Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Алтернатор Magneton 14V на Felicia 1.3MPI GLXi


lent

Recommended Posts

Въпросът ми е на Фелиция 1.3MPI GLXi с хидравлика,но без климатик,какъв по мощност алтернатор се поставя?На моята кола е Magneton с ремъчна шайба за 6-канален ремък.В нигата на Константин Косев пише,че за 1.3 с климатик се поставя Magneton 90A с ремъчна шайба за многоканален ремък.Обаче моята кола няма климатик,а хидравлика.Скоро търсех ремък за алтернатора и в каталозите на фирмите има 1.3 с климатик,но не и 1.3 с хидравлика.А размера на ремъка е еднакъв,ремъка- същия.Та се питам дали и в този случай ако колата няма климатик,но има ходравлика,също се оборудва с алтернатор 90А?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Aз мисля, че е обратното. 1,3 е без климатик. Купето му е много тежко и 135 мотора лесно изнемогва. 136 също е слаб. Според мен многоканалния ремък са го набутали VW заедно с хидравликата и са си сложили 90А алтернатор от голф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k ами че защо тогава моята Felicia 1.3MPI GLXi е с климатик???!!!!!!!с хидравлика съм и ремъка ми е 6 пистов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми е на Фелиция 1.3MPI GLXi с хидравлика,но без климатик,какъв по мощност алтернатор се поставя?

Предполагам оригинално е оборудвана с алтернатор 70А и пистов ремък, лично съм свалял от катастрофирала 1.3ГЛХ точно такъв и съм му сменял шайбата, за да стане за моя ремък... но не е ли най-лесно просто да погледнеш под капака на твоята и да си отговориш сам? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Темата я забелязах случайно и ето какво е положението - алтернатора е Magneton 90A.Монтира се на двигатели или с хидравлика,или с климатик.Причината според мен е вид презастраховане от производителя - тъй като хидравликата или климатика натоварва допълнително двигателя,слагането на 90А алтернатор осигурява по-добър енергиен баланс на системата за празен ход.Т.е. на ПХ алтернатора е в състояние да отдава малко повече енергия,откокото ако е 70А.Но и това няма голяма логика според мен - празния ход се регулира от стъпковия електродвигател и ЕКУ-то чрез него автоматично регулира оборотите така,че да не падат под 750 - 800 за минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.