Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дневният брояч


rosso666

Recommended Posts

Колеги имам проблем с дневният брояч на километрите (и най-вероятно с основният)

Просто не се въртят числата и не отчита изминатото разтояние.

Извинявам се ако съществува такава тема но незнаех как точно е наименувана

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много се радвам , че пусна тази тема , и аз имам същият проблем и доста порових но не видях такава тема , дано някой да може да помогне... smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе едно е сигурно че трябва да се сваля таблото но нека който има повече ясното по въпроса да пише

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, имал съм този проблем и на 120-ката , и на Фаворита- и в двата случая беше се развалила осичка, с две пластмасови зъбни колела на червячния механизъм, вътре в килметража.Оправих проблема, като използвах осичка с колело , направено от месинг, което се поставя на старите километражи. Трудно е за обяснение, без снимки, така че , ако ти се занимава ми пиши на лично, мога да ти обясня подробно, или ако си от София, направо да се видим и да оправим проблема. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско колега ще ти пиша но засега колата не се кара и не е належащо

 

Имах го проблема..и го отстраних. Като отвориш километража насочи вниманието си към първото колелце на общия брояч. 100% съм сигурен, че е спукано и превърта осичката вътре (неприятно, но факт). Трябва да отхлабиш осичката и да измъкнеш само счупеното колелце. После лепиш с подходящо лепило и сглобяваш наново. Преди да качиш таблото може да го изпробваш с винтоверта дали работи.

Нямам снимки иначе с удоволствие ще кача...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го проблема..и го отстраних. Като отвориш километража насочи вниманието си към първото колелце на общия брояч. 100% съм сигурен, че е спукано и превърта осичката вътре (неприятно, но факт). Трябва да отхлабиш осичката и да измъкнеш само счупеното колелце. После лепиш с подходящо лепило и сглобяваш наново...

Ако колелцето е като на 120ка, в магазина все още се намират по левче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колелото е еднакво, разликата е ,че на 120-ката е направено от месинг,а на фаворита е пластмасово. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колелото е еднакво, разликата е ,че на 120-ката е направено от месинг,а на фаворита е пластмасово. smile049

 

Съгласен съм, но като го правих нямаше магазин за авточасти в близките 50км., но да чукна на дърво все още работи и съм доволен от каноконлита и пепелта от цигара(става като камък...).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много0 ви благодаря колеги за съдействието а дали може да ми кажете добри магазини за шкода в софия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много0 ви благодаря колеги за съдействието а дали може да ми кажете добри магазини за шкода в софия?

 

Провери белия списък. Може да намериш някой близо до теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колелото е еднакво, разликата е ,че на 120-ката е направено от месинг,а на фаворита е пластмасово. smile049

 

Бисерчо, на първите 120ки е метално, но на по- новите/ не знам от коя год./ е пластмасово. ;)

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колелото е еднакво, разликата е ,че на 120-ката е направено от месинг,а на фаворита е пластмасово. smile049

 

Бисерчо, на първите 120ки е метално, но на по- новите/ не знам от коя год./ е пластмасово. ;)

smile159

 

На тези ли им викат "японките"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...На тези ли им викат "японките"

Да бе! И аз не знам що. smile049

Поне да бяха здрави колкото японските коли.... :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези ли им викат "японките"
Да бе! И аз не знам що. smile049

Поне да бяха здрави колкото японските коли.... :smt030

Имали сме3 такава защо да не са здрави.Поточно няка кой знае какви неща които да се чупят \:D/

Еми, щото не са здрави колкото японските коли! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята фелицийка днес си я прибрах от ремонт.

В сервиза са и подменили:

стартер

венец

съединител

накладки

лагери на задни главини

вътрешен накрайник

 

Всичко това за скромната сума от 850 л е в а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята фелицийка днес си я прибрах от ремонт.

за скромната сума от 850 л е в а

 

 

Бах мааму, колата ли ти смениха за тея пари??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята фелицийка днес си я прибрах от ремонт.

за скромната сума от 850 л е в а

 

 

Бах мааму, колата ли ти смениха за тея пари??????

Е нали съм написал отгоре. smile092

Служебна кола е.Естествено на мен няма да ми платят, че ще я ремонтирам и я закарах в сервиз.Толко обявиха хората,изпратих офертата на шефа,съгласи се и поживо поздраво. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еххххххххххххххх да бях се записал в сайта докато баща ми беше жив........ :cry:

Беше голям фен на марката :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се появява при нулиране на километража в движение.Тогава се чупят колелцата ;)

Ето какво беше при мен и как реших проблема viewtopic.php?f=6&t=8807&start=30 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.