маховика,притискателния и феродовия диск!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте - не искам да пускам нова тема. Колата е вече в движение, обаче ще трябва да се сменя съединител по някое време (опаричено време :-) ). Въпроса ми е има ли начин да разбера с какъв съединител съм в момента Ф180 или 190 без демонтаж на ДВГ? Питам защото имам два чисто нови чешки Ф190 феродови диска и искам да взема и притискател ( за да не го купува съответния майстор), но не знам какъв е монтиран в момента - за беда и кръсника (от който "наследих" бялата лястовица) не си спомня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен след 86 година са с големия съединител (т.е. ако е с правоъгълен фар е с големия, ако е кръгъл е с малкия, а елипсовидния - зависи).

Това разбира се важи ако не ти е сменян мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте - не искам да пускам нова тема. Колата е вече в движение, обаче ще трябва да се сменя съединител по някое време (опаричено време :-) ). Въпроса ми е има ли начин да разбера с какъв съединител съм в момента Ф180 или 190 без демонтаж на ДВГ? Питам защото имам два чисто нови чешки Ф190 феродови диска и искам да взема и притискател ( за да не го купува съответния майстор), но не знам какъв е монтиран в момента - за беда и кръсника (от който "наследих" бялата лястовица) не си спомня.

 

Не купувай притискател. Чак след като се разглоби съединителя се вижда дали е напукано огледалото. Огледало има и на маховика и на притискателя, тоест ако притискателя е за смяна, също и маховика е за смяна. Дали е 180 или 190 е трудно да се определи дори и след демонтаж, поне за мен.(аз 1вия път когато свалях го обърках, а колата беше на 40км от София) Разликата която е видима е в разстоянията между дупките с резбата и ръба на маховика.

Можеш да видиш през дупката за регулиране на съединителя, ако е с палци 100% е 180, ако е с диафрагма може да е и 2те, но пак ти казвам не бързай с купуването, може и маховика да е за смяна, а може и да не е.

 

Здравеите, при смяна на съединител от ф180 на ф190, освен лагера сменя ли се вилката и накраиника на буталния прът.

Лагера не се сменя, (някой казват че са различни, аз твърдя че не са) сменя се само, ако хлопче което е почти 100%, Вилката се сменя само ако слагаш лагер за 5 степенна кутия. Бутален прът ?!? предполагам имаш предвид болта, той не се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Дали е 180 или 190 е трудно да се определи дори и след демонтаж...

Мериш диаметъра на феродовия или мястото в маховика, където е трил с ролетка, става ясно веднага.

п.с. имам оригинален нов 190 феродов диск за продаване, ако някой се интересува да пише ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.