Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Съвет за избор на светлини.


slav.bg

Recommended Posts

Нощно време или просто когато е сумрачно и вали, крушките които са стандартни не ми осветяват достатачно добре ! В резултат на това много си напрягам очите, та ме интересува имали някакви с по-силен светлинен сноп !? В магазините гледам, че се продават разни от по 18-20 лв.бройката, но не съм запознат и не смея да рискувам.

 

Другото което ме интересува е, О1 има ли допалнително "Релета за фарове" ? Питам защото съседа ми е с ФВ -Голф и ми сподели, че неговата кола е нямала такова реле, а само "врътката" на таблото и откакто е сложил (направил) такова реле крушките му светят осезателно по-добре ! Ето и линк за какво реле иде реч: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=2835

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има релета. Спасението е светлини с друга температура на светене или иначе казано да сложиш ксенон. Светлината от обикновените халогени се поглъща от мократа повърхност и имаш чувството, че светиш с газова лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не ми се занимава да слагам XENON, най-вече поради финансови причини smile021 !

Иначе днес пообиколих по магазините и ми предложиха "OSRAM NIGHT BREAKER" или по-новите "OSRAM NIGHT BREAKER PLUS" , отделно и някакви на ФИЛИПС ми похвалиха ама то на търговеца всяка стока му е за продаване и си я хвали докато си я купуш, а после :smt034 да си гледал !

 

П.П.

Ти върна ли се от странство ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филипс найт гайд дабъл лайф, единственият проблем е високата им цена (н 4 - 26 лв за брой, н 7 към 30 и нещо лв)

Къде намери осрам найтбрейкър плюс? - търсих ги на много места и никъде не бяха чували...карал съм с найтбрейкър и единствената им забележка е, че бързо горят, сега при модела Плюс, живота им е удължен 2 пъти (според рекламата)

Така че: 1. филипс Найт гайд дабъл лайф 2. осрам найт брейкър плюс

това е личната ми класация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже като се сложи ксенон (с или без лупи) запазва ли се възможността да се регулират светлините във височина (предполагам, за автоматично регулиране и дума не може да става...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже като се сложи ксенон (с или без лупи) запазва ли се възможността да се регулират светлините във височина (предполагам, за автоматично регулиране и дума не може да става...?

 

Да, запазва се. Автоматично - само на заводски ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде намери осрам найтбрейкър плюс?

Показаха ми по-стария модел,, а за този новия модел(найтбрейкър плюс) продавача отвори дума, че ще ги има скоро и уш били по-добри .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

препоръвам ти ксенон, вижда се страхотно, а пък от финансова гледна точка също .

халогенната крушка има живот около 350 - 400 часа , а пък ксенона 3000 - 4000 часа .

финансово Н.Бреикър мисля,че беше 30-35 лв. за брой Н7.

Ксенона 100-150 лв.за комплект обикновен , на Луксима са 209 лв. , a също има и за 80лв.

тези от 100 - 150 лв. даже имат гаранция 1 год. Ксенона консумира 35 вата , а халог.крушка 55 вата

халогенните крушки гаранция (Франция) нямат.

Всеки сам решава .

Наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... крушките които са стандартни не ми осветяват достатачно добре ...... В магазините гледам, че се продават разни от по 18-20 лв.бройката, но не съм запознат и не смея да рискувам. .....
А аз имам следния проблем: когато някоя нова кола ми осветява задния номер, виждам сянката си върху предната кола .... smile091

 

Сега сериозно: питам се дали лампите светят слабо, или фаровете отвътре (рефлектор + вътрешната страна на стъклото) са зацапани и свелината "попива" там? Все пак колата ми е на 11 години и се съмнявам някой да е чистил вътре във фара. Факт е, че колите с нови фарове и 55-ватови лампи имат прекрасно осветление ..... Не отричам, че може да има повреди във връзките или в контактите на превключватели, но не трябва да се пренебрегва и състоянието на рефлекторите.

Мощните лампи (по 18-20 лв. бройката) сами по себе си са хубаво нещо, но при продължителна експлоатация правят и доста мизерии - повреждат рефлектори (поради невъзможност за добро охлаждане), повреждат клеми и контакти ....

 

И сега в темата един допълнителен въпрос: могат ли рефлекторитев на нашите старички Октавии да се почистват отвътре и как?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...могат ли рефлекторитев на нашите старички Октавии да се почистват отвътре и как?

Купуваш си спирт. Изчистваш фара от вън и капваш малко от течността (пак от вън). Оставяш да изсъхне. Идеята е да видиш точно този спирт, който си купил дали оставя следи след като изсъхне (по принцип не трябва да остава). Ако всичко е наред, сваляш фара, пълниш го със спирта и почваш да го клатиш/друсаш. Можеш да повториш процедурата 2-3 пъти. Спирта ще разтвори отлаганията, ако има такива. После чакаш да изсъхне (не бъркай с парцал, ще останат власинки) и сглобяваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...могат ли рефлекторитев на нашите старички Октавии да се почистват отвътре и как?

Купуваш си спирт. Изчистваш фара от вън и капваш малко от течността (пак от вън). Оставяш да изсъхне. Идеята е да видиш точно този спирт, който си купил дали оставя следи след като изсъхне (по принцип не трябва да остава). Ако всичко е наред, сваляш фара, пълниш го със спирта и почваш да го клатиш/друсаш. Можеш да повториш процедурата 2-3 пъти. Спирта ще разтвори отлаганията, ако има такива. После чакаш да изсъхне (не бъркай с парцал, ще останат власинки) и сглобяваш.

 

Мале, това на мен звучи страшно... Обаче, определено ще да е ефикасно. Но и аз понеже съм на същото дередже като колегата, та се замислям за найт брейкър плюс... Все още го обмислям, защото това сваляне на фара е голяма тъпотия, но няма как.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото това сваляне на фара е голяма тъпотия, но няма как.

 

Поне преди фейслифта на двойката, фара се сваля елементарно, за 2 минути :-k. Дано при теб не е много по-различно. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш си спирт. Изчистваш фара от вън и капваш малко от течността (пак от вън). Оставяш да изсъхне. Идеята е да видиш точно този спирт, който си купил дали оставя следи след като изсъхне (по принцип не трябва да остава). ......

Да се надяваме, че медицински спирт 95-98 градуса би свършил работа?

Иначе трябва да начевам домашната отлежала гроздова [-X .

Баба ми с едновремешната гроздова правеше стъклата толкова прозрачни, че мухите се блъскаха в тях, като камикадзета. :D Ама от къде сега гроздова с такова качество? Просто няма! А със сливова не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото това сваляне на фара е голяма тъпотия, но няма как.

 

Поне преди фейслифта на двойката, фара се сваля елементарно, за 2 минути :-k. Дано при теб не е много по-различно. smile049

 

Неее... Аз се чудя за регулирането после как е? Още само на хартия съм гледал нещата, без да имам време да разгледам практиката... При мене е два болта и един палец, та две минутки ще е да. Друго нямам. Лесно е, но все пак ще свалям за пръв път като взема крушките :P

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирането не се нарушава. Ти сваляш само вътрешната част на фара, носещата рамка си стои фиксирана (и регулирана)

 

Абе вадещите се фарове са голяма идиотия, минувачите много се стрескат smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горещо препоръчвам на хората който са решили да си слагат ксенон на фарове без лупи да се откажат [-X ! Не знам да ли знаят какво мъчение :cry: :cry: причиняват да тези срещу тях ?

Що се отнася за стандартните светлини аз лично предпочитам Филипс нищо,че сега карам с Осрам на дългите светлини.

Поздрави от Варна smile049 с здраве и наздраве smile027 колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.