Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Карбуратор DIF-23


horsito

Recommended Posts

Кажи от какво колесно е тоя карбуратор,щото не се сещам.Или дай снимка да видим за какво става въпрос :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на карб от 1000MB, а те са с автоматичен смукач :-k.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра колега. Карбуратора ще си работи това е ясно, но смукача няма да работи.

На втория ти въпрос мислех да го слагам на москвич за икономия понеже е еднокамерен, но тоя смукач ме отказа. Слагал съм от запорожец и разхода и на бензин, и на газ осезаемо падна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, няма да си първия без смукач. ;)

Всички Шкоди с дупчени карб. са така. Ако пуснеш щуцер през възд. филтър или сложиш плочка м/у филтъра и карб. ще имаш смукач. Поне при мен е така, а предполагам, че принципа на смукача и при двата модела е еднакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смукача нещо като турбо ли е (дъпра повече въздох) или повече бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смукача нещо като турбо ли е (дъпра повече въздох) или повече бензин

Вземи прочети малко книжки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смукача нещо като турбо ли е (дъпра повече въздох) или повече бензин

Клапа, с която се ограничава притока на въздух минаващ през карба, за сметка на бензина, и по този начин се обогатява в горивната смес, целта е чрез засмукването на повече бензин да се осигури студеният старт , тъй като без него при ниска температура на двигателя бензинът не може да се изпарява както трябва и не може да се осигури нормалното смесообразуване респективно и палене.

При съвременните автомобили е автоматичен, но при нашите шкоди е ръчен, с едно лостче между седалките, за което има захваната една твърда тел се управлява смукача, първобитно, но върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...При съвременните автомобили е автоматичен, но при нашите шкоди е ръчен, с едно лостче между седалките, за което има захваната една твърда тел се управлява смукача, първобитно, но върши работа.

1000МВ имат автоматичен смукач от 1966г. ;) Жалко, че не са продължили традицията.

Като разбрах, направо щях да падна! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее с тая информация много хора ще затапя, понеже спорим често с колеги на тема шкоди и ми обясняват каква остаряла им била концепцията, пък аз изтъквам, че за много неща са изпреварили времето си. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистна имат - терморегулиран,т.е.работи автоматично в зависимост от температурата.Аз по едно време бях наскачал за такъв,ама не успях да намеря,пък и не знаех дали ще стане за SEDR или EDSR.И най-интересното - миналата година някъде по това време ЕУРАТЕК пуснаха разпродажба на части за 105/120 и гледам в каталога - ''автоматичен смукач 105/120".Викам си - т'ва ще е някаква уникална джаджа може би от шкоди дето са били за други страни и си викам - ще взема да го поръчам smile048 Пък струваше 1,20лв - викам си - ''родих се" :lol: Обаче какво ми доставят - ТЯЛОТО С ВЪРТЯЩИЯ СЕ ШИБЪР ЗА СМУКАЧА НА 105/120 smile091 Абе - викам им аз - т'ва знаете ли въобще какво е та сте му сложили гръмкото име ''автоматичен смукач '' аджеба? :evil: Те викат - "ами това нещо при нас се води автоматичен смукач" :smt018 Между другото в това че е автоматичен има доза истина - в зелената книга на Хорст Илинг ''Аз ремонтирам Шкода" е обяснено,че с увеличаване честотата на въртене става някакво намаляне на сечението на дифузьора на смукача и сместта автоматично обеднява.Ама бива ли сега заради такива работи да го наричат чак ''Автоматичен"?Под автоматичен аз разбирам такъв,който си върши работата без дори да подозирам че съществува,камо ли да го включвам или изключвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

horsito, Ако Москвич-а е 8-мак може и д астане, но така или иначе за да ползваш на ГАЗ карбуратор е най-добре да е плочка. А не виждам смисъл да не използваш оригиналния карубуратор като сложиш една плочка за газ отдолу. Не ти разбирам идеята - честно. Ако много държиш да си с Шкодов карбуратор, то тогава по-добре намери един запазен двукамерен от 120л. А ако идейта е , че имаш много свободно време - това вече е друг въпрос. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Москвича е 21412. На газ с еднокамерен разхода е ДОСТА по нисък. Разпробиването е по-добре от плочка. Оригиналния карбуратор е Solex и не се цепи като ДААЗ и неможе да се сложи долна плочка. Но една камера определено дава по-нисък разход - изпробвано с карб от ЗАЗ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.